Lorentzson

Alla inlägg under mars 2012

Av Linda Lorentzson - 27 mars 2012 11:23

Hejsan, ni kan följa min blogg på linditzi.blogg.se ist för här.. JagTänker börja blogga på denna sida igen när den där jävla appen har kommit !! Men inte nu.. Bloggplatsen snackar bara massa skit ju :) bättre dom håller vad dom lovat! Ses

Av Linda Lorentzson - 13 mars 2012 07:02

God morgon på er :))


igår hände det inte så mycket.. var rätt så trött efter träningen =)

men jag stack iväg med Alexandra & hundarna så dom bada i tvedöra och sen i lomma där vi träffade upp Murre med Diesel =)) ett jävla massa springande men dom gillar det :)) wiiiee.. hehe


just nu sitter man hemma hos mamma & pappa då man ska hjälpa honom städa här hemma idag =)

och eftersom jag inte kan sova nu igen så tänkte jag lägga ett litet inlägg?? ..


vad händer idag annars? hmm ingenting?.. jo massage kl 14.30 ;) GUTT!! ..

sen vill jag träffa min saknade vän :(( RAMONA!!! har inte träffat henne på AS länge och inte ens pratat med henne nästan     iofs har jag ju varit magsjuk 1 vecka innan, men efter det då?? :'( ååh.. jag saknar dig gumman :)<3


en sak jag saknar att göra.. vet ni vad det är.... TONA BILAR!!! :-O det var också sjukt längesen jag gjorde det :/ ..

lägger upp 2 bilder som jag gjort =)))


   

Ramonas Gamla Volvo :)) eller ska jag kalla den traktor ;) haha nä skämt och sido =) härlig bil iaf =)


 

Och detta är bara en random bil jag fick in att göra :)  RIKTIGT jobbig om man är kort ska jag säga er =) hihi..men men det gick bra till slut =)


så är det någon som behöver sin bil tonad så bara hojta till =) i do it..


Min älskade vän på flaket ;D HAHA

 


hörs :) puss på er <3

Av Linda Lorentzson - 12 mars 2012 15:51

Halloj


då sitter man här igen vid denna burken och skriver lite onödig fakta =P

men jag vet att ni vill att jag skriver anyway =) .


helgen har bestått av att rasta av hunden med hennes älskade "pojkvän" diesel :D haahaa dom har haft det så jävla skönt =) alla hundar måste få springa av sig i detta fina vädert .. eller??


idag är det måndag, och nu ska jag snart iväg med alexandra och hennes vovve så dom kan få leka lite :))

blir att vi drar till revinge så kanske dom får jaga lite kossor också hahahah...


Börje jobbar till halv 8 ikväll :( så jävla tråkigt.. för att sitta hemma själv är ngt av det tråkigaste som finns.. men samidigt kanske man kommer på att göra ngt? som att tända massa ljus och bada med ansiktsmask och massa olika kroppsvård =)?   


imorgon är det träning igen, blir väl vid 12 tiden om pappa ska få som han vill.. men jag tänkte mer på 10 tiden =)) för sen ska jag på massage kl 14.30 =D behövs!!!!


hoppas dock på ett jobb som jag kanske ska börja med =)? behöver bara fixa money till utbildningen sen är det fit for fight hos linda :D .. det känns att man inte tränat på länge nu.. redan träningsvärk i magen :P.. aja.. det går väl över som allt annat.. hehe...


i helgen som kommer kanske det blir ullared? who knows ;) haha..



nej, nu ska jag stänga ner och fixa klart mig lite tills alex hör av sig och säger att hon är fääärdig.. =) ha det bra alla där ute =)



PUSS <3  

Av Linda Lorentzson - 6 mars 2012 13:46

Go middag alla readers!


har inte skrivit blogg på vääldigt länge.. dock inte haft lust eller ork, har även legat "magsjuk" sen i tisdags förra veckan.. blev frisk för 2 dagar sedan =) så nu är det nytt race vi kör?! hehe..  alla har legat sjuka i familjen ;P Mamma jag André mormor morfar pappa håkan & Jessica :P vissa hade det bara 2 dagar men givetvis åkte jag och mamma på rally i 3-4 dagar... SJUKT drygt haha.. men men..


och vet ni vaaad?? om 6 veckor sitter vi i TENERIFFA!!! WEHOOO!!! fy fan vad skönt det ska bli!! SOL SOL SOL.. efter denna jävla kyla i sverige..  sååå ajdööö suckers :P haha


vad händer idag som denna dag?? =) hmm.. inte mycket? sitter iaf hemma hos pappa nu och kollar BB med honom xD haha!! så sjuka...


en sak är iaf säker.. jag HATADE Hannah W innan, men jag tycker hon börjar bli helt okej faktiskt... hon säger vad hon tycker och tänker..  hon blir mobbad av alla i huset.. dom gaddar ihop sig och går emot henne och ändå står hon upp på benen och är sig själv... hade det varit en av dom andra brudarna så hade dom suttit och bölat i bikten och klagat och mått skit dåligt.. jag tycker helt ärligt att folket i huset är så sjukt tråkiga detta året.. joe & hannah w är nog ngn av dom ska vinna... tycker jag!! vad tycker ni?? 



nej, nu ska jag ut och ta ett bloss och träffa becky en liten sväng :-D hihi.. Håkan & Jessica kom nyss =) så får ju vara lite social =) hehe... ha det fint allihopa ...



Pusss Linditzi ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards