Lorentzson

Alla inlägg under juni 2014

Av Linda Lorentzson - 25 juni 2014 19:31

Ja jo det är onsdag vad jag minns iaf :) helt lost på dagarna när man jobbar 6 dagar ledig 4 :-P man blir helt vilse.,

Men natten som var till idag var riktigt jävla PAIN!!! Att gå från ledighet till att lägga sig tidigt för att kl ringer 04.40 så kan man inte somna alls... Alltid samma visa alla dagpassen :P. Så fick väl sovit i 2 timmar ca :) och nu är kl 19.30 och jag ligger i sängen sedan 1 timme tillbaka ;) så jävla sleden att jag inte ens kan somna nu ... Lite andra saker också ;) haha!!!

Ja :) såhär glad & pigg var man inatt kl 2... :P och bättre blev det inte :(!

Men inatt ska jag fan i mig sova som en Gud :) ... Sista dagen imorgon man behöver gå upp så tidigt ;) haha sen börjar man 14.00 på fredag & lördag sen natt söndag & måndag :D skönt!!


Nej. Nu ska jag "vila" iaf :) ha en toppen bra dag idag :) puss på er!

Av Linda Lorentzson - 24 juni 2014 20:02

Tisdag & det innebär tidigt i säng eftersom jag går på mitt skift imorgon kl 06.00 :-D happy me! :)

Just nu ligger jag i världens varmaste & skönaste bad :) vad gör ni alla andra ?

Jag tycker folket är jävligt dåliga på att lämna kommentarer på bloggen här BTW ... Men ni är as många som är inne & läser/följer mig på bloggen! Fy skäms på er;) jag ser att någon trycker på gilla under inlägget i mellan åt... Men skärpning på er iaf! :)


Imorgon efter jobb blir det in till Lund, sen KANSKE man drar med en sväng till Hässleholm :) sen jobbar jag hela helgen & går av tisdag morgon :)


Nej nu ska jag koppla av lite så hörs vi senare i veckan ;) puss på er!

Av Linda Lorentzson - 24 juni 2014 02:57

Min älskade skönhet <3



Av Linda Lorentzson - 23 juni 2014 03:00

Tjo på er :)

Denna söndag har varit full gång!
Börja med att ett nr ringde och väckte mig i morse... Var en bil jag hade skrivit på häromdagen :) .. Så jag ringde Bobby & Nathalie (väckte dom) haha :P dom följde med & kolla på skräpet .. Förstår mig inte på människor som lägger ut annonser med GAMLA bilder & sen när man kommer dit så är allt skrot typ ... Genom rostat osv... Nej tack :)
Så vi tackade för oss & letade vidare :) och slutligen hittade vi en :)...

Vi drog hem till farsan & lånade xc60 och begav oss mot Falkenberg där min skönhet stod :-D! Just love her<3
Så nu är man Honda ägare igen & lycklig människa!!! Yes!

Vi hade vår bilfärd dit med allsång haha!

På hem vägen tog jag & Nathalie Hondan ner & Bobby samt Jocke körde Volvon ner :)) så ja! Lyckligt slut:)


Imorgon är det måndag :) ledig dag för mig:) så ska pilla lite med små saker hihi ...


Just nu är jag så svin trött så jag knappt vet var jag har röven.. Så bingen kallar på mig HÖGT!!!


Vi hörs imorgon folket :)



Min älskling <3

Av Linda Lorentzson - 21 juni 2014 11:33

Lördag morgon & väntar på frukost ;)!

Igår var det midsommar & det firades hos mormor & morfar med familj & vänner :) tack så mycket! :)<3
Sen blev man taxi på natten :):) härligt !! Drog även inom brorsan en sväng där dom hade Singstar för fullt med Tim (hans kompis) Håkan Jocke melwin & Lily :) så hälsade på där lite :) sen hände det inte så mycket ;)

Blev att ha nattgäster här och film hela natten :-D så nu kan ingen klaga på min soffa för nu är den sov värdig haha ;) !!!


Nej idag blir det bio med älskade <3

Efter det vet jag inte vad som händer? :) har ni förslag så hojta gärna till.. Öppen för förslag så :) och att jag är ledig till onsdag :) !

;)!

Blir även ett bilköp nu någon dag :) YES!!! Äntligen :) im back bitches ;)

Nej nu blir det frukost ;-) ha en underbar dag & njut av ledigheten ni som har haha :)

Hörs senare! Kisses!

Av Linda Lorentzson - 18 juni 2014 01:25

Ja!! Tröttare än tröttast :)

Hela dagen har bestått av jobb, började 14-22 idag :) och det har varit kaos idag där inne men vi löser allt i vårt team ;) så beröm fick man iaf:)

Efter jobb kl 22 så bytade jag om direkt sen körde hemåt för att möta upp becky :)) så nu har vi kollat filmen final destination 3 :) nu blir det studentfesten ;) dock somnar jag nog när som haha :-P

Får uppdatera lite bättre sen ;)

Hörs av imorgon <3

Av Linda Lorentzson - 14 juni 2014 22:03

Japp jag vet att det är lördag & kl är 22.00 ;) men så är det när plikten kallar imorgon :) work!!! 06 - 14 skönt nu efter 4 dagars ledighet :) så nu kör vi 6 dagars jobb sen ledig 4 dagar igen :D!! Jag älskar detta jobb!!



Nej, uppdaterar imorgon :)


Natti babes! <3

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2014 01:04

Ja lördag är det :) jag hade helt för mig att det var tisdag idag på något vänster hahaha...

Anyway :) denna dagen började med att jag vaknade kl 10 imorse :) fick sovit 9 timmar inatt :-D skit najs! Inte hänt på såååå länge! Men det behövdes .. Eftersom jag började jobba i torsdags kl 06.00 och att vända rätt på dygnet där var ingen höjdare haha!! Somnade lite över 2 på onsdag natt och kl ringde 04.15 :P USCH' men det var bara att resa sig upp & pallra sig till jobbet :) samma hände natten mellan torsdag till fredag.. Ingen sömn .. Men sen jobbar jag ju lördag & söndag 14-22 :) så nu kan man sova ut lite iaf haha =D.. Jag trivs faktiskt jävligt bra med det laget jag jobbar med :) super sköna människor & det gör dagarna att bli perfekt! Trodde inte jag skulle klara detta jobb men jodå, kan om man vill ;) sen jobbar jag måndag och tisdag NATT!! :) sen går man av på onsdag morgon kl 06.00 sen är man ledig till lördag & börjar söndag morgon :D!!


Så nu ska jag snart hem & lägga mig till en film & sova tills jag vaknar haha ;) det ni...


Hoppas ni har en skön natt :) puss på er !

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards