Lorentzson

Alla inlägg under april 2011

Av Linda Lorentzson - 13 april 2011 22:52

Nu kommer jag förmodligen inte skriva mer här..


har min egen sida och där kommer ni läsa vad ni vill och INTE vill ;)




http://www.Oinky.se




Vaaarsegoooo

Av Linda Lorentzson - 13 april 2011 17:06

har lite allmänt folk som frågat hur K.Style används.. 

såhär gör jag :


 


man använder det vid hårrötterna, alltså i hårbotten.
för att få bästa effekt:
- tupera håret först (behövs inte), sen pudrar du K.Style på det tuperade eller bara i hårbotten, men då får du lyfta på håret lite o ta YTTERST lite K.Style sen bara fluffar du till det eller gör den frisyr du vill ha =)  
då håller tuperingen & volymen!


Födelar:
1. ger volym
2. ger stadga
3. håret ser inte fett ut        


Nackdelar:
1. håret känns ''Torrt'' (strävt på något vis) 
- en del gillar det, andra inte



Och du har liksom frisyren hela tiden.. även om du sover eller ligger i sängen med det så behåller du volymen.. Tills du duschar nästa gång ! =)


Det var allt om K.Style . kommer ett inlägg ikväll :)

Av Linda Lorentzson - 12 april 2011 23:52

 


Då är det snart dags för ullareds trippen med dom andra!

och jag ska SHOPPA delux! har ju mamma med mig och en del andra som brukar betala   .. jag hittar alltid en MASSA "skit" där haha.. ska handla en del sommar kläder & Bikini inför spanien (har ju växt på alla håll o kanter)   *not*

... jag ska även inhandla massa kosmetik    och en J*VLA massa   .. jag ÄLSKAR att använda ansiktsmask, det gör huden så ren & len :)  hatar när man får finnar och skit i ansiktet..  vad använder ni själv för ansikts produkter?  själv använder jag massa olika men för det mesta är det   och en massa andra saker.. men just nu håller jag mig till detta för det har gett mig bäst resultat :)  ska även försöka fixa mina NAGLAR för en gångs skull .. och dom ska behållas väldigt länge! nu är det slut med tramset att bita av dom eller skada dom.. det ska skötas!


Vad tycker ni om märket   ??.. själv tycker jag dom gör BRA saker, och det är inte bara för min mamma säljer det eller har gjort.. utan deras produkter är kanon för mig iaf   ..  Även en del av mina vänner har fått saker av min älskade mamma från Oriflame och dom har inte klagat över det :) men alla tycker vi inte lika? tur det :P..


idag har man varit och    och det var så in i heeeelvetets SKÖNT :) så nu har man blivit Brown and Nice ;) haha!  nu är det bara träningen kvar.. började med mamma igår.. ute och gå i 1 timme varje dag i en månad nu =) kommer bli kanon säkert   !



nej gott folk.. nu ska jag godnatt och sovgott . för det ska jag göra snart till en film :) kryper ner bredvid älskling och goooosar =) ha Det!

Av Linda Lorentzson - 12 april 2011 23:50

hårtips - för slitet/skadat hår.

balsam sluter hårstrået, så att hårstrået inte är ''öppet'' 
använder du inte balsam, sliter det mer på håret och smuts fastnar i det öppna hårstrået.

ett leave-in balsam/balsam-spray...
♥ gör håret lätt att reda ut efter att man duschat.
♥ gör håret lent & mjukt.
♥ sluter hårstråna.
♥ gör håret friskare & förebygger slitage


   


Blir skit bra och håret känns som "nytt" :) ni borde testa det om ni vill ha friskt hår !!

Av Linda Lorentzson - 12 april 2011 23:45

 


kom igen! ge mig lite tips vad NI vill jag ska skriva??

Av Linda Lorentzson - 12 april 2011 23:20

såg på fejjan några video inlägg på en brud.. och jag vet i fan vad man ska säga... kan ikke sluta garva!! .. she needs help!



  ja dom säger att man ska bjuda på sig ibland xD.. här har ni den verkliga Linditzi ;) *NOT* :)





hon är fan inte klok juu.. skämmer ut sig ENORMT! :P aja..

Av Linda Lorentzson - 12 april 2011 09:35

Godmorgon !



då vakna man för 35 minuter sen :) kunde sovit längre men ikke :)

så nu sitter man uppe och väntar på att kl ska bli 14.00 haha :-D ! för då ska jag på ARBETSINTERVJU =) wiie.. får la se vad som händer ..


.... jag har funderat lite på vad min blogg ska handla om?.. har ni några förslag så kommentera gärna :) .. jag har lite i tankarna men inget som kommer skriva ut nu direkt..


jag saknar dig <3

Av Linda Lorentzson - 9 april 2011 16:28

Tänkte lägga in lite bilder på min hund som är 75% schäfer och 25% boxer ... då jag satt och läste lite på ett forum ang den blandningen.. och där var någon som skrev att den blandning är världens fulaste hund för det ser ut som en schäfer med intryckt nylle? :-S .. tror inte man ska uttrycka sig om man bara sett 1 hund ..... tycker min hund är jävligt söt och har sjukt fina ÖGON :-D hon får faktiskt mycket komplimanger ang dom =) det enda hon inte har av någon av raserna är väl öronen hihi :) men det hända när hon blev sjuk :-/ eftersom hundar brukar ha liggande öron när dom mår dåligt och är sjuka.. och när hon var det innan hon var "fullväxt" så stanna dom där dom är nu :-P men det ger henne charm ;) haha! här är iaf lite bilder sen idag då jag & annelie var på st hans backar och kasta boll.. sen satte vi oss och sola o vovvarna lekte , vi fick dock inga foto när dom sprang .. men kommer kanske ikväll om vi ska till skogen med dom :) på bilderna sitter PAPPA (pysen) vänster .. Dottern (nikita) mitten .. Mamma (nala) höger :)


  dom är världens bästa hundar tillsammans :) <3


  Nikita ser bollen där nere och är väldigt sugen på att hoppa ner o ta den ;) hehe


  Pysen, Nikita, Nala <3


  "Snääällaaa.... låååt oss hoppa ner och busa" :) hehe..



dom har även badat här på bilden.. för givetvis så hittade min hund världens största vattenpöl som såg ut som en åå.. och hon skulle ju SJÄLVKLART lägga sig ner där :P och drog med sig dom andra 2 ;) haha..  men skoj hade dom och trötta blev dom =)  



har annars varit hos mamma&pappa hela morgonen och sitter här nu igen efter rastningen :)  så ikväll blir det GRILLA med föräldrarna & Jörgen :) gottigottgott..


sen får vi väl se FILMER ikväll/inatt och hoppas på att vi HINNER se mer än 1 ;P .. haha.. !


nej nu ska jag vila lite innan dom andra ska ut och grilla maten ;-) haha!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards