Lorentzson

Alla inlägg under september 2010

Av Linda Lorentzson - 27 september 2010 15:29

usch vad jag hatar att vara sjuk :/ .. det är SKIT JOBBIGT rent ut sagt..

jag nyser och snörvlar hela jävla tiden.. älskling har också legat hemma hela veckan pga av denna jävla förkylning! USCH säger jag bara.. håll hårt om era tjocka kläder och skor :)   inte värt att få detta..! hih


fick stanna hemma ifrån jobb idag .. JÄVLA SKIT.. men det är förståligt.. eftersom vem vill köpa en hamburgare eller ngt sånt av en snorig människa? hahaha...not me!


nej nu blir det film och mys med hunden :) . hajsvaj

Av Linda Lorentzson - 27 september 2010 15:29

usch vad jag hatar att vara sjuk :/ .. det är SKIT JOBBIGT rent ut sagt..

jag nyser och snörvlar hela jävla tiden.. älskling har också legat hemma hela veckan pga av denna jävla förkylning! USCH säger jag bara.. håll hårt om era tjocka kläder och skor :)   inte värt att få detta..! hih


fick stanna hemma ifrån jobb idag .. JÄVLA SKIT.. men det är förståligt.. eftersom vem vill köpa en hamburgare eller ngt sånt av en snorig människa? hahaha...not me!


nej nu blir det film och mys med hunden :) . hajsvaj

Av Linda Lorentzson - 25 september 2010 12:34

det är så jävla segt att vänta på en sak man har beställt :( ..


beställde en Iphone 4 i onsdags och det tar över lång tid innan den kommer ... Isssh.. gillas EJ!




nej idag är det kalas för Fredde sen ikväll blir det GREASE =D yeeey

Av Linda Lorentzson - 23 september 2010 22:42

Kalla det vad du vill och jag säger bara : ANMÄL mig då? Jag skiter i vad du gör.. Man sant är det och stå upp för vem fan du är istället för att döpa sig till punkter.. Men du kanske inte vågar? Och som sagt, jag hoppas min hund någon gång träffar honom igen så han kan lära sig något!! Tror du jag hade ljugit ihop detta? Dum i huvudet för fan.. Min syster fija såg allt med egn ögon så hon kom springandes och sa till oss ju? Om du nu är Sara eller någon av dom så säg det!!! Trött på ditt jävla skrivande ang något du inte vet ngt om? Så stick!!!! Du har inget att komma med!!!!!!

Av Linda Lorentzson - 21 september 2010 22:46

Herregud, jag måste bara säga att en viss person "J" då är väldigt pinsam eftersom hon sitter och skriver ut att JAG kommenterar hennes blogg och hennes stavfel ? ha ha ha.. jag menar? hur många gånger stavar man inte fel själv? ;)  tss.. ooch sen att man låter ens vänner sitta vid ens dator när dom är här eller när dom har med sina egna så ska man gå skit för dom använder ens internet ? haha.. vad fan är det ?!

Hon kan ju inte ha klart för sig ? KOMMENTERAR jag någons blogg och något annat så skriver jag " LINDA, LINDITZI, LINDISCH " .. för jag är inte så jävla feg som NI ÄR!

 

Och sen inte nog med det så är det att skriver man blogg så får väl VEM SOM HELST läsa den ? right ? annars sätt lösenord om du har något emot det ?! håll dig borta ifrån bloggvärlden om du har problem med den ? du lever i en fantasibubbla och tror du kommer långt med den! men tyvärr tösen! GLÖM DET!.

 

sen att ordet "snoka" måste du nog slå upp för det är INGET man gör..  har folk en blogg så har dom ? annars SKIT I DET! och jaa, jag ser att du är inne och läser detta nu och försök inte spela dum på min bekostnad .. STICK!

 

 

 

 

Över till något annat...    nej, skit samma.. var inget ;-D .

 

bara så ni vet så umgås jag med Henke & Emely igen ;) DAGLIGEN! *NOT* .. ha ha ha ha ha! skaffa ett liv för fan!

Av Linda Lorentzson - 17 september 2010 11:06

du har skapat problem för vår hund och möjligvis hennes framtid.. jag kan bara säga att  JAG HATAR DIG ..

 

nu är jag trött på att gå och vara sur hela tiden.. :P.. nu ska ni fan få höra vad folk har för IQ !

 

hon är nu lite mer än 1 år gammal.. alltså fortfarande valpsinnet kvar.. och jag älskar min hund överallt annat... men folk har börjat fråga om hon är aggresiv mot andra människor eller om någon har gett henne stryk eller om vi ger henne daglig stryk :-O och ALDRIG i hela mitt liv skulle jag kunna ställa mig och bara slå en hund.. ikke.. visst att hon får en liten klapp på rumpan eller så :) . men aldrig SLÅ .. 

Allt började med när hon var 6 månader.. vi var här hemma allihopa.. . Jag, Börje, Fija, Sara, Carro och den där ROGAN! .. och när man kommer hem till någon som har hund och hunden inte vill hälsa så ska man låta hunden vara? eftersom känner dom inte sig trygga så kommer dom fram när dom själv vill hälsa.. ska ALDRIG tvinga en hund.. och då när vi höll på att färga håret.. vi tjejer så.. så satt Rogan och börje inne vid Tv:n och spela .. niki gick sakta fram till rogan man ville inte direkt.. så när vi var klara med håret så gick vi in och satte oss i storarummet.. där vi diskutera om vad vi skulle hitta på ?.. långt om länge så sa vi att vi skulle dra ut en liten runda? och när jag och börje sitter kvar i rummet så går dom andra ut i köket.. där jag då hör ett jäätte skrik ifrån niki :-O och undra va fan det var.. fija kommer in till oss och säger som det var.. att han rogan har då tryck upp nikita i 90 graders hörn och hon hade INGEN utväg.. hon kunde bara skrika och sen släppte han henne och slog till henne o sa " jävla mes hund" OCH HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ MOT EN HUND.. jag menar killen är eller var 30 + och beter sig som 6 åring som inte vet bättre... den killen kommer få ett jävla problem om han stöter på en riktigt aggrasiv hund.. och faktiskt så hoppas jag på det!!! du förtjänar det.. och inte nog på det.. utan han har förstört nikitas syke för enda sen dess har hon varit vääldigt frånvarande mot nya määnniskor och så vill jag inte ha min ´hund ska vara :/ . tycker det hade varit kul om hon vågat hälsa på nytt folk .. SUCK .. men som sagt, nikita kan mycket väl känna igen den här killen i hela sitt liv och träffar dom på varandra så hade hon mycket väl kunnat hugga honom och min mening till det * VARSEGOD * bit honom.. meen lite mer har jag innan för pannbenet.. tror inte jag vill avliva min hund för en äcklig kille som tror han är något .. aaaabsoluuut inte.... inte nog med det så kunde hon blivit ännu värre.. för hon är ju inte aggresiv utan hon skäller mest o ingen främling får gå nära henne... för hon visar tänder och menar liksom * kom inte hit * typ?! .. men hur tänker folk ? ???? att inte ens dom andra som stod i köket kunde säga till honom ? ni är ju inte mycket bättre ni!!! tvii på er.. såna människor behöver man inte i sitt liv .. och att man inte ens kan be om förlåtelse ... eller bara säga ngt..

 

Rogan är då Saras pojkvän/sambo !

 

 

jag älskar min hund..

 

 

min älskade nikita <3 :) 

 

 

detta är när hon är 10 månader typ :)) .. nu är hon 13 månader :) 

Min bäästa vän för livet!      

Av Linda Lorentzson - 17 september 2010 01:23

kommer mitt inlägg handla om imorgon !


nu är det film & mys...



pussi

Av Linda Lorentzson - 14 september 2010 00:06

  

Min älskling är bäst så käften på er :) <3

 

 

inatt sov man hos syster :)) . för vi skulle upp och sjunga för henne kl 7 imorse .. så vi la oss och kolla film igårkväll ... hehe Linda slumrade till lite xD .. hehe.. sen gick vi in o la oss i 90 sängen o titta tv och hade allmänt mysigt :) haha..  (inget snusk nu) ;P .. fija somna vid halv 4 imorse och jag vid 4     vaknade halv 7 av att hennes jävla klocka ringde :P hon hade ingeeen aning om att hon ställt alarm ;-D .. typiskt SOFIE.. höhö.. men gick upp 20 i 7 .. ut på balkongen óch röka där Annika även höll mig sällskap.. sen traska hon ut med bimbo och jag väckte ungarna =) . fixa lite med fijas presenter och pilla lite.. sen gick vi in och sjöng =).. hon fick presenterna sen blev det massa gottis :) . sen har man varit på kalas där ikväll kl 18.00 och hade suuuper fun..  tack såå jääätte mycket för allt idag syster & Annika <3 :) dunder kul ..

 

  

( förlåt fija    men du fyller faktiskt 18 :) så nu ska du skämmas ut .. haha:)  love you anyway )

 

 

och kan ni tänka er att min lilla sofie har blivit STOR? :O ... 18 jäääävla år ??? hon ska ju inte bli stor :P hon är min lilla =) hahaha.. grattis som fan igen i alla fall syster <3333...

 

 

och nu tänkte jag krypa ner till min bebis som jag saknat riiiktigt sjukligt mycket idag faktiskt :/ .. så ska mysa i sönder honom nu =)) . hörs imorgon..

 

 

Puss på er fuckers... Ps - du är felmonterad Ds HAHAHHAHAH


Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards