Lorentzson

Alla inlägg under april 2014

Av Linda Lorentzson - 30 april 2014 04:56

Hallå alla slöa :)

Kl är snart 5 & frukosten är nere :) snart dags att bege sig till jobb :) sista dagen sen ledig :) ... Inatt har jag fått sova lite mer iaf ;) haha
Slutar 14.00 sen blir det hem och sova en sväng sen fest ikväll :-D!

Får säga grattis till min älskade far som fyller år idag :) <333


Annars har det inte hänt så mycket?? Har tagit bort en människa ur mitt liv som bara förstör allt :) skönt är det! :)

Vad ska ni göra idag? :) (Valborg)?
Bränna massa & dricka kanske? Hehe :) umgås mina awsome vänner blir det här iaf :) vill ni komma på fest så bar hojta ! Den är i genarp !!! :)


Nej, nu ska jag göra vid mig sen dra :)


Ha en super bra dag allihopa :) puss på er ! <3

Av Linda Lorentzson - 24 april 2014 01:04

Jaha :) då är kl 1 snart och man är redan hemma i sängen ;) skönt för en gångs skull ... :) så nu blir det film & bara mys för min del :)

Torsdag imorgon :) innebär utredning & sen inte mycket mer :) ..

Sen kommer den längtade fredagen då festen sätter igång :) bästa folket i ens liv som man inte kan mer än älska <3! Tagga utgång på kvällen kanske ;)? Får la se hur många som vill det :-) .. Annars stannar vi här & pressar musik :)


Dagens selfie ;) härligt väder det börjar bli :) jag älskar sommaren!!!! Och om allt går som planerat så åker jag iväg i slutet av maj! Kan behövas jävligt mycket :)


Nej.. Nu hoppar jag ner i sängen & kramar kudden eftersom filmen är sjukt läskig haha :)


Ha en super skön natt mina vänner :)


"Smått nervös inför fredag" ^-^

Av Linda Lorentzson - 24 april 2014 00:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 8 april 2014 16:22

Dagen började bra :) vaknade hyfsat utvilad :) sen skola kl 13, efter det bar det av till hemlig ort :) därefter hämtade jag Annelie och körde henne till luuund :) och nu väntar man på att kl ska bli halv 7 halv 8 typ så man kan hämta henne igen :)


Ikväll blir det äventyr :-D


Hela veckan är där massa saker som jag inte vet hur jag ska göra haha..

Men fredag är det Ystad träffen :) får dock se om man drar dit .. Men sen kommer vi till LÖRDAGEN då den är så igen bokad så jag är helt vilse haha ... Hur ska jag hinna med denna lördag ???

12.00 finalen i pokern !
16.00 match MFF...
Hem & duscha göra vid sig och vara klar till 19.00 tiden då jag ska träffa Mr M...... Hur fan ska jag hinna?? :O
Och fett nervös inför lördag också hahahha :/... Men det löser sig :) hoppas jag hehe.


Nej nu kallar duschen sen träffa herr berg då vi ska fixa en sak med hans bil :)


Ha det Göttans allihopa :)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards