Lorentzson

Alla inlägg under januari 2014

Av Linda Lorentzson - 30 januari 2014 12:07

Tja!
Tänkte dra ett inlägg om otrohet och vad man tycker om det osv..

I dagens samhälle så är det ju tydligen väldigt stort att vara otrogen ... Och jag kommer aldrig döma någon som varit det pga att jag själv varit i denna sitsen.. Både varit otrogen och blivit bedragen !!!
Men vad tycker ni räknas som otrohet?
Många som får den frågan ger ju svar "ja, när min partner har sex med någon annan" .. Men ska man kunna gå så långt som till sex innan det är otrohet ? ...

Om jag får dra min historia ang när jag var otrogen ...

Mitt X (nämner inga namn) och jag var tillsammans några år .. Vi hade det skit bra & verkligen gjorde allt för varandra.. Efter något år börja han flirta med andra tjejer.. Han börja dölja saker på sin telefon.. Dator.. Allt .. Han betedde sig väldigt Skumt enligt min mening .. Och efter lång väntan så fråga jag honom och till svar fick jag "nej, jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot den jag älskar " MEN... Det fortsatte & jag fick reda på den första .. Andra.. Tredje... Fjärde... Och jag hade sagt till honom innan att gör du något mot mig så gör jag det 10x värre tillbaka... Så när jag fick reda på dessa gånger så frågade jag honom VARFÖR han gjort som han gjort ... Då hans svar var "jag vet inte, jag älskar dig över allt annat men jag vill få dig svartsjuk??" Men det var inget bra svar .. Så jag gjorde min sak där... Jag gjorde det 10x värre tillbaka ... Och ska jag vara helt ärlig så fick jag ingen ånger över det ! Och ja .. Alla har vi levt ett liv innan och när man var yngre så höll man på med sån skit kanske ?!.. Och man har fått skuldkänslor självklart .. Men att vara otrogen handlar mesta dels om att där saknas spänning i förhållande & pratar man om det och inget händer så söker du dig automatiskt till någon annan som kan ge dig den "kicken" .. Man bör egentligen dumpa människan innan men du kan fortfarande älska personen .. Jag tycker att otrohet börjar redan när din respektive döljer någon från sin telefon ... Skickar han/hon sms med någon annan och raderar det så är man redan på den punkten & i mitt fall så hade jag lämnar personen ... Efter erfarenhet ... Sitter du & din respektive i soffan tex och har telefonen helt synlig och visar allt och sen den andra får ett sms/meddelande på något sätt och han/hon ändrar ställning och fortsätter skriva med den andra så är där något som inte stämmer!!! Men man är för feg i dagens läge över att fråga ... För du är rädd att förlora den du älskar !

Men anyway ... Har du någon gång varit otrogen så behöver du inte Alltid vara det .. Träffar du människan som du verkligen känner att du inte kan vara utan & älskar så mycket så är han den rätta för dig kanske? Och då är du inte otrogen !!!! Plötsligt händer det att du också blir lycklig! Och då finns där ingen tanke på att vara med någon annan!!!


Vad hade du gjort om din partner hade varit otrogen mot dig? Hade du gjort som jag för något år sen ? Att förlåtit 4 gånger eller du hade lämnat det direkt ??


Om han är otrogen mot dig och du får reda på detta 1-4 månader senare ... Hur reagerar just du??? Jag själv hade bett han dra åt helvete ... Hade inte ens velat höra en förklaring .. För har han varit med någon annan så har hon något du saknar ... Förmodligen ... Sen om det är på fyllan eller nykter spelar ingen roll.. Skyll aldrig på spriten!!



Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer .. Utan detta var bara ett inlägg ang otrohet & vad era tankar & reaktioner är... :)



Själv har jag träffar människan jag vill spendera min framtid med!!!<3

Hoppas ni kan ge era kommentarer & tankar här!

Av Linda Lorentzson - 28 januari 2014 19:40

Go kväll alla stalker :)

Tisdag idag och det har inte hänt så mycket .. Hade prov i skolan sen var det bara att gå hem & tro mig ... Jag däckade direkt bredvid
Älskling hahaha :)) vakna igen 15.15 hahaah ... Men skönt var det ..

Nu ikväll är det umgås med bästa hjärtat <3 dock är här fel folk som läser min blogg så för mycket info lägger jag inte ut :)

Imorgon är det onsdag. . Blir att lämna xc60 till Volvo :) så upp tidigt imorgon igen haha suuuuck!!


Annars händer det inget i veckan :)

Lägger ett inlägg senare :) puss på er

Av Linda Lorentzson - 28 januari 2014 08:07

Och jag är sviiiiin trött!!!!


Idag är det allt eller inget som gäller!
Så vi får se vad som händer & sen därefter :)

Igår bjöd älskling mig på restaurang & vi hade skit mysigt!! Hela kvällen spendera jag med honom <3 världens lyckligaste är jag som har honom !!
sen slagga vi hos mig men somna gjorde jag ändå inte <3


Nej nu ska jag snart gå in :) hörs !

Av Linda Lorentzson - 26 januari 2014 19:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 24 januari 2014 05:53

Sömnlösa nätter är inget man hurrar över :/.. Dock somna man vid 12 typ och vakna halv 5 och var pigg direkt :(

Så blev att starta en film så nu ligger man här och kollar på heartbreak hotel :-P Får väl stiga upp ist & göra något sen är man lagom trött ikväll ;)


Fredag annars.. Fortfarande inte helt frisk än & det är något som är jävligt jobbigt :'( !! Hatar att vara sjuk eller må piss!!!! Blääää!!!...


Jag saknar mitt hjärta så jävla mycket just nu! !! <3 :(

Av Linda Lorentzson - 23 januari 2014 21:22

När ni som läser min blogg trycker på den ?GILLA? så kan jag inte se vem det är! Så om ni vill visa vem ni är så får ni fan lämna en kommentar .. Era lata J*vlar ;)

Av Linda Lorentzson - 23 januari 2014 18:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 21 januari 2014 18:41

Kärlek? närhet? värme? Var finns det?... Jo hos den du älskar & den som älskar dig .. <3

Allt det ni läser här på bilderna har en mening ...... Glöm inte det!!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards