Lorentzson

Alla inlägg under april 2013

Av Linda Lorentzson - 29 april 2013 17:02

 





Av Linda Lorentzson - 29 april 2013 16:29

Haha fick en kommentar för ca 1,5 timme sen av en som INTE vågar stå för vem det är :) like always.. Tänk om man hade kunnat stå för vem man är :) men inget man jagar :)) jag bara älskar era kommentarer !! Haha :)
STATUS!

Fortsätt kommentera :)) TUMMEN UPP! Jag älskar er !!!!

Av Linda Lorentzson - 27 april 2013 22:35

Då har vi invigt Liseberg för detta året :) har haft jävligt ball & det bästa är att dom bästa har varit med :D ( Janne, Håkan, Jessica, Martin, Paula, Jocke hampus) bara älskar det :D !! Finns inget bättre än att ha sina nära och kära med sig på sånt här <3

Och det var väl tur att vi hade ombyte med oss för genom blöta var vi nu när vi stack :P
Har spelat på såna hjul med massa vinster :P dock vann jag bara 2 kg M&M :P medans jävla Jocke vann 8 kg choklad :P HAHAHAHA men självklart får han dela med sig ;)

Nej denna dagen & kvällen har varit AWSOME!!! Gasten (spökhuset) har dom ändrat :/ men inte kul att gå där för jag HATAR att bli skrämd :(( hihi

Nu ska jag luta mig tillbaka & vila :))

Vi hörs sen ! PUSS


Massa fler bilder men dom hamnar på Facebook :))

Av Linda Lorentzson - 25 april 2013 16:47

Då sitter vi i bilen påväg till Göteborg ( jag pappa mamma Ramona & Börje ) :D vi ska ju självklart se matchen !!!!
Och vi ska ta hem vinst idag! THATS it !

Så vi är hemma någon gång inatt :) ca 1 och då blir det att hämta Niki fast hon ska hem till Börje inatt så :) mormor passar henne nu :)
Tackar <3


Imorgon är det fredag & det innebär VÄNNER!!<333

Nu får man vara social här ;) hörs sen!!!



Av Linda Lorentzson - 23 april 2013 18:20

Vaknade precis .. Märks man är förkyld :P trött och sover gärna hela tiden haha :)

Men idag var man uppe kl 9 .. Alex hämtade mig sen käka vi frulle & sen lunch hos mormor :) träffa Lily & Jessica med :D hihi


Ikväll vet vi inte vad som händer ? Men något hittar vi på ;)

Torsdag är det Göteborg !! Då vi ska gå och se fotboll ;)
Mamma pappa Börje jag Ramona :)

Sen är det lördag vi drar till Liseberg ! Awsome!!!!

Nästa vecka blir det körning :) cash cash !!! Gött !


Nej nu ska vi laga mat så vi hörs sen :)

PUSS<3

Av Linda Lorentzson - 19 april 2013 01:27

Ligger i sängen nu och kollar Wallander :D bästa filmerna & Beck :)

Idag har man varit iväg hela dagen :) började med att Ramona kom imorse (middags) hon hade varit inne & skriva anställning ;) så nu jobbar vi på samma jobb :) stekande lastbils chaufförer ;) sen drog vi ut och träffa bulan & andre och snacka ;) sen träffa vi några andra i byn .. Snacka sen drog jag med Alex en sväng & ikväll var det bio med hampus :)) vi såg filmen (du gör mig galen) =D sjukt ball haha :)

Och nu ikväll träffa jag ***** :)


Nu ska jag nanna :) sovgott puss

Av Linda Lorentzson - 18 april 2013 01:18

Idag har man varit med Ramona & linus heeeeela dagen :) sen i EM kom Stoffe hit & sen umgicks vi och snacka en massa :)) sen stack lajnan till gymmet och sen träffade oss igen :))

Nu ikväll när jag skulle köra linus hem .. Kl 23.45 så tänkte vi.. Äsch vi drar igenom byn en sväng :P och vad hände där.. Jo en viss ***** hade kört rakt in i trädet vid Ica .. Haha EXAKT samma ställe som jag Johan & Tim körde ner :P så tyvärr Tim.. Din bot till det trädet är nu kraschat :P stackars den ... Riktigt fort kom han också & åkte med farbror blå iväg ;)

Sen nu ligger man i sängen & kollar film & pratar i telefon ;).. Blir att sova snart .. Upp hyfsat tidigt imorgon när Ramona kommer :)) och då jävlar ska vi fixa det vi skulle idag !!! Haha ...


Men men :) NÄSTA lördag är det Liseberg !!! Wiiiie... Och även om en vecka .. (Nästa torsdag) så ska vi förmodligen dit också men då är det jag mamma och kanske Ramona som ska gå på stan i Göteborg :P för pappa & Börje ska gå på fotboll :D haha!!!


Nej vi hörs sen ;) puss på er !

Av Linda Lorentzson - 17 april 2013 00:56

Är något vissa folk är bra på!! Väldigt bra!! Tyvärr... Frågan är ju då vad man får ut av det?? Bättre liv?? Haha

Visst har vi alla ljugit någon gång i vårt liv men att göra det ALLTID är en sjukdom ... Och när man väl tar upp diskussionen med personen så bara flummar den?? :/ tycker verkligen det är tråkigt att folk inte kan tala sanning... Och vet ni vad det värsta är? Det är att folk verkligen snackar skit om alla andra, men pratar någon skit om andra i din närvaro så pratar dom skit om dig i din frånvaro ;) tänk på det!!!

"Du ljuger därför att du är rädd för vad som ska hända om du talar sanning. Du är rädd att du inte kan hantera konsekvenserna. Men sedan blir lögnen ett problem och du drabbas av värre konsekvenser. Så i stället för att bekymra dig om konsekvenserna som din första prioritet, tala sanning som din första prioritet och ta hand om konsekvenserna som din andra prioritet."

Detta handlar inte om någon som jag umgicks med FÖRR... Utan nutid...

Nej, vi undgår dom :-) och håller oss till dom vi verkligen tycker om :)<3


Nu ska jag sova :) eller kolla film! Godnatt :) puss

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards