Lorentzson

Alla inlägg under januari 2013

Av Linda Lorentzson - 26 januari 2013 11:33

Idag är det lekland med melwin Håkan Jessica & älskling :)) sen bowling med 7 andra :) mkt trevligt !!! :)

Senare ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra! Hmm :) vi får la se!!

Tog en hela turneringen igår :) så nu är man ett par 100 rikare :P haha :)

Snaaaart 4 månader med hjärtat <3 har varit underbart & kommer bli många till :) <33


Nej nu måste jag klä mig & göra vid mig :) hörs!


Av Linda Lorentzson - 24 januari 2013 20:58

Gokväll :-)

Lastbilen som gäller ikväll :-) mysigt..
Hade nikita till igår och det var såååå mysigt !!! Var ute och gick en lååååång runda med henne mormor och mamma :) gick bort till Håkan & Jessica och kidnappade Lily också hihi och tog med henne ut på en promenad :) älskar den lilla tösen :) <3

Sen igår blev det poker hos brorsan som egentligen skulle börja kl 23 :P men ingen var där då så jag och Jocke satt uppe hos Börje i ca 1 timme och snacka massa skit Eftersom jag ändå skulle lämna niki :) sen drog det igång med spel ! .. Och en massa trams till tjafs ... ?... I helgen blir det go cart med lite olika folk :-) sen vet jag inte vad som händer ?!. :) skulle iväg med Ramona & Christopher men vi får se om det driver iväg med oss :P

Sen nästa vecka hämtar jag min vovve igen :) ska bo hos mamma då när jag har henne :) bara vi töser i nästan 3 veckor ju :D haha .. Jocke räknas inte .. * lite feminin * ;) haha ..


Nej ni får ha det super <3


*ni är sjukt löjliga för folk utanför vårt "bråk" har inte gjort dig ett skit .. Patetiskt*


PUSS

Av Linda Lorentzson - 23 januari 2013 02:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 17 januari 2013 22:56

Åker lastbil Idag och givetvis kom lilla Anton till världen ju :)
GRATTIS till sonen din Alex och hoppas ni får det underbart framöver :)) jag kommer och träffar er när du orkar & har tid såklart hihi..

Nu har nästan alla fött som man känner förutom Emely & sen är det väl min tur ;P hihi


Nej nu ska vi inte gå in för långt på detta men ÄNNU en gång grattis :)


Inatt när vi kommer hem så ska vi eller rättaresagt Jocke se en riktigt bra thriller som jag just sett i bilen .. Höll på att skita ner mig haha ...


Sov gott alla :-) PUSS

Av Linda Lorentzson - 15 januari 2013 23:32

Har varit att man hjälpt mamma & pappa eftersom fönster putsarna skulle komma mellan 12-14 och mamma kom ju hem från operationen idag också så hon får inte bära eller ngt sånt så då fick man ju ställa upp ;) tandläkaren imorgon kl 9 :-/ sjukt tidigt ... Men men ...


Ikväll blev man ännu en gång märkt på kroppen ;) hehe .. Skön känsla :P eller inte haha svin ont gjorde den .. Men blev nöjd <3

Nu sitter man hos Jessica & bara ugglar lite :) hjärtat kommer inte hem Försen kl 4 eller något :)


Ha det göttans!

Av Linda Lorentzson - 14 januari 2013 20:22

Nu sitter man i lastbilen på väg upp till Varberg & ska byta bil där sen ner till Malmö igen :-) dock hungrig :'( vill ha maaaaat :-)

Idag körde vi mamma till Landskrona så nu har hon blivit opererad och mår ganska bra :) hon vaknade iaf efter narkosen hihi :)<3
Blir att hämta henne imorgon :) blir även sova i STP till onsdag ELLER torsdag .. Ska träffa Alex en sväng imorgon kanske :) tihi!


Från det enda till det andra. ..
Jag skiter fullständigt i hur mycket skit ni snackar bakom min rygg .. Allt handlar om att ni är avundsjuka och bara måååååste prata skit om någon ... Trodde faktiskt att folk hade växt ifrån det .. Visst vi alla har snackat skit om folk men man har bett om utsäkt och snackat ut om det .. You f*ck me, but i f*ck you harder... Karma is a bitch :)

Nej nu ska man vara lite social & kolla film med hjärtat :-)


Puss på er !

Av Linda Lorentzson - 13 januari 2013 18:20

Då är man på kalas hos hjärtats pappa som fyllt år :) mycket trevligt, dock lite trött idag efter nattens händelser :( ..

Vaknade vid halv 5 imorse .. Eller jag vaknade aldrig utan jag gallskrek i sömnen av smärta i äggstockarna och panik för jag kunde inte ligga på rygg, mage, sidorna .. Ingenting gick och Jocke fick ju panik och visste inte vad han skulle göra men det blev givetvis att vi fick åka in för dom trodde det var blindtarmen ... Tacka Gud för att det inte var det iaf! Nu ska man hämta ut recept som man ska gå på i 5 dagar ... Hoppas allt blir bra snart!!!

Ikväll blir det att ta det lugnt och va i stp förmodligen :) imorgon ska vi köra mamma till Landskrona då hon ska opereras <3 kommer gå bra!!


Nej nu ska jag vänta på hjärtat ska bli klar :)<3

Av Linda Lorentzson - 5 januari 2013 13:40

Lördag och man har inte sovit så många timmar ;P där var ju någon som hade satt klockan på 12 :O.. Så ja det var bara att gå upp & nu ska man fixa sig lite innan man drar till stp :) sen sticker hjärtat på hockey ...

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer .. Finns lite olika alternativ ?! Hmm .. Får la se :)

Nej nu har jag inte tid med er mer :)

Puss <3



Man får inte skämmas ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards