Lorentzson

Alla inlägg under juni 2016

Av Linda Lorentzson - 20 juni 2016 09:24

Måndag idag & jag vaknar först kl 8!!!!! Dra mig baklänges !! :p jag börjar inte jobba förens kl 14 idag!?! Wtf liksom .. Haha.. Men vi kollad såklart på serien nu och sen om man somnar i någon timme till :) orange is the new black!! Säsong 4 och är redan på näst sista avsnittet hahah :) najs!!!

Igår var vi på valpträff & jäklar var skoj det var & Gud vad dom alla lekte :D dock sakna vi 2 valpar för den ena bor ju i Kiruna & den andra kunde inte ta sig dit :( men alla andra 7 valpar räckte gott och väl ;)

Nu vi hörs :) haaaaj

Av Linda Lorentzson - 18 juni 2016 22:49

Ja helt riktigt :) imorgon ska vi på valpträff & äntligen får vi träffa dixies syskon!!!! Ska bli så jävla skoj att få se hur alla utvecklas på 1 år :D spännande!!!! Sen på måndag är det back to work! Trivs som fan på hunddagiset & dixie har börjat vänja sig & tycker det är skit kul att få leka med så många hundar :) känns bra att se när ens hund mår bra & är lycklig <333 sen veckan efter (den 28 juni) så drar vi iväg i 3 dagar :)) skönt!


Nej nu ska jag dra mig hemåt för att spendera kvällen i soffan med dixie ;) puss på er

Av Linda Lorentzson - 12 juni 2016 11:37

Tja!

Söndag idag, innebär att vi ska dra till mitt blivande jobb som jag börjar på imorgon för dom har öppethus och invigning på deras nya butik :D så jag, Jocke, mamma, mormor, Jessica och Lily ska dit :) där är öppet mellan 11-17 (hunddagis & pensionat) Tasmanien heter det och ligger i revinge ;) bara kom!

Imorgon som sagt så börjar jag och "dixie" jobba där haha ;) hon får jag ju ha med varje dag på jobb!!!!!! SÅN LYCKA!!! :D kommer säkert blir skit skoj! Har sökt jobb länge på hunddagis och nu äntligen lossna det!!!!


Nej nu ska vi göra oss klara för att åka! Ha det fint alla & trevlig söndag!

Och vi fick vår nya säng på plats igår!! LOVE IT!!!! <333

Av Linda Lorentzson - 10 juni 2016 01:58

Tja!

Kör en liten uppdatering eftersom man ligger här i sängen & är typ sömnlös... Fast sjukt jävla trött egentligen... Men men.. Ikväll var man på TW party, sen spendera jag resten av kvällen hos Jessica & Håkan :) trevligt trevligt :)

Annars har denna dagen vart lugn :) lite små sjuka saker hände idag men vad fan :) har man rätt så har man :) tummen upp!

Älskade dixie blir snart 1 ÅR?! Fattar ni vad tiden springer iväg? :o herrejesus ... Den 29e blir hon det! :)
Hon är verkligen världens bästa vän & finns nog ingen hund som är bättre än henne :) hon är så jävla go & har en sån charm :D får alltid höra det ute om att hon är så gudomligt fin & perfekt ;) ! Ja hur kan hon inte vara det med dessa "föräldrar" haha ;) den 19 juni ska vi åka på valpträff!!!! Shit vad vi längtar....!!!


Nej nu ska jag kryper in till min blivande man & snusa gott på honom och somna sen ;) ha det fint alla!! Lite bilder kommer in här också <3

Hahaha hon är så jävla go <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards