Lorentzson

Alla inlägg under december 2013

Av Linda Lorentzson - 29 december 2013 19:12

WORD!!!!


#BOOM!

Den texten var ju klockren :)

Av Linda Lorentzson - 29 december 2013 15:42

Fick en kommentar av Jocke imorse om mitt förra inlägg.. Och jag har inte gett honom något svar utan bara publicerat ut det som godkänt här inne så ni får gärna gå in och läsa !

Och nu har jag fått en kommentar av ALEXANDRA! Där hon försvarar sig mot Jocke...

Så Jocke ! Ditt svar på din kommentar finns på andra inlägget i fältet .. Enjoy!

Av Linda Lorentzson - 28 december 2013 16:34

Lördag .. Jadå :)) innebär givetvis förkyld & smått hängig men vem fan bryr sig :P? Inatt blev man omhändertagen av bästa vännen :) kl 3 inatt fick jag te & massage för jag har så jävla ont överallt :) jätte mysigt :) sen somna vi vid 6 imorse :)

Ica maxi :) sjukt stora kulor så var tvungen att få ett foto ;) haha

Jävligt bra ställe att ställa detta på ;) haha!! Då var det dags :) bara köp !

Sen blev det biljard hemma hos Adam häromdagen :) kan ju säga att myh måååste träna på det där ;) men jävligt ball :)

En sak jag är jävligt trött på .. Det är en människas jävla skit snack han går och säger ... Ni vet säkert vem det är .. Börjar på J ... Och är det så att ni har något att säga eller klaga på ANG Adam ... Mig osv .. Vet ni vad? Snacka då med oss för att ni sitter hemma eller var som och snackar bakom ryggen på era vänner är så jävla patetiskt så det är sjukt! Och sen ha mage att KLAGA på att man inte hör av sig osv.. Men vet ni vad? NI HÖR INTE HELLER AV ER! Så bara skippa era "gnäll" tänk efter innan ni snackar till massa annat folk .. Jag är så jävla trött på det ..




Och ja.. Jag och Adam är vänner.. Problem med det så FUCK OFF ! Hej

Av Linda Lorentzson - 28 december 2013 01:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 15 december 2013 12:29

....

Fick en kommentar av "..." Inatt om att jag ska skriva vad jag vill på bloggen & ja? Varför ska jag inte? Jag menar ... Vill ni inte läsa eller tycker det är dumt skrivet osv osv så vet ni vad? Fuck off & dra från min blogg för här kommer stå Allt ni inte vill läsa & kanske något ni vill ? I dont care ..

Det har hänt en del den senaste veckan ca ... Drama.. Kärlek... Svek .. Tårar.. Skratt... Idiotförklaringar osv .. Min åsikt till detta som hänt är "lita aldrig på någon förrens du är 100% & släpp inte in kärleken förrens du vet hur den kommer fungera första taget"

Jag mår bra nu! Jag är lycklig & jag har lärt mig av mina misstag vad man ska göra och inte göra :)
Som alla vet så hade jag och J ett förhållande men boom så hände där saker & det är jag glad över att JAG fråga om :) annars vet vi inte var vi stått idag :) vi är iaf bästa vänner & det är jah nöjd med :))


Igår var det kalas för mig ;) tack för allt igår & tack för jag har min älskade släkt som jag bara älskar <3 bästa stunderna är att vara nära dom<3


Idag är det slappe & kanske en runda till Burlöv för jag måste klippa mig haha :D !!! Hann ju inte igår :))

Julmarknad också kanske idag?? Vi får se :)


Nej nu ska jag göra vid mig & se vad som händer :)) ha det fint ! Love ya all

Av Linda Lorentzson - 12 december 2013 14:58

Inte bloggat på några dagar för jag har inte vetat vad jag ska skriva om? Hmm .. Känns lite som jag inte kan skriva vad jag vill här inne eftersom folk tar åt sig & klagar :) men det blir ändring på det sen ;)


Torsdag idag .. Innebär att det är FREDAG imorgon weehoo!!!

Har varit bra i skolan denna veckan :) dock kugga jag på uppskrivningen till mitt E kort (släp till lastbil) för er som inte vet .. Men vad säger man? Man lär sig av det man inte klarar på första försöket ;) boom! Haha ..

Just nu sitter jag här med Henke & Micke bara :P slöar som vanligt.. Ikväll blir det poker kl 17 :) baam jag ska ta hem det :) haha ..

Imorgon .. Ja inget speciellt planerat vad jag vet ? Tror Jocke skulle komma ut en sväng för han är ledig ?? We see ... Ska nog träffa Johan också en sväng om vi får tid till det :)<3 Happy yey !


Lördag blir det kalas :) annars vet jag inte !


Vi hörs! Ha det!

Puss på gumpen alla läsare!

Av Linda Lorentzson - 7 december 2013 12:58

Chaw !!

Allt gutt med er? Här är det faktiskt kanon :))
Det är ju lördag & man har musiken på hög nivå & fetare chers låtar faktiskt ! Hennes texter är något som går rakt in i hjärtat & verkligen kan göra dig starkare!! Om du då är en musik människa ;) like me hehe !


Kl är bara 13 :/ .. Lång tid tills det är poker :( men innan dess kommer Jocke till stp och tar en cigg & snackar lite :) får ju gratulera honom på hans födelsedag :) haha grattis lilleman :) sen ska jag träffa Johan en sväng efter hans jobb & snacka med honom :-)) men men :)


En låt från Cher som jag bara spelar om och om ....


So you feel misunderstood
Baby have I got news for you
On being used, I could write the book
But you don't wanna hear about it

'Cause I've been losing sleep
And you've been going cheap
And she ain't worth half of me it's true
I'm telling you, ... Strong enough ;)!!


Nej vi hörs ! Puss på er !

Av Linda Lorentzson - 6 december 2013 10:50

Ja då är det fredags morgon snart middag haha :) men anyway :)

Ikväll blir det inte så mycket att göra :) förmodligen film men vi ser :)

Imorgon är det poker kl 20.00 och innan dess vet jag inte men efteråt blir det ut till majki & umgås lite :)

Söndag? Hmm ja inte mycket där heller :) sen är det skola nästa vecka ' SKÖÖNT!! Tillbaka till dom som gör ens dag haha :)


Vad som hänt annars ? Absolut ingenting viktigt :P
Dont cry, just say fuck you and smile :)


Vi hörs senare :)

Puss <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards