Lorentzson

Alla inlägg under januari 2012

Av Linda Lorentzson - 23 januari 2012 21:11

gokväll läsare :)!


som jag sa innan så skulle jag skicka ut ett inlägg till så det gör jag nu :)) blir dock inte så långt för det har jag inte riktigt tid med ;)  haha


ikväll har man varit på center syd like i sad before!!! :)

kom hem för ungefär 1 timme sen och äääääntligen fick jag mat i magen :) potatismos & köttbullar :) nom nom!!


nu blir det film för hela slanten, jag och älskling ska se BECK :D i fucking löööööve that movie...

sen om han somnar så pyser jag nog ner till Jessica för att kolla fler filmer som hon ville :-D ! hehe


imorgon är det träning vid 11 tiden :) ska följa med becky dit också för hon ska få Tips :D hihi


nej, ha det fint :) PUSS!!!

Av Linda Lorentzson - 23 januari 2012 16:24

Tjaa!


Man började dagen med att vakna CEPE pigg kl 05.10 och vadååå tidigt?   jag tänkte bara ööööh... SOV? eh jaa?!

men sen kunde man inte somna om, så Linus ringde mig kvart i 6 imorse och snacka massa dynga med mig :D haha!


sen ringde börjes kl 6 så jag klädde på mig och tog hunden med mig så pallra vi oss ner mot bilen då han körde oss till min kära mormor&morfar så när vi kom blev det en "nattcigg" :P och sen in och lägga oss och sooova vidare ;-) RIKTIGT skönt! gick upp halv 11 ? tror jag?! o.O ...


idag har jag inget planerat än :-/ ? mer än att André hämtar mig om en stund för vi ska dra till center syd och hjälpa nathalié med henne nya mobil som inte fungerade hahaa ;P sen blir det väl hem & duscha  (kanske bada) :P rätt så skönt.. och ikväll får vi väl se vad som händer?!?

Imorgon är det träning kl 11 med becky, pappa, mormor :)) härligt..


Joo förresten ;) ikväll skulle jag kanske börja med att blondera mig ?? vad tycker ni? BLOND eller BRUN ;D?

       


ge mig lite svar tack :D ??!?!


nej, nu ska jag stänga ner och packa ihop :) kommer ännu ett inlägg ikväll kanske, hur mitt hår ser ut FÖRE & EFTER?  hehe.. avfärgning deluuux på mitt RÖDA :-D mohahaha!!!



Tjaarråååå

Av Linda Lorentzson - 6 januari 2012 10:15

fredag hela dagen och älskling är ju ledig ;) men det är väl alla andra också :-D ! haha


nu ska vi snart bege oss till Södra Sandby :P för att hämta min CROSSTRAINER :D !! Yoohoo!!

sen hem och sätta upp den osv , i kväll vet jag inte vad som händer ? kanske något skoj? :)


såg en sjuk film inatt :O junkyarddog .. riktigt sjuk idiot hahaha..


   Blondi be back in the summer ;) !  


nej, nu ska jag hooka på mig kläder :) vi höres era stalker ;D Puss <3

Av Linda Lorentzson - 5 januari 2012 13:51

Counting all the assholes in the roomWell I'm definitely not alone, well I'm not aloneYou're a liar, you're a cheater, you're foolWell that's just like me yoohoo and I know you tooMr. Perfect don't exist my little friendAnd I tell you it all again, and I do it againCounting all the assholes in the room, well I'mdefinitely not alone, well I'm not alone...:) kollat på skilda världar hela dagen idag :D. Helt sjukt , jag är helt jävla fast i det :P och jag är snart klar med hela alltet :)... Väntar på att Börje ska komma hem så vi kan dra till Kävlinge och sen ikväll ska vi på middag hos mina föräldrar eftersom JAG bestämt mat haha :P gottigottgott :) vet ni vad?? ;)Haha nä bara skoja :) vi märker snart ;)<3Puss på er .. Love all my friends :)

Av Linda Lorentzson - 4 januari 2012 16:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 2 januari 2012 21:53

Tjena go'kväll :DDå har det blivit 2012 och man har ju sagt några nyårs löften ! ;)1. Träna 5 dagar i veckan2. Få mig mitt lastbils jobb3. Sluta lägga ner tid på onödiga vänner ;)4. Sluta röka under januari :D! HahaNej, nu ska jag träffa ramona en sväng ;) tjing*

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards