Lorentzson

Alla inlägg under juni 2012

Av Linda Lorentzson - 30 juni 2012 01:08

ligger man i sängen i källaren och myser lite :) .. tänkte inte dra så långt inlägg utan tänker mer dra in lite bilder på våra ego bilder sen igår ;D haha.. rensade bland mammis oriflame saker ;P och då hittar man MYCKET =D haha!!


ska sälja saker nu också.. så är ni i behov av "smink, ansikts krämer, kropps krämer, shampoo, balsam, parfymer... ja allt nästan så hojta" =)..


nu ska jag glo lite film & sen sussa kudden ;D..





'''   

Grodan BoB blev vår gäst ikväll =)



 

Lite porrigt läppstift gillar vi ;D mjaaaau... hhaha! börje tyckte det var sweeeet :D <3


                                          

bara för vi älskar livet och varandra :) <3 ..


WE TOGETHER IS EVERYTHING!



  jag älskar dig <3


 

Liiten flipp bild gillas alltid.. måste ju bjuda på sig själv ;D mohahaha

     

ooooh yees baby ;)  

Av Linda Lorentzson - 30 juni 2012 01:08

ligger man i sängen i källaren och myser lite :) .. tänkte inte dra så långt inlägg utan tänker mer dra in lite bilder på våra ego bilder sen igår ;D haha.. rensade bland mammis oriflame saker ;P och då hittar man MYCKET =D haha!!


ska sälja saker nu också.. så är ni i behov av "smink, ansikts krämer, kropps krämer, shampoo, balsam, parfymer... ja allt nästan så hojta" =)..


nu ska jag glo lite film & sen sussa kudden ;D..





'''   

Grodan BoB blev vår gäst ikväll =)



 

Lite porrigt läppstift gillar vi ;D mjaaaau... hhaha! börje tyckte det var sweeeet :D <3


                                          

bara för vi älskar livet och varandra :) <3 ..


WE TOGETHER IS EVERYTHING!



  jag älskar dig <3


 

Liiten flipp bild gillas alltid.. måste ju bjuda på sig själv ;D mohahaha

     

ooooh yees baby ;)  

Av Linda Lorentzson - 21 juni 2012 23:47

gokväll läsare! ...



då är det torsdag.. snart FREDAG ;) bara några minuter kvar.. :)

vi kom nyligen hem för att börja packa och göra klart allt inför imorgon =))


idag har vi handlat allt som ska med i helgen :)  vad ska NI hitta på imorgon? (midsommar) ? =)


nej nu ska jag göra klart allt här =)


Puss på er ;) <3


 




......




  MIN älskade REBECCA ... gud .. varför stack du nu? :P HAHA!!!

Av Linda Lorentzson - 20 juni 2012 08:21

En dag kvar sen har André semester :D ..!! wehoo

inte bara det sen är det midsommar i helgen och den ska vi fira i halland ;D YEEY!

kommer bli sjukt najs med stugan och allt! yes!



idag ska älskling till läkaren kl 11 ... får se vad dom säger =) .

sen kl 13 ska jag med becky till läkaren och se vad dom säger till henne :D haha!! :P ..


ikväll vet jag inte vad som händer?.. hmm... vi får väl se..

inatt har jag fått sova HELA natten  . riktigt skönt ;) ingen panik mitt i nassen =)



nej, nu ska jag klä mig osv för att sen gå ner i byn och sen möta upp babe! <3


hörs sen <3 PUSS


min man <3 ser lite full ut ;D haha





<3 

vi föralltid <3



    min bästa vän <3



     


HAHAHA.. så sjukt bra bilder ;) stämmer rätt så bra :P hahaha

Av Linda Lorentzson - 18 juni 2012 12:32

måndag och man är helt slut... sovit riktigt jävla kasst inatt... :/ ..


hoppas på bättre sömn inatt eller imorgon natt.. kan ju vara nerverna som spökar ang jobb intervjun imorgon :D haha!


idag blir det slappe.. inget annat.. så tänkte kasta in lite bilder bara =)



                                       

                                                  
                            


       



Av Linda Lorentzson - 17 juni 2012 17:43

godkväll mina läsare =) !


söndag idag, och man är riktigt jävla seg och slö idag  :P..iiissh...


hela helgen har varit fullt upp :) fredags började man med att åka in med becky till sjukhuset .. satt där i några timmar ... riktigt jävla tråkigt.. tänker inte sitta så fler gånger om det inte gäller mig själv hahaha...


sen drog jag iväg med sussie & mattias för att träffa annelie och hennes mamma med hennes vovvar . :) ´niki blev ööööver glad att träffa dom =) najs.. sen fredag kväll minns jag fan inte  :P .. vi var nog hos mina föräldrar med trevligt sällskap =) mysigt ..


igår ( lördag ) blev det ngt på morgonen haha minns inte vad :P..

sen blev det grillning hos päronen med massa folk och barn =) , mysigt som fan är det.. sen efter käket blev det tvedöra med niki för vi skulle träffa Fija och hennes familj där :) dock ingen bimbo :( BUHU !!! men kiiiita badade ändåå =) sen drog vi hem .. fick ett samtal.. fick köra taxi :)  sen hem .. ringde becky och sussie så stack vi ut och bara chilla =) även min älskade man såklart =))) ... <3  innan vi drog hem så stack vi och fixa en sak så nu har vi ALLA tv kanaler igen utan ngt jävla internet haha =D -suuper.. tur man har sin IPHONE så man kan surfa lite om man vill =) annars har man ju apple tv:n som har massa filmer ;D !!


älskling jobbar 4 dagar denna veckan .. sen har han fuuuucking SEMESTER.. SKÖNT .. och går allt som det ska så börjar vi båda 2 jobba samtidigt efter det  :D:D:D sen blir det kolla lägenheten och kanske flytta ;) . dock bort från stp blir det =) slippa grannarna och gamlingarna på gården ;D . hahah fast dom är rätt så söta =)


till helgen är det ju midsommar som ni alla vet ;)? ..

vad ska NI hitta på då??


själv åker vi iväg till halland om det blir som tänkt.. hyrt en stuga där så vi ska festa till det på fredagen och tydligen har campingen själv ordnat en fest där så vi alla ska dit =) sen på lördagen blir det grilla där och massa drickande =) har ju massa öl hemma ;)..  vi ska även spela äventyrsgolf / kubb / trädgårds yatzi =)) kommer nog fan bli riktigt skoj .. =) söndagen blir det att gå inom GEKÅS för att handla liite skit och kläder ;D hahahha allt i en smäll =) !



det var väl en liten del av det hela =) orkar inte skriva mer nu .... kommer kanske ett inlägg inatt? =) får la se vad som händer... !


ha det fint alla <3


med all min kärlek // Linditzi




     


jag [hjärtar] dig


                                                  
                            <3 vår kärlek slår allt <3




you make my day ;)

Av Linda Lorentzson - 15 juni 2012 07:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards