Lorentzson

Alla inlägg under juli 2011

Av Linda Lorentzson - 21 juli 2011 01:41

Gokväll mina läsare :)Har inte skrivit på ett tag nu så tänkte att jag lika bra kan skicka ut ett nu eftersom jag inte kan somna!!!??? Det är jävligt BULL att bara ligga här i sängen och inte göra ett skit! Tumme ner!Har inte gjort så mycket idag :) tagit det lugnt, umgåtts med jerkan.. Sen med alex.. Och fija så klart ;) haha.. Vad har ni gjort idag!?.. Det har varit VÄRSTA diskution på fejjan ang antiskall koppel till hundar?! Då jag fått höra att det är djurplågeri och att jag inte kan uppfostra min egen hund? :P rätt skoj faktiskt... För folk soM INTE vet vad som hänt med nikita när hon var liten ska dock INTE yttra sig för dom har inte en aning.. Läs mina äldre inlägg ang hennes problem som då den rogan satte dit ... Men dom tror ju att det är lögn xD när vi var 6 st här hemma!? Hmm .. Hihi aja, den här Anders verkar ju veta ALLT om hundar och deras liv.. Och ännu bättre vet han om mitt JOBBLIV .... HAHAHAHA!!! idiot rent ut sagt :) *skiter i om du läser*. Sen är det iofs den enda gången du blir omtalad väl? ;) Low life!Aja, vad tycker ni själv ang sånt halsband med vatten som duschar hunden UNDER HAKAN om dom skäller för att lära dom att INTE skälla?! OM man nu har testat MÅNGA andra saker? Är det dåInte värt en chans??! JO! skriv gärna... Godnatt :D <3

Av Linda Lorentzson - 11 juli 2011 15:22

jaha, då var det måndag igen och ännu inget som hänt på den fronten  haha :P..


hade sjukaste kvällen/natten med mina töser :) vi var ute i malmö och sen stp..

och vet ni det sjukaste? när vi var ute så kom där en sån jävla ollonborre och tror ni jag fick PANIK ! :| ... jag sprang .. och samtidigt så bara PANG sa det så sprang jag rätt in i en jävla bil jävel :P MITT KNÄ .. AJ! :P såå jävla ont.. men man ska inte parkera bilar ivägen :) dom får lära sig haha!


och dom andra givetvis bara garva ;) hahah!!



idag händer inte så mycket?. jag är RÄTT jävla död idag.. somna inte förrens kl 7 imorse & vakna kl 12 :( tror ni jag är trött :(? piii...



  Gamla bilder :) *jaaag*

Min älskade kusin ;) *jenny penny* :) shes a pretty girl =)

  

   me again ;)


  Annelie :) min älskade vään :) <3 always there for me  

Kan ni fucking tänka er att jag har haft såååå lååångt hår som bilden uppe till vänster :P?. men vilka tider det var :-D UNDERBART!!!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards