Lorentzson

Alla inlägg under mars 2010

Av Linda Lorentzson - 31 mars 2010 20:58

Jaapp,  fick en kommentar innan av mormor .. svar :  jaa för fan, skiter fullständigt i henne ;P alla vet redan vad den flickan går för :P  hehe.. ingen som tycker hon är så cool som hon verkar tro .. :) men vill hon skriva ut om mig så varsegod :) alltid roligt att ha beundrare :) visst? =) .. hundkursen gick SKIT BRA =D . stolt över min lilla flicka :) ..


såå tack för mig.. snaaaart slipper vi se facet ;)

Av Linda Lorentzson - 31 mars 2010 20:58

Jaapp,  fick en kommentar innan av mormor .. svar :  jaa för fan, skiter fullständigt i henne ;P alla vet redan vad den flickan går för :P  hehe.. ingen som tycker hon är så cool som hon verkar tro .. :) men vill hon skriva ut om mig så varsegod :) alltid roligt att ha beundrare :) visst? =) .. hundkursen gick SKIT BRA =D . stolt över min lilla flicka :) ..


såå tack för mig.. snaaaart slipper vi se facet ;)

Av Linda Lorentzson - 31 mars 2010 15:37

rätt konstigt att vissa människor kan vara såhär avunsjuka på andra ;)  hahahhaha.. märks att dom inte har ngt liv, eftersom det ända dom kan är att försöka få tag i fakta för att ha ngt o skriva om =P ... hahaa men låt dom :) dom mår bäst av det så GO AHEAD . GROW UP big ass....!!



snart kuuuurs :) skoj skoj..

Av Linda Lorentzson - 31 mars 2010 11:47

shohejsan!

 

Idag har man varit och bes bilen, och självklart gick den rakt igenom ;).. vad annars? haha hallååå?`det är ju Lindas saker så dom är dom ALLTID bra ^^ hihi ..

 

sen drog jag&bror hem till mormor för att käka lite & hämta min vovvsing jöö :) . hon blev öööööver lyckliiiig .. hihi.. så nu har vi ätit och är mätta&belåtna :P . härligt..

Jag säger bara att ni måååååste se denna killen sjunga : http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc   . RIKTIGT ASGRYM  . tänk er själv att kunna sjunga så bra röst för att va kille :O . omg ...

 

idag vet jag inte vad som händer?! håkan vill att jag följer med honom o handlar :O men huuuh.. orkar jag? . måste ju vara uppvilad till hundkursen ikväll :) .. ska bli funny fan!

Min vovve kommer käka upp dom andra små "råttorna" hahah.. små moppsar ... ska man ha hund så ska man ha STOR hund :) tycker jag dåå (A) . dom är finast =P hihi ...

 

men iaf, nu ska jag pysa lite.. Håkan ska ha dator vad annars ;D ...

SNART ÄR DET PÅÅÅÅSK :) MASSA GOD MAT OCH EN MASSA TREVLIGA MÄNNISKOR!  wiiiio..  Ha det bra alla mina vänner <3 .

Av Linda Lorentzson - 31 mars 2010 08:06

Hejsan kära bloggläsare :) ..

 

hade en trevlig kväll med Håkan, älskling, simon, hemlig, Emely :) vi spelade fotboll i lomma på stranden ... och sen där efter när det blev mörkt som fan så skulle vi dra hemåt och då kommer Bobby, Viktor + en tjej (vet ej namnet) .. så stod vi o röka lite och snacka .. hihi.. sen drog vi hemåt allihopa.. lämnade emely & simon först sen kom vi äntligen him ;P  hehe..

 

och när jag kom hem så gick jag in på bdb och såg att en viss person hade försökt besöka mig så jag la till henne som vän, och därefter så började vi mejla på FB .. och en massa förklaringar och prat... bad om förlåtelse för allt skit som hänt och vad alla har försökt med... och vi hoppas båda 2 på att en dag kommer vi få tillbaka gamla minnen :) .. skriver inget namn men om du nu läser bloggen så vet du själv ju ... iaf.. hoppas <3 :) ...

 

nu ska jag,älsk,Håkan köra till eslööööv ;D göttans.. först inom mormor och lämna niki , för hon kan verkligen inte följa med på det.. sen ikväll så är det hundkursen som gäller :) kommer blii aaawwsoome   

 

så ni alla får ha det så bra idag så hörs vii :) shooo!

Av Linda Lorentzson - 30 mars 2010 09:57

Är med pappa idag :) ska iväg på lite ärende nu .. men höres sen..



sen ska jag träffa mormor då vi ska handla lite till nikita och fixa henne ;) .hejdå mother fucker!

Av Linda Lorentzson - 29 mars 2010 21:27

gick upp vid halv 8 imorse med älskling så jag tog chansen att åka hem till pappa och hålla honom sällskap sålänge älskling skulle jobba :) . så när jag kom dit så la vi i sängarna och slappa med tv och halv sovning :P.. härligt..


sen drog jag till mormor och käka lunch :) gott .. sen har jag varit där hela dagen eller EM/kväll.. så kom älskling senare + Linus.. så vi käkade pizza där dåå och kolla på filmen från min student ... och det enda jag kan säga är : HAHAHHAA herregud vad jag&älsk satt och garva åt en del saker ;P.. (nämner inget) . hiih.. men tiden saknar jag när man gick ut =) !



neeej, nu ska jag se om det blir ut en sväng med brumbrum .. Kööösss

Av Linda Lorentzson - 28 mars 2010 11:24

  Min älskade 'Nikita när hon var CA: 8 -10 veckor gammal :) <3 kan ni ens fatta att hon varit såhär liten? .. =O min lilla bebis  <3

  Awwwww såå jävla sööt.. är det konstigt man fastnat för henne? :*)   Myspys <3   en trött liten fisis =)

Nufffiii luffe..



 

Niki tänker : Ohhh.. hörde jag en påsa prassla  ;) hahhaa! :P


  herregud så ljus hon blivit i ansiktet ocksåå  <3



Redan dåå älskade hon pinnar och nu är hon TOOKIG i dom!

min lilla prinsessa har blivit stooor.. och större blir hon ..


här är min darling 7 månader gammal.. alltså Nutids bild =)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards