Lorentzson

Alla inlägg under december 2012

Av Linda Lorentzson - 30 december 2012 14:09

Drog man till lucys med mamma mormor & Eva samt deras väninnor på linedancen :) mycket trevligt & massa god mat & dricka :) blev ju bjuden eftersom jag fick vara taxi ;) haha.. Men hade en jätte trevligt & rolig kväll :D !! <3 taaaaack

Av Linda Lorentzson - 30 december 2012 14:02

Det är just det som är inom mig just nu.. Jag saknar dig men så som du beter dig så "hatar" jag nästan dig!?. Jag tänker inte låta dig tro att du kan komma när DU vill eller kan och sen inte annars... Man hör av sig nästan VARJE dag men ändå får man ingenting tillbaka .. Jag är så trött på dessa jävla beteende ... En dag... En dag kommer jag verkligen bara skita i dig och när du kommer då så kommer jag be dig dra så långt du bara kan, för en sann människa gör inte såhär .. Verkligen inte . Jag har dom som jag mår bra med & jag tänker inte gå ner i skiten för du behandlar dina vänner som en docka ... (Kasta dom under sängen när DU inte vill) sen ta fram dom igen. Glöm det!!
Och det är inte lönt att NÅGON ringer & frågar vem eller vad detta handlar om för jag tänker inte ge er svar. Du/ni som tar åt er vet ju då om att det är er jag menar !


...

Snart dags att gå ner & tvätta :) massa tvätt & skit :)

Ikväll blir det ju Staffanstorp såklart :) har ju mina ärende där ;)

Nej ha det fint ! Puss

Av Linda Lorentzson - 17 december 2012 19:30

Då är det måndag kväll och man sitter faktiskt med i lastbilen ;) längesen nu :) Jocke fråga om jag ville hänga med idag så ja varför inte :)?

Det har varit födelsedags kalas och fest :)

I lördags hade jag fest så vi alla 9 st drog till dammstorp ;) inget man missar! Varje år :) MEN SÅ SJUKT MYCKET FOLK!! Gosh.. Men vi hade jävligt ball :)

Kan ni tänka er om exakt 1 vecka är det julafton :O :D Blir då utgång på kvällen/natten ;) standard ...

Sen firar vi in ett nytt år med mindre bekymmer :D?! Har 3 nyårs fester vi är bjudna till :/ svårt val.. Ish..

Aja det löser sig nog :) ni får alla ha det bra!

Puss på er

Av Linda Lorentzson - 17 december 2012 19:30

Då är det måndag kväll och man sitter faktiskt med i lastbilen ;) längesen nu :) Jocke fråga om jag ville hänga med idag så ja varför inte :)?

Det har varit födelsedags kalas och fest :)

I lördags hade jag fest så vi alla 9 st drog till dammstorp ;) inget man missar! Varje år :) MEN SÅ SJUKT MYCKET FOLK!! Gosh.. Men vi hade jävligt ball :)

Kan ni tänka er om exakt 1 vecka är det julafton :O :D Blir då utgång på kvällen/natten ;) standard ...

Sen firar vi in ett nytt år med mindre bekymmer :D?! Har 3 nyårs fester vi är bjudna till :/ svårt val.. Ish..

Aja det löser sig nog :) ni får alla ha det bra!

Puss på er

Av Linda Lorentzson - 11 december 2012 01:42

Till dig som är fadder
Att vara fadder är en förmån och en fin uppgift som kan komma att betyda mycket för den döpte och för den som är fadder. Att vara en förebild i livets olika skeden är en stor uppgift. Du får vara en vän som kan stötta och hjälpa i svåra stunder. Be för den som du är fadder för och våga prata med henne eller honom om livets alla frågor. Du som är fadder är själv döpt och är på det sättet en del av de döptas gemenskap. Vid dopgudstjänsten får du som fadder oftast ett Fadderbevis. I detta datum för dopet, namnet på den som döpts och ditt namn. Fadderbevisen brukar också innehålla någon form av bön och text som kan vara till hjälp för dig i din uppgift.



Jag vet att du läser detta... Så kom ihåg detta...

Av Linda Lorentzson - 9 december 2012 05:36

Tjena!

Blev att köra in till Lund med Jessica & Håkan eftersom deras bebis ville titta ut :)) hon har varit en seg dragen tjej såklart ;) måste vara Lorentzson gener haha .. Men när värkarna väl kom igång så tog det 20 minuter sen var hon ute :D så hon föddes kl 00.49 och är lång tös på 56 och vägde 4360 :D haha men syns inte att hon är så stor :P världens finaste och sötaste LILY! <33 välkommen till världen & lycka til Håkan & Jessica ! Nu är man stolt FASTER <3

Så nu efter 14 timmars stöd till dom så åker jag Jocke och mamma hem för att sova sen in där imorgon för att hämta dom <3


Natti

Av Linda Lorentzson - 6 december 2012 00:52

Säger vi snart :) sitter just nu i soffan hos mamma pappa med J och kollar criminal minds ;) sjukt bra serie .. Snart lägg dags ..
Ikväll drog vi ur och kasa lite ;) hehe gick ju bra men ändå inte hahah .. Tog med mig den gravida ut :P snart föda hoppas jag !!!!

Imorgon ska vi in till Malmö en sväng med Jessica & Sussie för att fixa lite till fredag .. ;) hemligt . På fredag morgon drar vi till Ystad :)

Nej nu blir det snart sängen :) natti

Av Linda Lorentzson - 1 december 2012 11:34

Lördag idag :) innebär att det ska fixas HELA dagen :)
Ska ut till jockes pappa och Maria för att prata lite och äta middag ;) sen blir det nog stp faktiskt och träffa dom andra men vet inte än ? :) ska ju övernatta hos Sussie & Mattias :)
Imorgon är det ju dop för dominic så måste ut idag och handla ett plagg jag ska ha på mig :o .. Går säkert bra ;)

Min förkylning har blivit MYCKET bättre bara lite hosta kvar och stopp lite ;P men dock har hjärtat åkt på smällen nu fast med halsont :| .. Mindre kul ..

Igår spenderade man kvällen hos Jessica & Håkan ;) med mys och lite annat :) var dock inte hemma före halv 5 imorse :P haha .. Men tack för en underbar kväll med er och vänner :))

Jessica är beräknad att föda idag !! Men ingenting händer haha .. Så nu bara väntar man på ett samtal så man kan åka in !!!! Hehe ..

Nu ska jag göra vid mig <3 puss på er

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards