Lorentzson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linda Lorentzson - 31 augusti 2011 20:30

Halloj !


onsdag idag.. REDAN.. älskling börjar jobba på måndag =( illa.. ännu värre att han varit sjuk hela denna veckan som redan gått :o .. drygt.. så han är sängliggandes och jag rastlös hahaah! ..  

Har varit på möte imorse kl 11.. dock gick jag upp vid 8.. jävla mög att vakna så tidigt... !! urk .. sen drog man hem till mamma pappa, tog med hunden :)) daddy ville tömma poolen idag så vi bestämde oss för att dom ska köpa en ny nästa år ist så nikita fick då bada idag:P HON älskade det alltså.. helt sjukt som hon sprang runt sen tog hon sats och HOPPA verkligen i poolen!! haha.. flera gånger om...  :))


jag måste bara få skriva av mig lite...


hur tycker ni en vänskap ska vara?? visst är man väl 2 i en sån??

Jag tycker inte att EN person av dessa vänner ALLTID ska höra av sig, men ändå ringer man och skickar sms och frågar hur det är, om vi ska ses, hela tiden.. men ändå får man inget svar, svarar inte på samtal... SEN när den andra personen då ringer eller sms så får man bara i nacken att man aldrig hör av sig och att man är en jävla toffel? :-S seriöst??.. JAG?? TOFFEL? HAHAHA.. sämsta jag hört på länge..  JAG är den som ALLTID ställer upp för mina vänner och träffar dom när dom vill, men när jag vill träffa dom eller behöver få snacka med dom så går det inte.. dom har inte tid, ork eller har dom ingen förklaring? .. jag tror jag ska börja behandla mina "vänner" som dom behandlar mig  :-)  . skita i att svara på sms & samtal.. för varför ska jag vara bättre än dom? en vänskap är MAN 2 i.. inte EN!!


vad tycker ni man ska göra? .. speciellt när det är ens bästa vän :/ .. ?!?!



imorgon är det möte igen fast i malmö kl 13 :/ jobbigt som fan.. för det finns ingenting att göra där! dom bara slösar en massa tid :P onödigt... men men, ibland får man bara bita ihop :)


vad ska ni göra i helgen då? något skoj som händer? :))

nu ska jag kolla vidare på beck :) ha det najs. puss och kram hajsvaj

Av Linda Lorentzson - 29 augusti 2011 18:22

Tjo läsarna... Har inte gjort så pass mycket idag så har bara njutit av älsklingens ledighet!!<3Sitter just nu nere på boxningen med syster :P hon börja idag ju så.. Det är typ bara småttingar här :o skojar inte om dom är typ 15 Max 16.. Och så är dom små glasspinnar... Tunna som vet inte haha... Hon kommer ju slå i sönder dom :-S hahaNej, nu ska jag återgå till att titta haha!Hejdå

Av Linda Lorentzson - 28 augusti 2011 00:17

hejsan mina vänner :)


idag har varit en SEG jävla dag rent ut sagt haha =) vakna helt för tidigt men kan man inte somna om så kan man inte :)) så .. har varit hemma mesta dels idag med älskling, sen drog vi ut och gick en runda med mörten & diesel :) skojjigt... snacka en stund med becky, sen körde jag älskling mamma & pappa till jakri och åt på restaurang .. SÅ j*vla gott det är alltså.. men mätt är man än.. på måndag ska jag ta tag i min träning.. blir löpar bandet 3 dagar i veckan till att börja med ! =) ..


imorgon vet jag inte vad som händer? får la se.. kusinen skulle slå en pling när hon kör till hjärup. så hoppas på att träffa henne <33 :)

syster skulle också komma en sväng och röka en cigg eller 2 :D haha, sen får vi se vad som händer hehe..


nu ikväll har jag träffat jenny en sväng :) snacka en massa och bara röga haha..


kom hem nu för 15 min sen, och VEM tror ni ringde MIG? givetvis från dolt nr.. en som jag inte pratat med på jaa... ca 6 månader   .. jo B-M !! va fan liksom? allvarligt? hur har han ens fått mitt nr igen? :S folk sprider runt det som löpande band..  idioter.. tur man inte umgås med dom mer.....


samtalet :

*Full som fan va han*


Jag - hallåå?

B - Hej, vem har jag kommit till??

Jag - Linda

B - Varför ringer jag dig?

Jag - vem e du???

B - det är B****

Jag - Varför ringer du mig?

B - jag vet inte, va fan.. jag kan inte ringa ifrån Danmark...

Jag - Jajaa, godnatt, hejdå!! ... Klick..


... hatar sånt alltså.. också dolt nr.. trodde först det var min bror eller Linus :p för håkan låter alltid lika ledsen när han e ÖVERFULL hahaha :D men shi fick jag... fick ett down samtal ist ... från glad till irriterad :P  André bara : vem var det :P hahaa och jag sa ju att det va B :P " va fan vill han" hahaah... INGEN ANING :P .. folk kan väl försöka hålla lite bättre koll på sitt drickande :) ring din fru ist eller ngt o babbla till henne :P ... aja, någon annan som får hans samtal ist nu :) tur...


nu ska jag snart trycka igång en movie och bara soofta i sönder min soffa =))<3


ha det göttans alla :) hörs vi.. haaajen

Av Linda Lorentzson - 24 augusti 2011 21:28

Gokväll :)!


idag har man inte gjort allt för mycket :) vi drog hem till mina föräldrar imorse och käka frulle :) sen drog man och hämtade kusinen :)).. och vi rensade en jävla massa i mammas oriflame ;P . fick rätt mycket ska jag säger er :-D .. 


imorgon drar vi till Ullared kl 9 på morgonen :) ska shoppa satan :D..

stackars kusin har blivit dålig :/ så hon hoppade av, men vi är ändå åter 8 som åker :)) 


sen kanske det blir utgång på lördag med syster & Ramona.. men vi får väl se hur det blir.. vi får också se om pengarna räcker till efter detta =) .



idag fick jag hem min bleknings tandborste :D:D:D:D och den är sjukt najs ;) hoppas vi bara på att den kan ge resultat =)))

   jag och älskling tog ett foto på tänderna innan jag använde den :) och sen ska vi ta ett efter 1 veckas tid :) och borstar man då tänderna 2 gånger om dagen så kommer det nog bli PERFEKT :D!



nej, nu ska jag nörda mig lite mer än vanligt så vi hörs sen :))


  Peace!

Av Linda Lorentzson - 23 augusti 2011 01:13

  Daddycool And Me :) <3   Kinky as mother f*cker! hahha mörten, jag & åkeee   Linditzi & Alexandra :D   Älskade Kusse Jeennyyy   Linditzi & Johan .....

Av Linda Lorentzson - 23 augusti 2011 00:13

nu har min baby semester =) och det är riktigt sköönt.. den började idag =)) im so happy im so glaaaaaad :P hahaha..


igår var jag älskling & Jenny hos Annelie & jocke, där vi satt och röka och snacka en MASSA skit ;) de ni... jag älskar mina underbara vänner :) finns ALLTID där för en och jag mår bra när jag är nära dom :) <3 .  jag kommer aldrig släppa dom vännerna jag har idag.. Aldrig... om ni så försöker göra oss ovänner så kommer vi lösa det.. i vått & torrt ...   


imorgon ska jag klippa mig kl 11 på morgonen :-O wwoooww kommer vara helt död haha.. sen är det "träning" kl 13.00 .... tråkigt som vanligt.. eftersom det händer absolut INGENTING på det jävla stället... alla tjejer sitter och glor på killarna när dom spelar fotboll? jag menar... COME ON??? ... imorgon ska jag träna ngt roligt...


sen kanske jag ska leka med mina vänner på kvällen :-D jiippii..  sen är det onsdag och då ska älskade KUSIN JENNY sova hääär för vi alla drar till ullared på torsdag morgon :D:D:D:D YÄÄY, jag och jenny ska göra en replay när vi badar och tar massa bilder ;)) snusk haha.. vi är 9 st som ska dit :-O kommer få det skit skoj faktiskt..



nu kommer här komma lite bilder sen min studen ;) xD hahaha

men dom kommer i ett nytt *bild inlägg* .. så..


jag saknar dig !


Du var min bästa vän, jag kunde alltid lita på dig, kunde alltid prata med dig om ALLT.. men du är borta nu och på ett sätt så ångrar jag inte att vår kontakt tog slut för du har blivit en sån stor t***el och bryr dig inte om dina "vänner" eller gamla vänner... du har bara dig själv och dom andra 2-3 andra att tänka på.. jag hoppas du har det kul med ditt ensama liv, här kommer du ikke tillbaka :) ! men saknar dig gör jag ändå.. gammal vänskap brukar inte sluta så PANG BOM!



slut för idag... XoXo Linditzi ;)



Av Linda Lorentzson - 14 augusti 2011 23:34

Gokväll :)


söndag idag, som vanligt den tråkigaste dagen på hela veckan :) för älskling ska upp tidigt imorgon och jag arbetar på arbete hahaha :D


har dock något alternativ áng imorgon... företaget vi är på heter FC rosengård... har blivit bjudna på att följa med dom på deras match gratis imorgon.. börja med att grilla kl 15.00 sen är matchen kl 19.00 ... inget man mååååste :) (tur)..

så vi får la se imorgon om jag dyker upp där   ...


i helgen var det fest som gällde... fest hos bror i fredags.. hade jävligt skoj till slut ;P .. igår var det fest hos Annelie & Jockeboy.. hon höll i festen och gav mig uppgift att bjuda folk   .. var då meningen att vi skulle vara ca 10-12 st.. men helt plötsligt "råkade" vi vara 23 st :-D haha.. "fyy Linda" hahahha!..


till helgen som kommer så var det planerat en 22års fest.. dock inget jag vet ngt om i nu läget... får väl se hur jag känner mig   ..... men det är iaf fest på fredagen..   och jag har planerat att fixa ferre här i lokalen på lördagen ??..    så jag måste ner och boka den i veckan isf...  skynda skynda... hehe.. så jag kommer förmodligen bjuda in er på fejjan :) även sms till några!!!.. 


helgen där efter den 25 till den 26 eller den 26 till den 27 så ska vi till Ullared :D kommer säkert får det SKIT SKOJ! för vi är vänner + min älskade mammssiii.. kanske Annika, fija & dom.. skulle få besked imorgon :))) !!


..... jag har min älskade pojkvän/sambo som jag älskar mest av allt.. vi går igenom allt tillsammans... vi har bråkat ENORMT igenom alla våra år.. och än idag är vi tillsammans.. förlovade, hund och allt :) känns kanon :))) jag kommer ALDRIG lämna honom (vad jag känner nu) haha :P men vi har det bra och så ska det vara =) ..



nej, nu ska jag kolla om där finns en bra film att feta igång..

några bra förslag?? :))


  // Linditzi   !!!!

Av Linda Lorentzson - 7 augusti 2011 18:36

Heeej alla mina läsare :)!


läängesen ever jag skrev nu, skärpning!! ajaj..


det har väl hänt en hel del faktiskt.. orkar dock inte skriva det här nu, för då kommer jag aldrig bli klar :)) haha.. älskling har 2 veckor kvar sen är det semester för honom :)) happy.. och vi ska ha såå skoj.. fast är rätt uppbokad 2 helger framåt..


igår (lördag) var vi på bakken heeela familjen + att min morbror och hans familj kom ner i torsdags och är här än =) mysigt.. jag älskar verkligen dom !!! bästa!!


så igår var det Jag älskling mamma pappa håkan anders andreas susanne alexander sebastian på bakken och vi hade SKIT SKOJ.. vi tänkte vara hemma runt 10 tiden ^^ men som vanligt så kom vi inte där ifrån  förrens stängningsdags.. alltså 12 inatt gick vi till bilarna.. osv.. va hemma vid halv 2.. haha men mkt karuseller åkte vi iaf.. hade tur med vädert heeela långa dagen!


denna helgen som kommer är ingenting planerat ÄN men kommer säkert träffa mina favoriter :))) har inte träffat min favvviiis på öööver länge nu! FY..

har även börjat på något nytt företag som heter FC Rosengård.. eehhm.. tänker inte yttra mig ang det xD.. såå..


den 19 augusti ska vi på fest för Alexandra fyller 22 :-D fett najs.. me and babe going there...  sen är det ullared den 26-27 med ANNELIE mamma älskling och jocke.. :D weeeyy.. vi ska sova allihopa :D:D:D och busa ska vi haha!!


inatt ska jag hämta min älskade syster och hennes familj på sturup för dom grisarna har varit i turkiet.. FUSK!! hihi. saknat henne som FAN!!!<33 vi har såå mkt att prata om när hon kommer hem..


nej, nu ska jag dra ut med dom små kusinerna till lekplatsen :) ha det fint alla.. puss på er <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards