Lorentzson

Alla inlägg under maj 2011

Av Linda Lorentzson - 31 maj 2011 12:16

Godmorgon svenska folket och alla andra :)


tisdag idag och det är MINST 25 Grader ute.. FIFAN VA NIIIICE!!! känns som man är i mallis igen   hääärligt... går i short i linné GÖTT... funderar på om man ska dra  o bada? ;) hmm.. vad ska ni själv göra i detta fiiina väder?



nej, nu ska jag ut o pressa lite till =) ha det göttans...







dom orden jag minst ville höra fick jag höra idag! aaauch... 

Av Linda Lorentzson - 30 maj 2011 06:20

Heeej alla mina vänner&ovänner :-) !


har inte skrivit på lääänge... men det beror på att jag har en annan blogg.. min EGEN! ... men tänkte dra ett inlägg här :)?


Måndag idag, första dagen på 2 veckor älskling ska jobba.. haft semester ;) då ni alla vet att vi var i spanien :-D  SKIT SKOJ och JÄTTE MYSIGT!! tack Mamma&Pappa för resan ;D ..


 

annars har det väl inte hänt så mkt? hmm eller?.. jo det har det men kommer inte ihåg allt så får skriva mer sen..     denna veckan jobbar älskling bara 3 dagar :) SKÖNT! ska mysa alla lediga dagar sen... även syster ska sova här på torsdag :D MARATHON eller vad????


nej, jag skriver ett inlägg under dagen sen.. ska fixa lite nu sen kanske sova ngn timme senare :P sovit 5 timmar inatt.. "usch" ...








Du är löjlig!






  Jag älskar dig!<3

Av Linda Lorentzson - 9 maj 2011 02:08

Tja bloggplatsen....Har varit borta ett tag ifrån denna sidan eftersom jag har ny blogg = egen domän.... Www.oinky.se är den :)Men kände faktiskt för att skriva lite här och checka läget...... Som alla vet så har det varit Bonnamarknaden i stp denna helg.. Bara kolla namnet?? Haha mobbat eller vad??????Just nu ligger jag i sängen och funderar över en massa saker.... Inga kommentarer!!Imorgon ska jag iväg med daddy vid halv 2.. Sen vet jag inte?.. Snart åker vi till Spanien :))) NÄSTA tisdag ;)..Btw, vad tycker ni om KISSIE?? jag tycket det är rätt kul att läsa hennes blogg för alla tror verkligen på henne, och hur dum får man egentligen vara? Hihi soooooo KISSIE style ;) äh.. Get a life :).

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards