Lorentzson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda Lorentzson - 31 augusti 2012 00:26

Tjena bloggen !!!

Idag har varit en planeringsdag med becky & sen med grabbarna vi ska dra med till RAGGARTRÄFFEN !! ;D vi taggar som fan inför denna helgen ;) kommer bli sånt jävla ööös & detta gillas ! Sitter i bilen med becky nu & lyssnar på GREASE låten ;) går inte mer än att bli på bättre humör !! :D
Imorgon blir det att packa allt & får fan inte glömma något :P ..
Vi var ute & shoppa igår & idag :P har handlat kläder så det passar in hehe :P KORSETT & hög kjol el byxor :P weho ... Becky har då klätt mig ;)

Efter packning blir det dusch & kontroll så klart :) sen vänta på att kl blir 15.00 då vi kör ;) husvagn raggare haha .. Sen kommer sista man senare :-).
Blev lite ändringar i vem som skulle med ...... Då Börje egentligen skulle med men med tanke på allt som hänt så hoppa han & sen sluta det såhär :P haha .. Vi kommer få sjukligt kul tror jag !! Jag hoppas ni alla andra där ute också får en super helg :D !

Nej nu ska jag vara social med becky och steka vidare !!! Hööööörs!!!

Puss ;)<3

Av Linda Lorentzson - 29 augusti 2012 09:13

Jag ligger fortfarande i min sköna säng :).. Gjorde en tabbe i morse :P yrvaken vaknar jag av att det kliar på ryggen ... Vad gör jag? Jooo kliar... AJJ!! Helt glömt att jag hade satt en stämpel (gaddning) där ju hahaha.. 2 gången det händer ..

Idag är det onsdag :-D det vill säga att det är bara 2 dagar kvar till vi är på RAGGARTRÄFFEN! Vi ska ha så sjuuuukt jävla ball :)) Kan ni tänka er mig & becky där ? ;) hahah längtar !!


Idag är Jonathan ledig från dagis pga att dom har stängt .. Så vi ska dra och åka skridskor i eftermiddag :-)) haha så sjukt längesen man stod på ett par såna :O.. Slår halvt ihjäl mig väl haha :D.. Nej nu ska jag äta frukost ! Haaaaj

Av Linda Lorentzson - 27 augusti 2012 08:30

Halloj .. Längesen man skrev ;) haha kanske inte... Som ni vet så gadda ju jag mig häromdagen :)) är jätte nöjd med den :-) bara lite jobbigt att tvätta och smörja in den själv ;P når knappt hehe ...

Igår eftermiddags stack jag till Jens & Emely igen för att göra den gaddningen jag velat ha länge
"Mom & Dad" i mitt hjärta :))
Så nu har det blivit klart :)) sen har man inte gjort så mycket ? Drog till Malmö träffen i fredags med Micke :-D jätte trevligt hade vi .. Sen i lördags hbg ? Och igår ingenting ? Poker på kvällen dock .. :)


Det finns dom människor som verkligen kan såra en genom ynkliga ord :/ :S... Men men ..


Idag händer inte så mycket :) ikväll blir det iaf ett bad för mig :) avkopplande :)
Sen får vi se



HÖRS!! Miss you <3

Av Linda Lorentzson - 24 augusti 2012 00:27

Godnatt & Sovgott :) imorgon är det fredag & det blir bilträff med Micke & Clarre :D längesen vi umgicks :) så vi ska käka grillat osv :) sen träffa hjärtat på kvällen ;) wiiiie..<3

Ikväll blev det ett ryck så jag drog med baaaaabe in till Lund ( hem till Jens & Emely ) för att bli Gaddad ;) blev super nöjd :) svullnaden har redan börjat lägga sig :)

Ha det !!

Loooove U <3

Av Linda Lorentzson - 21 augusti 2012 23:15

Just nu känner jag mig jätte ensam & kan inte sova!!! :(

Inne på 2 twilight :) blir nog alla 3 innan sovdags!!

Av Linda Lorentzson - 21 augusti 2012 17:55

Då är det tisdag och det har närmat sig kvällen :)

Nyss ätit middag & nu blir det snart duschen ;). Sen efter det kommer förmodligen Bobby ner? Och sen träffa becky :D!! Dock är hon kanske med "hemligt" ;) haha

Senare ikvöll vet jag inte?! Kan hoppas ramona slutar tidigare än igår så vi kan göra vår sak hahaha...

På måndag börjar sten träning med becky igen :) skönt !!

Till helgen blir det träff såklart ;) en bra bit härifrån vill säga :) men men :)

Sen nästa helg är det fan RAGGARTRÄFFEN!!!! WEEHOO!!! ;D rock "n" roll baby ...


Jag tänker radera lite från fb .. Folk som inte Behöver vara där + folk som blandar sig i MITT liv !! Ni kan s*ga ***... Jag klarar mig utan ert bullshit ..

Jag förstår inte heller varför ens "släkt/familj" ska försöka styra mitt liv, och mina beslut ?? Går runt och snackar en massa bakom min rygg ?? Jag umgås med vem fan jag vill , det har ni inget att göra med ... Umgås jag med Bobby som tydligen är de stora problemet hos er så håll er borta ? Vi är vänner & kommer förmodligen alltid att umgås ... Så nu har ni det klart ...

Nu kallar duschen ;) puss haaaaj

Av Linda Lorentzson - 20 augusti 2012 16:04

Så jävla äcklig värme idag .. Även igår :-(( halv 6 imorse var det 20 grader ??? Skadat eller?? Eh Jaaa...

Snart bär det av till stranden och jag får ju inte bada :(( men jag tänker ställa mig i en iskall dusch som dom har där !!!! För jag kraverar snart .. :'(

Man kan inte göra ett skit i detta väder !

Nej idag blir det sängen hyfsat tidigt för ramona ringer och väcker en inatt då jag ska med henne ;). Hahahaha ..


Nej nu ska jag byta om & så..hörs sen


KYSS<3

Av Linda Lorentzson - 18 augusti 2012 19:20

Då sitter man i bilen på väg till vallåkra & hbg för massa bus ;) haha

Kommer bli tryck ikväll !!! All in tonight :) och självklart är jag med dom bästa :). Ramona Rebecca alexandra & Tilde :) sen träffar vi våra favvisar där :)) hehe ..

Nu steeeker vi !!!!

Hööööörs .. PUSS

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards