Lorentzson

Alla inlägg under januari 2011

Av Linda Lorentzson - 29 januari 2011 00:41

Tja bloggvärlden!!Då är snart fredagen slut och man har varit på fest tills nu, rätt jävla tråkigt faktiskt haha :-).. Iofs var vi hos en som Alexandra känner och tro mig ... Det är skit jobbigt att festa sååå långt hemifrån (k-stad) :-O.. Hungriga är vi så det blir nog Max ..Vad har ni alla andra gjort ikväll ?!? Imorgon är det lördag och det börjar med att sova till middag typ  för sen är det fest på kvällen och på natten blir det breeze Hejsvej nu ska jag hålla Alex sällskap resten av resan haha  puss

Av Linda Lorentzson - 27 januari 2011 03:15

Tjosan!!


har inte skrivit på ett tag nu, konstigt.. för jag skriver nästan ALLTID blogg, men har väl haft bloggtorka nu några dagar... för att vara EXAKT så är det 1 vecka sen jag skrev och det är INTE likt mig!!   



Men som många vet så jobbar jag på Anyhourfitness här i stp och det går skit bra! jag triivs verkligen super dääär.. alla som jobbar där är jätte trevliga och roliga    *fniss*

Och jag jobbar ju bara NATT tid .. så där av är det nog att jag inte bloggat så mycket.. för jag har kommit hem mellan 4-5 på morgonen.. ibland kl 3 men så kommer man hem och duschar sen lägger sig o kollar film.. om jag är SKIT TRÖTT på jobb och när jag kör hem så helt plötsligt när jag kommer hem så kan jag inte somna förren 2 timmar efter? :-S   så man sover ju till 12- 1 ? haha :-D och skönt är det, fast hade gärna sovit till 3   ...  meen så äre... från det ena till det andra nu...


många kommer och frågar mig om jag umgås med BOBBY igen ?   

Och om ni vill veta det så får ni ju hänga med ut och se om man träffar honom eller inte?    tänker inte skriva ut något här, för jag har vääldigt nyfikna läsare :-) sen hans flickvän får ju då fråga honom för här hittar du ingen fakta!!


har iofs bråkat en jävla massa med DOM på senaste ang något som jag INTE gjort överhuvudtaget.. MEN som vanligt så är Linda ALLTID inblandad    ... jävligt konstigt.. men men... skiter i dom och håller mig till mina vänner jag trivs med och som LITAR på mig och VET vad jag gör och inte gör!!! thats IT! och jag tänker dock inte skriva ut här om något annat för det finns en viss person som får DAMP dåå ... hahahha! *skrattretande*  men som jag sagt ....

( folk verkar inte våga gå på någon annan mer än mig? konstigt? kan det beror på att jag säger IFRÅN och verkligen skiter i vilket om vad ni säger? kallas att man har STAKE och inte är någon jävla mes som springer bara man ser en mus för fan! ) det rör mig inte i ryggen egentligen, tyckte bara ni kunde få Liiiite fakta!!


Och jaa, min älskling vet hur det ligger till sååå han behöver inte fråga eller följa med ut :) bara skoj att ni kommer gå och grubbla på detta nuu :))) hiihii



Har även snackat en del med syster på senaste dagarna    *saaaknat*

och vi har skrivit typ varje dag " ska vi ses imorgon? " och jaa det har vi bestämt att vi skulle göra, men har inte blivit av .. hahaha :) . men tänk er..

Jag & Fija har inte umgåtts på ett bra jävla tag och knappt pratat.. och en dag skrev JAG till henne och fråga om vi var ovänner för vissa personen sa tydligen det men ist för att lyssna på skit så frågade jag henne rätt ut.. och nää det var vi inte från någon av våra sidor, utan det har bara blivit så att vi varit ifrån varandra för vi har haft mycket att göra båda 2 .. och här ser ni.. VI ÄR FORTFARANDE SYSTRAR!!! hade man gjort så med en annan vän så hade det varit SKIT SURA MINER HEEELA TIDEN .. och sen om man hade frågat "är du sur på mig?" så hade man fått "nejfan? varför skulle jag det?" FAST den är sur ... men imorgon ska jag träffa syster och det SKA vi!! thats it.. jag saknar henne enormt mycket..    !!!!! Vi kommer föralltid ha varandra... om vi så inte pratat på 6 månader så kommer vi ställa upp för varandra när det behövs.. (kallas RIKTIGT vänskap)



MEEN, nu ska jag dra in mig i duschen om jag inte gör det imorgon ist?! haha.. orkar egentligen inte nu :-( ..


jag älskar min underbara man <3   

Han gör allt för mig och förstår mig om jag inte mår bra och tvärtom

vi kan prata om ALLT och det är BRA! vi kommer nog hålla ihooop mååånga år till och vet ni vad det bäästa av allt är? VI SKA ÅKA UTOMLAND FÖR FÖRSTA GÅNGEN TILLSAMMANS!!!! OCH DET KOMMER VARA UNDERBAAAART..  åker den 17 maj .. vi ska vara på sturup kl 05.25 SENAST .. och det är en tisdag.. så är vi där en vecka och vi åker hem kl 20.45 tisdag kväll så nästan en heel dag extra där :)  vi ska åka iväg med mamma, pappa, håkan, anders och jörgen =) vi kommer få SVIIIN ball :) <3 roligaste av allt är att älskling ska åka flygplan för första gången i hela sitt liv och kommer vara jätte nervööös :D haha! själv har jag varit utomlands sen jag varit liten fram tills 2006.. och jag är faktiskt jävligt nervös själv haha.. lite flygrädd har jag nog blivit :P.. hihi




ha en skön natt & sömn för det ska jag FÖRSÖKA ha snart iaf <3 kan fortfarande inte bestämma mig ang duschen ;) ??  men vi får la se.. Puss på er ! <3

Av Linda Lorentzson - 20 januari 2011 20:21

skrev nyss ett helt jävla inlägg på mobilen, men sen stängde skiten sig.. orkar dock inte skriva det en gång till här :-O ...


men lite kan jag väl...


har varit ute rätt sent dom senaste nätterna.. varit hemma mellan 3 - 5 på morgonen för jag har ju jobbat natt hela tiden :)  skööönt... sååå...


ska dra ner till city gross nu och handla en sak till jobbet som jag ska använda

:-D .. man är väl lite bortskämd .. haha.. skämta..


nej men vi hörs fogs...



"anklaga inte folk om du inte vet sanningen"  suck... att man aldrig lär sig?




  

I Call You Chicken And I´m the BOSS :-D .. ingen som fattar det ändååå..

Joo, alexandra iofs  hahahaha...




   <---- uthyres GE GÄRNA BUD !! :-D



GE MIG SOMMAREN NUUUU !!!!!!!



hejdååå :)  

Av Linda Lorentzson - 18 januari 2011 03:38

 Tjena !


i take my white as and walk away from you !! ....



Jahapp, då har man kommit hem ännu en natt helskinnad ifrån jubb   

skönt när man kan börja så mitt i natten när man vill och sen vara ledig heeeeela dagen lååång sen ! :) .. vet dock inte vad som händer på dagen imorgon ? kanske någon vill komma på besök hos mig?        slå en pling isåfall ..



annars har det varit en lugn dag ?! halv 8 ikväll så var det ju zuuumba träning och den gick suuuper bra =) thats right... har även haft sjukligt ball med alex nu ikväll också.. garvat som fan åt en sak som EGENTLIGEN inte är så rolig  :-P allmänt trötta ocksåå ?.. så nu ska jag hitta en riktigt bra film och lägga mig & titta på :) ? några förslag ? hmm...



   everybody knows that ALL people can be a fool, but not this much ... auuch ... you think your the best, sorry dude.. you can not live a lie ....




       Sovgott ! GODNATT!   



GRATTIS EMELY <3 :) 

Av Linda Lorentzson - 15 januari 2011 13:37

Gomorron, vaknade för ca 1 timme sen?  hehe sköönt :)


igår var man med emely henke & alexandra =) , och vi drog ner på kockarna en sväng, SVIN MYCKET folk :-O . stanna bara en liten stund iofs, sen drog vi vidare till håkans fest där vi satt o snacka lite, men sen starta jag MUSIK så man kunde komma igång lite där =) men vid 11 stack vi alla ner till kockarna igen för sen dra vidare till malmö :-P  men kom inte så långt.. dom ville till MC först så vi pöös dit och käka lite =) sen blev det faktiskt Poker hemma hos honom =D

Åkte ut på första rundan, sen körde jag och simon CASH GAME och den slutade halv 5 imorse .. så då gick man upp en trappa och la sig xD.. skööönt..


Idag vet jag inte vad som händer ? Tror jag hörde något om att Håkan skulle ha fest igen ? .. hmm.. :) blir det så, då ska jag nog ner en sväääng :)))


men nu fick jag ett sms av mormor att första mousakkan är i UGNEN :D ska dra mig dit o käka lite tror jag ;) .. Mummmsfilibaba... <3



om det blir fest, VILL NI MED? Pusss...

Av Linda Lorentzson - 13 januari 2011 10:52

   You make me sick !


ja, då var det torsdag morgon och lika pigg och vaken är man *not* :))

vet inte vad det är med mig, men något som inte stämmer helt korrekt iaf :-/ suck!

 

Tänkte faktiskt gå på bio ikväll med bror :) och kanske om älskling vill följa med, planerade att se SVINALÄNGOR haha =) tror den ska vara jävligt bra faktiskt.. ? någon som sett den? skriv gärna vad ni tyckte isåfall =)!

 

jaha? vad händer sen då? vill ha mitt hår ;) som en viss person har lånat och tydligen börjat gilla    hihihihi

 

var med alexandra igår, hade rätt skoj faktiskt :) fast vi bara satt i hennes kök XD hahaha!  lukta skit kan jag iaf säga !! hahahahha

 

till helgen vet jag inte vad som händer? joo, på söndag är där en som fyller år ju ;) så han ska ha sitt "kalas" hemma hos mina föräldrar eftersom pappa inte kan gå 3 våningar :-O .. Jöööörgen, flytta nuuu :P hahahha!

 

 

nej, nu ska jag göra mig färdig inför ............ vi hörs sen.. puss på er!

 

I could really use a wish right now

 




Av Linda Lorentzson - 12 januari 2011 17:56

  

Jag vänder och går tillbaka ....


Romeo rädda mig, de försöker att berätta för mig hur jag känner

 Denna kärlek är annorlunda, men den är verklig

 Var inte rädd, vi klarar oss ur den här röran
Det är en kärlekshistoria älskling bara säga ja.....

 

 

DITT EGET FEL ......

Av Linda Lorentzson - 12 januari 2011 16:36

då är man hemma igen och har legat i ett VARMT skönt BAD! och det var j*vligt NAJS!!!  så nu fryser man ikke mer.. och har tagit på sig MYSKLÄDER =) undra vad man ska göra idag då? hmm.... förmodligen träffa Äääääälex ?! hihi.. imorgon är det hemma dag med börjesson <3 :) hihi..  sen är det FREDAAAAG ... iofs ska jag träna imorgon kväll :) med denna äckliga träningsvärk jag redan har :-O auuch.. sen är det zumba på fredag kväll ? :P tror jag är uppskriven på den.. annars går jag dit o ser om där är ledigt =) ...

 

Nej, nu ska jag lyssna på min musik och drömma mig booort :) hihi

hör av er om det är något =) !




här kommer en liten rad av dom låtarna som går om & om igen!!

musiken beskriver min DAG! så alla som känner mig vet när jag är Down or Up!


"airplanes med B.o.B"


Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now
(wish right now) (wish right now)
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now
(wish right now) (wish right now
)

 

 

ÄLSKAR DEN!!

 

"Nanne Grönvall - orkar inte älska dig längre"

 

Jag undrar vad som gör skillnad mellan
Att möta nån man älskar och de som inte berör
Det vore väl praktiskt att kunna styra sina känslor
Hej hjärtat, strunta i den som just nu förför
Det gör ont att älska, det är smärtsamt att bli kär
Längtan, rädslan, känslan som styr ens begär

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

"Whitney Houston - my love is your love"

 

Cause your love is my love
And my love is your love
It would take an eternity to break us
And the chains of Amistad couldn't hold us



------------------------------------------------------------------------------------------------

 

HÄR KOMMER DEN STÖRSTA!!!

 

[CHORUS X3]

I wanna boom bang bang with your body yoWe're gonna rough it up before we take it slow Girl lemme rock you, rock you like a rodeo(Its gonna be a bumpy ride)

 

 

I wanna pull you over, pull you under Make your body surrender to mine

Girl you can make me suffer, do whatever Cuz I know you're one of a kind

Tell me who can love you, nobody, hold you, nobody

Make your body wind, like me, you will never find someone like me

Who can love you, nobody, hold you, nobody

Make your body wind, like me, you will never find someone like me

 

[CHORUS X2]

I'm a spin you around, push your buttons, buy you plenty of stuff Then I'll take you down, to the bottom, work you all the way to the top

Tell me who can love you, nobody, hold you, nobody

Make your body wind, like me, you will never find someone like me

Who can love you, nobody, hold you, nobody

Make your body wind, like me, you will never find someone like me

 

[CHORUS X3]

On top of my love gain and you're gonna get it tonight

I'm focused, I'm ready, girl I'm gonna give it to you right

I wanna pull you over, pull you under Make your body surrender to mine

Girl you can make me suffer, do whatever

Cuz I know you're one of a kind

 

[CHORUS X4]



 



 

 

Du är bäst <3 :)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards