Lorentzson

Alla inlägg under november 2012

Av Linda Lorentzson - 30 november 2012 12:25

Sitter inne i Lund med kära Sussie för vi ska på undersökning ... Hoppas på bästa resultat iaf :-)

Ikväll får vi se vad som händer ?? Förmodligen va hos Jessica ikväll ;)?

Idag är det vår dag <3 lycklig ..

Av Linda Lorentzson - 29 november 2012 08:05

Ingen god morgon här..

I förrgår åkte jag på en riktigt dryg förkylning .. Jävla PISS är det.. Så igår hände det en massa så nu har man fixat det iaf..

Inatt när jag la mig så tog jag en Ipren - käkade en vitlöks klyfta - nässpray - halstabletter och sen däcka jag :P kunde ju vaknat frisk men nädå.. Idag har jag en äcklig jävla hosta + stopp i huvudet :P bättre lycka nästa gång !

Nej, nu ska jag se film & sova lite till ..

Dessa människor ...


Natti

Av Linda Lorentzson - 27 november 2012 23:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 26 november 2012 22:39

Det är så jävla skrattretande allt detta :P det finns nog ingen värre människa än denna typ "h*n" har verkligen inget liv och snackar en så enorm skit om ALLA sina gamla vänner och tror att ingen får reda på det, men allt handlar om att h*n inte har något annat att snacka om och absolut ingen fritid .. Tror sig vara jävligt duktig och har ett super liv ?! Haha ffs..
När man tar åt sig en sak så märker man det för det börjar hända saker som inte hade hänt annars med tanke på att det är sanningen som svider i en :)) men du får nog det bra med dina egna si***or ...


Nej inatt hoppas jag på att vi är inne på förlossningen och får ut en liten flicka till världen :))<33

Av Linda Lorentzson - 26 november 2012 15:38

Kommer att spenderas i lastbilen faktiskt .. :) väntar bara på sista maskinen tvätt som ska bli klar så jag kan kasta in det i torktumlaren ;) sen kl 16 ska vi köra från schenker :) så är hemma tidigt idag :)
Sen i veckan kommer jag inte åka så mycket med tanke på att Jessica & Håkan ska ha bebis om hon nu vill komma :D haha . Lovat att följa med in på förlossningen ;) så snart är man FASTER!!! Och till helgen blir jag gudmor :D älskar verkligen livet just nu . Det är på topp och alla mår bra :)

Har världens bästa och underbaraste Guy hos mig , han verkligen finns där alltid och jag för honom !! <3 kärlek till dig !

Och mina vänner ? Gooosh . Vad hade jag gjort utan dom? Dom FÅ riktiga vänner jag har kvar kommer alltid stanna hos mig ! Ni vet själva vilka ni är , så inga namn nämns ..


Nääääj, nu ska jag fixa detta sista !
Hörs sen! Kisses ;)

Av Linda Lorentzson - 26 november 2012 01:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 23 november 2012 00:07

JAG SAKNAR SOMMAREN & värmen :( Spanien !!! Ååh

Av Linda Lorentzson - 22 november 2012 11:21

Torsdag morgon och har precis vaknat nästan .. Vad händer idag ? Inte en aning faktiskt :P kanske stp en runda men det får vi se :))

Jag är så himla trött på folk nu.. Speciellt på Facebook .. Att folk sitter och klagar och klagar på att ALLA andra gör fel och inte hör av sig osv ! Varför säger ni inte till personerna ist ?för att sitter och bara vräka ur sig hjälper inte .. Vänskap är man 2 i. Telefonen går på 2 håll och inte bara ett .. Men vissa verkar inte fatta det riktigt .. Och sen att "Håna" där ? Lägg av .. Avundsjuka heter det .. Inget mer .. Man är glad för dom man har nära sig .. Man vet var man har dom . Ni har inte tänkt på att man skiter i att höra av sig för man blir trött på att det bara är den enas uppgift ? Äsch .. Löjligt .. Ta tag i det ist och fråga vad problemet är!!


I december blir jag både gudmor (fadder) och faster :) fy fan vad skoj det ska bli :D gudmor till dominic och sen ska Jessica & Håkan ha sin lilla tös :))<33 JAG LÄNGTAR!

Sen fyller Jocke år den 7 dec och jag den 11 :) blir förmodligen fest den 15de :) inbjudningar kommer ;)

Nyår ? Vad händer då!? Har inte ens tänk på det ? Vi får la se :)


Nej ha det bra ! Puss

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards