Lorentzson

Alla inlägg under april 2015

Av Linda Lorentzson - 27 april 2015 22:42

tjena gott folk :)!


Längesen vi skrev ett inlägg så nu drar vi ett litet :) tiden har gått fort som tusan och snart dags att börja jobba hela sommaren :) sen kör vi igång att kolla på att starta eget :) skriver dock inte så mycket om det för vi ser först hur det går ;)!


Annars har livet rullat på :) träffat min favorit 2 dagar :) (Annelie) Och sen vart det en färd till Simrishamns sjukhus med Alexandra :)<3 älskar att kunna ställa upp för mina nära & kära :)


En sak jag & jocke är rätt trötta på är att det är ALLTID vi som frågar om vi ska hitta på något och sen även att vi får nästan alltid ge oss iväg för att umgås med vissa ... VI HAR OCKSÅ ETT HEM där våra vänner är välkomna .. Men nu ska vi sluta med detta och sen får vi se vilka som kommer med förslag om vi vill hitta på något :) annars klarar vi oss bra :)


Imorgon är det tisdag & det är inte så mycket planerat mer än ringa och beställa tid till läkare :) jocke ska jobba :)


Nej vi hörs :) puss & kram på er!

Av Linda Lorentzson - 7 april 2015 02:57

måndag natt och jag kan inte sova :( .. Att se älskling sova så gott som han gör borde få mig till att också somna lika gott :p men nejdå.. Min hjärna fungerar inte som den ska just nu hehe ... Hoppas på att somna snart iaf :) hans kl ringer 05.30 :o och jag vill inte vakna då ;)!


Men att vakna med värdens bästa pojkvän och sambo är ju något av det mysigaste man kan göra :)!<3 jag älskar min man :)<33



Igår (måndags) var det fotboll ;) MFF- Sundsvall & hur slutade den??? ;) 4-1 till Malmö så klart ;) på torsdag är det första hemmapremiären mellan MFF - AIK :D! Kommer bli ÖS gott folk ;)



Nej ha en bra tisdag allihopa :)!


Puss på er :)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards