Lorentzson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linda Lorentzson - 30 augusti 2013 21:16

Tja tja !

Då är det fredag kväll och man har packat klart inför flyget imorgon bitti ... Klockan ringer 04.00 ? ... Döden haha ...

Men det kommer bli AWSOME !! Skönt att komma till värmen igen ;)


Kan ju blogga lite när jag är nere i alcudia :-) om jag orkar eller tänker på det :) .

Nu ska jag feta en film & bara ta det lugnt resten av kvällen för att sen bli fett nervös inför flyget :P haha !

Kommer sakna hjärtat dock :/ .. <3

Fick träffa Lily lite nu ikväll också för att mysa med henne eftersom hon har åkt hem till sin mamma innan vi kommit hem :(( men ni får ha det så bra här hemma så ska jag ha det där :)


Haaaaajen!

Usch :P

Älskling :) fasters bästis :))

Av Linda Lorentzson - 10 augusti 2013 12:42

Tja !

Då är man påväg till Öland & ska stanna där till måndag :D så sjukt ball det ska bli :-D massa aktiviteter ;P och bada ska jag fan!!!


Grilla & bara chilla :) dock mycket folk på böda men det kommer bli ball ;)


Nej vi hörs!!
Saknar mitt hjärta <3

Av Linda Lorentzson - 5 augusti 2013 10:21

Godmorgon världen !

Varm dag idag också :) skönt men sjukt jobbigt när man ska gå hem igenom HELA byn haha ... Sov hos hjärtat idag .. Fick gå upp helt ensam för han var ju och jobba :(( så nu är man hemma & ska duscha osv :) sen blir det iväg en sväng kanske ...:)


Måste bara tillägga att jag måste nog ha ngt som spindlar vill ha .. Jag är fan förföljd av dom :O så sjukt !! Och ser man denna spindel så kan man inte somna om haha !! Och jag rör fan inte den i heller :P


Nej nu blir det duschen :) ha det !

Av Linda Lorentzson - 1 augusti 2013 00:17

Jag kan inte mer än säga att jag är världens lyckligaste flicka just nu & livet går bara framåt & jag älskar fan det!!!!!


Imorgon är det Helsingborg som gäller med hjärtats brors barn & hans föräldrar :) ngn djurpark där ?! :O


Nu är det sängen som kallar, godnatt & sovgott :) puss

Jag kan inte mer än älska detta !!!<3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards