Lorentzson

Alla inlägg under februari 2012

Av Linda Lorentzson - 25 februari 2012 18:30

har absolut ingenting för mig just nu mer än att vänta på att maten ska bli klar hos mamma och pappa :') så tänkte att OM ni vill veta eller är intresserade så tänkte jag ha en "frågestund" här nu :) kom med frågor så ska jag svara er =)!



Bye


 

Av Linda Lorentzson - 20 februari 2012 11:34

Kolla igen lite bilder från Spanien 2011 =) och nu längtar man bara 2 månader framååååt =) då pyser vi till Teneriffa =D


 


the fish in the water =)


 


:D.. gåshud av brännhet xD hahha


 

he have a hangover ;P .. not easy .. :D



....


Sister & Brother <3


 

Always fun in the mirror .. hahahha


 


<3 Jag <3 Älskar <3 Er <3


 

Mom And dad <3

 

ser ni mig? ;) HAHA..

 


Beer drinkers!! ;D skåål


Av Linda Lorentzson - 20 februari 2012 11:16


hahahahahha han är sååå grym för fan :-P Linus skickade denna till mig igår och sa att han tänkte direkt på Börje när vi är i teneriffa den 15 april xD HAHAHA!! jag dööör... hade han gjort så där så hade jag fåått ASG hela jävla dagen XD..


kolla in den!! =)


Av Linda Lorentzson - 20 februari 2012 11:02

waazuuppp??


gomorron everybody!


läste på aftonbladet idag om en Tobias som är 38 år gammal och är sjuk, han är i 2 års åldern och nu drass hans assistenhjälp in?? helt jävla sinnes sjukt ju ?!?! .. hur kan man göra så mot någon som är i stort behov av hjälp?

jag kan bli jävligt förbannad när jag läser såna här saker ... jag själv jobbar som ledsagare och hade jag inte fått hjälpa till så hade jag gått i taket.. det finns dom som behöver hjälp till skillnad från dom som lurar företagen på pengar .. tex han som hade tvingat sin dotter att spela cp skadad i hela hennes liv tills nu när han fick böter för det.. tror hans böter hamnade på 1,8 miljoner och fängelse!!!! han ska fan ha det.. men tänk på den stackars dottern som fått leva såå hela sitt liv !!! IDIOT!!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14399118.ab


vad tycker ni om detta???



..................................................
......




från det ena till det andra ... denna låter pumpar i högtalarna HELA tiden!! :D



jag hatade denna låten i början :P.. men efter mycket tjat från André och Fija så blev den omtyckt hahahha =) sick..


idag ska man på arbetsintervju :))) yäääy... håll tummarna!!!  

sen vet jag inte vad som händer under dagen och kvällen.. kanske träffa mina vänner? (A), men kl 22 sitter jag framför tv 11 =D Big Brother  ... yees..  älskling fick en present av min mamma pappa mormor morfar och jörgen igår eftersom han fyllt år =) dock fick han en Apple Tv :O och den kommer jag använda DELUX!!! HAHA!!


nej, nu ska jag göra vid mig lite och ta ut hunden på åktur till mormor :)) sen efter intervjun så blir det kanske träning med Daddy <3 om inte innan .. dryga är väl att jag inte kan träna för jag har fortfarande nackspärr .. iish


ha det bäst och lev livet  :)


XoXo Linditzi


Av Linda Lorentzson - 20 februari 2012 00:32

Gokväll mina vänner :D!!Då var denna söndagen nästan slut .. Suck, men jag har ju fått sett mitt FAVVIS program som alla andra hatar mer eller mindre ;D och jag förstår liksom inte varför alla hatar det? Det är ju sååå jävla underhållande :D hahhaha och jag själv ska söka dit nästa år ;-) sug på den din sugbrilla :)))Och ni måste ju bara se det denna gången för den jävla idioten "Hannah widerstedt" (stavning) är så jävla bränd i skallen :-P seriöst .. Den brudenMåste ha allvarliga problem?!?.. "ååh jag är så jävla bäst, jag är så jävla snygg och alltid k*t.. När jag är uttråkad så onnane*a* jag och leker med mig själv ?! HAHA.. Pinsamt !!Och det första hon ens säger när hon kommer ut till publiken är " jag är skit kåt och vill kn*lla" OMG.. Men men så kan det vara ibland ........ Jag tycker dock själv att söker man dit såKan man väl vara normal? Man måste inte vara otrogen om du har partner? Du behöver inte spela idiot för att vinna? Bjud LITE påDig själv och bara rocka loss!? Nej nu ska jag snart upp från brorsan för att kolla på BIG brother kl 01.00 ;) suckers!!Puss på er <3

Av Linda Lorentzson - 19 februari 2012 12:18

Godmorgon :) eller rättare sagt... gomiddag :D..


vakna för en 20-30 min sen :) skönt att få sova ut en gång på flera veckor.. dock mindre skönt att vakna med nackspärr " IT SUCKS " ..   


idag ska man hem till svärfar och käka middag och fika :D . yäy längesen man va där ute =)

sen ikväll vet jag inte vad som händer!? det får vi se dååå =) <3


imorgon ska jag på arbetsintervju kl 14 =))) im so happy

då blir det lastbils körning :D:D dock inte kört lastbil på 2 år... :-O mindre skoj.. hmm.. vi får la se hur det går då...



nej, nu ska jag klä mig och fixa mig sen ska vi pysa... =) jag klämmer kanske in fler inlägg sen? =)


with all my love // Linditzi ;)

Av Linda Lorentzson - 18 februari 2012 13:25

Halloj!


lördag idag, och man har inte kommit på ngt att göra idag? .. hmm.. it sucks, men det kommer kanske ngt till kvällen?! vill ni hitta på ngt så bara hojta..


jag har så jävla tomt med idéer att skriva om i bloggen? jag behöver även ngn som kan fixa min header .... ÖÖH störigt..

MEN iaf ...


vad tycker ni om denna bruden??


 


Helt seriöst??? var fan får man ens tanken att skriva en sån bok?

jag menar? tänker man inte på sitt eget liv? hur många förhållande kommer hon få efter DETTA???

ännu värre om hon är i ett förhållande? .. själv tycker jag att man ska ha sin partner på facebook ? varför ska man dölja det? hade min pojkvän sagt till mig att han inte velat ha mig på fb så börjar man väl tänka? .. skit samma om man står som "vänner" eller "förhållande" .. sånt bryr jag mig inte om.. men WTF ... på något vis borde hon ha väldigt dåligt självförtroende eftersom hon berättar hur man är otrogen på snygg sätt?? :-S  aja,  man lär ju sig efter sina misstag...!  Håller tummarna att du hittar någon som vill ha dig :P!



  


vad tycks ;)?  tycker själv att jag blivit jäääävligt mycket snyggare ;) haha!! (A)



nej, nu ska jag kolla klart på " My super sweet 16 weekend break" .. sjukt program egentligen..

att ungar får såna saker .. och inte bara det, dom blir PISSE sura om dom inte får det dom vill ha.. såg just en tjej som fick sin bil dagen INNAN festen och hon blev riktigt förbannad och skulle ställa in festen och sa till sin mamma att hon hatade henne mest av allt och att hon har förstört hennes liv?!?! WTF?? hahaha... idioter...


nej ha det bra..



Puss <3


Av Linda Lorentzson - 13 februari 2012 10:28

Hejsan! Kallt som fan än och tråkigt är det :( jag vill ha sommar NU!!Men ska det vara så här kallt så kan det hålla i sig till den 15 april för då sticker vi till Teneriffa :D!Ska sola & bada heeela veckan.. Även shoppa med mammsiii ;)Det är mååååndag och jag ligger i sängen med hunden och myser till Reine & Mimmi i fjällen :)) goodie!!Ikväll händer det inte mycket, blir hemma för mig nu tills jag är helt frisk :$ jag pallar inte denna förkylning :(Jag saknar dig <3Låten går heeela tiden här...Ansiktet - äcklig ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards