Lorentzson

Alla inlägg under juni 2010

Av Linda Lorentzson - 30 juni 2010 11:59

nu är bloggen upplåst igen!

Jag tänkte, eftersom jag inte skrivit i min blogg på JÄVLIGT länge och inte hade tänkt göra det heller så låser jag den :) sen när man ångrar sig så är det bara att låsa upp den ju  =)  thats life..

 

Okej, jag tänker inte dra varje dag här inne på bloggen, utan jag skriver kortfattat om vad som hänt lite :) .

 

Det har ju varit duuunder härligt väder nu dom senaste dagarna så självklart har man legat och pressat som fan i måndags ;D meen jag som ALDRIG brukar bränna mig har lyckats med det nu    hahahah.. men som sagt, allt lägger sig till brunt efteråt ;) skönt är väl det..

Annelie bor fortfarande här :) jääätte kul och vi har det sjukt bra =P . hittar på saker vaarje dag, men nu på fredag börjar hon jubba igen och då vet jag ikke om hon ska flytta hem eller bo kvar =D  =/ .. Och jag har inte fått något mail än ang jobbet .. drygt att vänta :( . men man får stå ut . hehe... imorgon blir det stranden med mamma&pappa :) maybe annelie och hundarna.. annars är det bara nikita som följer med =) . får la se .  och då menar jag inte detta skitiga lomma vattnet :P utan HAVÄNG :) hihi! .. nää nu ska jag käka frukost sen kolla lite tv :) .

 

Puss på er! <3

Av Linda Lorentzson - 23 juni 2010 13:35

  








Seriöst ? give it up now !

Av Linda Lorentzson - 23 juni 2010 13:28

  


Sitter just nu hos pappa och väntar på Annelie :)

snart dax för möööte :/ . sucks.. men vad gör man inte för att få ett jobb ;) haha!


saknar faktiskt mitt gamla jobb på DHL , speciellt mina underbara arbetskamrater :/ . men någon gång får man träffa dom :) får köra in och ta en cigg med maaartin och den andra xD . (glömt namnet) (A) döm mig inte =) .


Puuuuuuss



Av Linda Lorentzson - 23 juni 2010 10:38

hi..


igår vakna jag av att min pappsi ringde och väckte mig vid 10 tiden =O . har sagt till honom att inte ringa så tidigt :( . eftersom vi somnar aldrig före 5 TYP . så fuck that..

men kroppen har börjat vänja sig nu vid tiderna xD ..


igår kväll umgicks jag med emely ;) . saknat* . men skoj hade vi.. vi drog till Statoil - Belevue (stavning) och träffade Annelie samt Gabbi :) . stod och snacka ett bra tag iaf.. sen åkte jag och emely tilbaka för att vänta på annelie skulle komma efter jobb :) men hade rätt så skoj tills dess iaf.. sen när annelie kom så drog vi till lund, käkade Mc Diddi sen drog vi oss till sandby för att röka med Erika ;D . soooft ..


kl började närma sig halv 5 .. DAX ATT DRA ? :O . så vi drog då typ somnade kanske vid 5 tiden om inte senare.. men what ever..man lever bara en gång.. lev dagen som om den vore din sista ;) . puss på er!


Är på möte kl 15.00 ...


Har då fått jobb ;) maybe baby!

Av Linda Lorentzson - 22 juni 2010 03:49

Hi Everybody!

 

.. I do not want to feel locked up and lose all my friends .. I have a feeling that you want to lock me up and just have me to yourself? but I have thought about it and I certainly do not live like that!. you try to get me to believe in you, but now it's Deadline, my friends is always paramount in my world and you can never stop. I meet who I want & do not intend to take more crap from you just because you hate them! Over and Out    (stavningen skiter jag i just nu) ...

 

 

Jaaag vet verkligen inte ?

 

Someone help?

Av Linda Lorentzson - 19 juni 2010 16:02

Tjenahar. inte skrivit så mycket dessa sista dagarna eller veckorna!.

men jag har väl mina skäl ... har hänt en hel del på så kort tid ?! men what tha fuck.. livet går vidare och man måste fortsätta leva .. har fått min underbara Annelie att "flyttat" in här =) vi har haft såå sjukt ball alla dessa dagarna.. tråkigt bara att börje inte har velat följa med ut eller hitta på ngt :/ men det är hans problem :)


Fredag : var på begravning för min älskade gamla mormor kl 11.00 sen åkte vi till lokalen på nämndemansgården för att äta lite och sånt som jag hade bokat .. sen var det slut runt 3 -4 tiden.. och sen satt vi och tänkte att vi måste liksom hitta på något ikväll.. så vi drog igång en lite fest i lokalen :) . . .   en liten fest som blev stor =O  . men vi hade riktigt jävla roligt och det bara drällde in folk.. sjukaste var att jag och annelie var dom endaaa tjejerna där xD .. status vettni .. men så är det...


Lördag : SLAPPA SOM FAN.. käka taco ikväll med älskling&Annelie .. tills vi vet om där kommer en fest på gång ;P .


seees

Av Linda Lorentzson - 15 juni 2010 10:48

www.blocket.se  .  världens festast bil.. men ni får själv hitta den ;)

Av Linda Lorentzson - 15 juni 2010 10:32

Godmorgon :)


min 3 senaste dagar har jag spenderat med Annelie      

Vi har haft jäkligt kul tillsammans faktiskt.. var iofs ute till 5 igår morse :P kunde blivit lite tidigare.. men vi stack till Erika vid 4 tiden xD . sjukt ball!


Nikita har blivit friisk nu ifrån inflamationen i magen <3 ^^ Super!

Annie ligger och sover nu, och jag har varit uppe en stund nu.. tänkte lägga mig och kolla lite tv (våra bästa år) skiit tråkigt program men det funkar om man vill somna lite XDXD..


tycker ni ska kommentera lite mer.. även ni som bara skriver skit ;D  haha!

Var ute igår kväll med annelie :) vi var i lund o tittade på lite studenter ;) , sen upp till gamla mormors lägenhet och tömde lite. fick även med mig lite saker.. nu har vi en stooor diskution här hemma :O  hur ska vi göra ? klarar vi det ? vi kommer ju ha det skiit kul tillsammans! DET LÖSER SIG



Skriver mer sen!

puss


Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards