Lorentzson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda Lorentzson - 24 oktober 2011 10:45

kl är 10 och jag är uppe :) trött, men samtidigt så börjar jag piggna till lite :)

det är jävligt skönt att gå upp i Hyfsad tid för man sover inte bort hela dagen =D ! så jäkla skönt!


Idag ska jag med Pappsii på middag hos farmor & farfar <3 :) mumsiigt...

blir nog köttbullar potatis & sååås :D YUUMMYY..

Annars är men ju ledig idag.. :/ suck.. samtidigt så är det lite klyddigt allting nu, det har hänt en del på jätte kort tid, dock inget jag tänker skriva ut här!


var i Broby med Ramona i lördags.. vi skrämde upp varandra :P det är väl det som är det roliga haha? ;P


ikväll ska man kanske träffa Jenny en sväng :) blir även att träffa R ocksåå...

Och jaa, folk undrar hur det kommer sig att jag och R umgås ? men det är väl för vi har sjukt ball tillsammans? vi hittar på saker hela tiden :) och gör vi inte det så glor vi film eller ngt =) har iaf roligt & det är huvudsaken eller? ;D


 

Jag älskar dig <3

Du är mitt syre, går inte att leva utan dig baby.. du är guld värd, finns INGEN som är like you <3

Always you & me :)  .. vi har gått igenom mycket ! men jag älskar dig ändå ! LOVE!



Jag känner mig jävligt glad & trivs som fan med hur allt är just nu :)

har vänner jag ÄLSKAR att träffa :) gör mig glad och jag ....... jaaaa jag bara mår bra :D haha

i veckan är det dags för "jobb" hehe.. till helgen också!



 

Jag vill åka utomlands igen!!! Jag ska nog spara ihop lite cash så vi kan pysa :P ! tänk bara att kunna vakna en dag & bara känna att , nej va fan.. bokar en resa till spanien och sen bara dra dagen efter? haha :D hade varit sjuuukt najs!!!


 

Ha det bra allihopa ;)  nu ska jag göra vid mig !!


PUSSSS!!!



XoXo // Linditzi   


Av Linda Lorentzson - 19 oktober 2011 23:36

Tjenixen...


onsdag idag, har haft en sjukt ball dag på jobb idag :D fått lära mig reconda bilar :D:D:D sjuuukt najs.. ska lätt göra en på min haha xD . måste bli ren invändigt iaf hahah...


ikväll skulle man träffat fija, men stack ut med ramona tills hon hörde av sig, men sen fucka det sig så jag och ramona drog ut en sväng och bara chillat , snackat och skällt ut lundabor haha.. idioter..  imorgon är det torsdag :D då man är ledig :P  skulle ju varit en sån ute natt inatt ju :) väldigt lääängesen... men men det kommer till helgen xD ..  sen V.44 tänkte vi dra till ullared :P Iaf Jag och Jenny  ;D töser vettni.. kan inte bli mer skoj än så, vill ni hänga med så hojta -.- !



idag blir det nog tv och uppe sent :) njuta av denna natt :-D vill ni ses så skriiv :)) alltid öppen för förslag haha !


ha det finast..




bättre få vänner än många falska..




this make me sick...!


Av Linda Lorentzson - 19 oktober 2011 06:55

Så trött jag är idag :/. kan bero på att vi fick ett väldigt sorligt besked igår kväll vid 10 tiden .. det är många på rätt *kort* tid som försvunnit nu.. men ålder kommer med oss alla.. tyvärr... Vila i frid anna-greta <3 (Andrés farmor)



Jobb idag.. :) ?* skojsigt hehe...


ikväll vet jag inte vad som händer??..

mys kanske? får ju se vad andré vill :( .?



i helgen ska iaf jag o ramona + 1 till dra en bit härifrån ;D .. hehe .. tänker inte nämna var för då händer det väl någon olycka hahaha!!! såå men det kommer bli awsome ball..



Vad ska ni själva hitta på idag? eller till helgen?

några förslag annars?? ;)


nej, nu blir det duschen sen göra vid sig för work..



tjingelin !* Puss



 

Av Linda Lorentzson - 9 oktober 2011 18:21

Gokväll på er :)


har inte skrivit på länge nu, har faktiskt inte haft så mycket tid hehe.. men nu har jag lite tid över tills filmen börjar jag har på gång :))


kan börja med i måndags att jag börja på mitt nya jobb :D trivs som fisken i vattnet :) YäY .. jag jobbar som telefonist & Receptionest :) men annars är det ett ställe där dom Recondar bilar :D sjukt kul att titta på iaf :))  kommer hända mkt en tid framöver :) och jag gillar spänning haha :| ..


min chef är en TOPPEN människa , han är jätte snäll & man har alltid kul på jobb :)

jag jobbar då på björnes i staffanstorp :) gå in och titta vettja ...


www.bjornes-auto.se Och kolla runt lite ;) .



nej, nu är filmen hemma och jag ska checka den :D

tonade förresten Ramonas bil igår :D så jävla grymt alltså haha

  i veckan kör vi igång med min :D .


hastalavista, vi ses på tissdaaa :P  PUSS!!




You are a stranger for me!


tur man vet vem man kan säga saker till & inte... löööjligt

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards