Lorentzson

Alla inlägg under september 2015

Av Linda Lorentzson - 24 september 2015 12:02

Tjena dagens läsare!!

Läste faktiskt något som jag bara var tvungen att dela med mig av! Och killar... LÄS OCH TA ÅT ER! ;)




15 fel killar gör i sängkammaren



1. Han går rakt på sak.

Efter fem minuters smek och kyss stoppar han brutalt ned handen i dina trosor. Det uppskattas ytterst sällan.



2. Han är en osmidig kyssare.

Han sticker in tungan, roterar och slabbar runt med den som om han slickar rent en syltburk. Vidrigt!



3. Han är för hård ? med handen

En bestämd hand är inte fel när man älskar. Men det betyder inte att du ska skruva av bröstvårtorna och klitoris på bruden.



4. Han biter dig i örsnibben ? utan känsla

Nafsa är en grej, men det är inte alla kvinnor som gillar bett. Testa försiktigt i början.



5. Han gör sugmärken på halsen.

Sugmärken är okej när man går på högstadiet. Slutsnackat!



6. Han tvättar sig inte ordentligt.

En illaluktande och skrynklig penis är väl inte erotiskt direkt.



7. Han stoppar handen i dina byxor innan du är redo.

Detta är ett beteende som de flesta lär sig att bli av med redan i tonåren. Men hos en del består problemet ? vilket sällan leder till ett bra ligg



8. Han fumlar av dig underkläderna ? på ett osexigt sätt

Han måste inte fumla upp din bh i blindo. Om han inte klarar av att ta av dig underkläderna är det bättre att du gör det själv. Personligen är jag expert vad gäller att knäppa upp bh:ar med endast en hand. Träna grabbar!



9. Han kommer innan du ens har börjat bli upphetsad.

Få män kan hålla sig länge nog för att kvinnan ska bli tillfredställd. Det är bara att använda mun och händer grabbar!



10. Han kommer i din mun utan förvarning.

Alla kvinnor gillar inte smaken av snoppslem.



11. Han smiskar dig på rumpan ? utan tillåtelse och attraktion.

Slå tillbaka om du inte är med på hans dominanta lekar.



12. Han föreslår trekant.

Det kan låta spännande och sexigt men slutar ofta med svartsjuka och bråk.



13. Han trycker ner ditt huvud hårt när du ger honom oralsex.

En hårt tryckande hand i nacken/bakhuvudet är aldrig nice. Det luktar för mycket porrfilms-tittande. Skärpning!



14. Han rakar sig inte där nere.

Hur många tänder på att ha sandpapper ELLER ett krulligt marsvin mot huden när de har sex? Ingen förmodligen!



15. Han antar att du skyddar dig.

Preventivmedel kommer nästintill aldrig på tal längre känns det som. Många killar antar att tjejer antingen går på p-piller eller skyddar sig på något annat sätt. Vi ska inte glömma bort att kondomen är det allra säkraste preventivmedlet. Det skyddar mot ALLT! Killar! KOM IGEN. Ta lite ansvar.


Av Linda Lorentzson - 13 september 2015 09:29

tjena!

Väldigt längesen jag skrev här nu! Men har egentligen inte så mycket att skriva vad jag vet nu :) hehe!

Jag och min älskade man åkte ju till Spanien den 25 augusti med hela min familj och vänner <3 och det var väääärldens bästa semester :) riktigt mysigt & skönt. Hade ungefär 35 grader & det är helt okej! :)

Sen när vi kom hem så la vi oss och sov för att vakna och sen köra till Hässleholm för att hämta vår världens finaste älskling <3 DIXIE!!! Den kärleken är obeskrivlig!!! Hon är renrasig schäfer ;) så nu ska vi snart börja gå kurser med henne :) blir spännande och se om hon klarar dom :)!

Och jag ska säga "FY TUSAN VAD
DOM VÄXER SNABBT"!! :(

Jag älskar min egna lilla familj så enormt mycket !!!<33

Nej, nu ska jag lägga mig och hålla on båda mina hjärtan & försöka sova lite till. Gick och la mig 3 och vakna alldeles för tidigt :P hoppas allt har det bra & har en bra dag :)!

Kram på er!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards