Lorentzson

Alla inlägg under juli 2013

Av Linda Lorentzson - 30 juli 2013 00:10

Dagen har mest spenderats med Daddycool :)) sen blev det Ann-Marie för att fixa ögon brynen självklart ;) palla stå och göra det i denna värmen själv ;) nej tack .. I pay ....


Sen ikväll blev det bowling med hjärtat, Alex , BC och självklart Anton .. Sen bada i Lomma men dock bara jag som badade ;) mesar dom andra hahah .. Annars har det inte hänt mer? Träffade lite folk på mc :) sen kom även Ramona & Christopher dit & snacka och röka lite :-)

Nu har man duschat & väntar på att honey ska komma & hämta mig så vi kan åka hem & glo film & sen sova :)) mysigt va ? :-) älskar livet som det är !!



Från det ena till det andra !

Jag är så sjukt jävla trött på vissa folk i denna sjuka byn .. Om man bråkar med 1 så ska 511 andra lägga sig i ? Why !?? Ni har själv problem i ert förhållande / X ? Så försök ordna upp det först är ni gulliga :))

Snart blir det en liten tripp till Öland :) dock inte den veckan som var planerad eftersom fel folk tänkte dra dit ;) haha ... Sorry ...

Sen blir det utomlands till vintern kanske :) men först London :-D ! Haha ...


Nej , jag är glad över dom få vänner man har som verkligen finns där :) jag behöver inte fler ! Och jag är lycklig att jag har min älskade familj <33 ni är guld värda ska ni veta <33


Nej nu kom baby så vi hörs !


Puss på er !

Av Linda Lorentzson - 26 juli 2013 09:19

Fredag idag & det innebär Sjöbo för gaddning ;) JERKAN ska få lida lite haha :) så är där ngr timmar sen ikväll blir det bara slappa med film & hjärtat <3 är såå sjukt trött :/ får inte sovit något om nätterna :(

Men iaf :) i förrgår gadda jag in nikkis egna gjorda tassavtryck :D så nu är du med mig överallt älskling <3 saknar dig så enormt mycket :(

Nej nu ska jag bli färdig inför hämtning :D ha en bra dag!!!


Puss

Av Linda Lorentzson - 24 juli 2013 17:34

Har varit 2 riktigt bra dagar nu i tvedöra :)) solat & badat med dom bästa :) jävligt skoj hade vi igår där :) idag var det mer chill med Lasse & BC :-D 4 timmar och lite färg fick man på det :-)


Nu är det snart in till Malmö & senare ikväll vet vi inte riktigt än :-/.. Men men :) så länge man har dom vid sig så blir man glad <3


Av Linda Lorentzson - 23 juli 2013 00:45

Det får man verkligen hoppas på att den gör :) <3

Annars idag? Ingenting .. Varit i Lomma & solat & badat :)) skönt ska ni veta & ännu mer blir det imorgon :D
Med dom bästa så klart ;)

Nu ska jag iväg på nattbesök en sväng sen sova för det är upp tidigt imorgon & åka på arbetsintervju sen stranden :-) wiiie!!!


Thoose days are gone.. <3

Av Linda Lorentzson - 14 juli 2013 23:36

Ja det kan man ju lugnt säga att man är efter en hel helg på sommar rocken haha :P men fy fan vad ball vi har haft det ! Inget som gått upp mot denna helgen på länge :)))

Stiftelsen var jävligt bra ska ni veta <3 jag bara älskar dom!!! Hade kunnat se dom om och om igen !!!!!! Haha

Nu är det slut på helgen & åter till vanliga veckan igen .. Suck ... Aja så kan det vara :/




.................


Right from the start you were a thief you stole my heart
And I your willing victim
I let you see the parts of me that weren't all that pretty
And with every touch you fixed them

Now you've been talking in your sleep
Oh-Oh things you never say to me
Oh-Oh tell me that you've had enough
Of our love, our love

Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
And we can learn to love again

It's in the stars
It's been written in the scars on our hearts
We're not broken just bent
And we can learn to love again

I'm sorry I don't understand
Where all of this is coming from
I thought that we were fine
(Oh, we had everything)

Your head is running wild again
My dear, we still have everything
And it's all in your mind
(Yeah, but this is happening)

You've been having real bad dreams
Oh-Oh you used to lie so close to me
Oh-Oh there's nothing more than empty sheets
Between our love, our love, Oh-Oh, our love, our love, love!

Av Linda Lorentzson - 6 juli 2013 10:58

Och man sitter i bilen med brorsan för att hämta Lily :) man är sååååå trött efter natten haha :P har inte sovit många timmar ;)

Men det blir bättre sen haha .. Hem & sova 1 timme sen :-)
Ikväll vet jag inte vad som händer ?! Så ni kan ju höra av er :)!?


Jag somnar fan snart alltså haha :P synd om Håkan att han ska sitta vaken själv haha !!!

Så nu blir det musik & vila ;)

Av Linda Lorentzson - 6 juli 2013 10:49

Och man sitter i bilen med brorsan för att hämta Lily :) man är sååååå trött efter natten haha :P har inte sovit många timmar ;)

Men det blir bättre sen haha .. Hem & sova 1 timme sen :-)
Ikväll vet jag inte vad som händer ?! Så ni kan ju höra av er :)!?


Jag somnar fan snart alltså haha :P synd om Håkan att han ska sitta vaken själv haha !!!

Så nu blir det musik & vila ;)

Av Linda Lorentzson - 3 juli 2013 15:35

Onsdag idag & det händer inte så mycket på dagarna men något får man hitta på :) det är ju marknad idag ;) men vet i fan om man pallar dra dit? Lite sugen är man fan :P

Imorgon är det upp tidigt för att köra farfar in till sjukhuset :/ det är ett evigt besök dit hela tiden & nu hoppas jag verkligen han snart blir bra :)) <3 sen efter det ska man på möte ..

Sen händer det inte så mycket mer imorgon vad jag vet nu?

Fredag innebär turnering i Trelleborg :D så håller att man tar hem vinsten ;)
Gått mycket i vinst sista tiden faktiskt så ska nog aldrig gifta mig hahaha ;)


Igår blev det mörkt igen & jag trivs fan i det så nu får det förbli så :))

Kan höras sen :)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards