Lorentzson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda Lorentzson - 31 oktober 2010 10:48

hejsan!

 

Söndag idag :/  tråkigaste dagen ever =P ..

fast iofs så har vi lite att göra.. vi ska vara i arlöv kl 2 för o hämta vårt "nya" kök :))) skoooj.. hoppas det funkar & blir bra..  sen händer det väl inte så mycket ? ?.. men kan berätta lite om helgen :)

 

Fredag -  hahaha så sjukt. kommer fan inte ihåg vad jag gjorde på dagen.. höhö .. men kvällen blev det bio SAW 3D :) faktiskt rätt bra.. äckligt när där kom tarmar m.m flygandes mot oss.. hehe ;) .. var där med Fija, Johan, Håkan, Simon :))) efter det så drog vi ner mot kockarna en snabb sväng.. men inget kul då.. fija mådde ikke bra.. så vi körde hem.. bad henne ringa eller skriva om hon behövde åka in .. och jaa.. det blev akuten :/ . så jag o johan körde in där då annika och fija körde själv.. hon kom in direkt för o ta massa prover.. och jaa stackars min lillasyster :/  ligger i lunginflammation och mår väldigt dåligt.. så jag var hemma vid 4 på morgonen...

 

 

Lördag -  var hemma hos mamma o pappa hela dagen typ .. till kvällen.. sen drog jag hem o duscha & fix.. sen blev det 25 års fest hos andy & Zandra ... sen skulle jag iväg ett ärende.. men det blev eslöv och där blev det halloween fest :P som varade i ca 1 timme? sen skulle vi alla dra till Breeze.. fixa någon som körde men när vi kom in till malmö så sket jag o jayjay i det.. vi drog hem.. hämtade upp björn i arlöv.. och åter igen blev det akuten, fast denna gången fick ambulans hämta honom på min parkering.. hoppas allt blir bra och det gick bra?!.. håller tummarna.. !!! 

 

 

 

 

NU - hejdååå ;)

Av Linda Lorentzson - 28 oktober 2010 22:26

tjenixen lovers ;)  saknat mig ? klart ni haaaar =D

 

du är meningslös.!

 

Torsdag - njaa, inte hänt så mycket.. vakna imorse vid 9 tiden, har svarat på mina sms ? men inget jag kommer ihåg haha.. sen somnade jag om igen till halv 12 ? . gick ut med hunden.. käkade frukost.. drog med alex till Entré .. inhandla mina nya jacka som jag då fått av börje i tidig födelsedags present ;D mohaha.. men jag får ju inte använda den :O  TASKIGT *fniss* .. keep dreaming..  suck... men köpte mig 2 nya T-shirts iaf  :)). sen körde vi hem till mormor.. satt där till halv 3 typ ? sen hem till mig och kolla film.. vi la oss i sängen .. och jaa SOM VANLIGT IGEEEN, såå somna vi båda 2 till halv 6 ikväll hahaa ^^ status.. ut med niki.. lekte lite.. sen ut igen :O . och nu sitter jag här.. hihi...    imorgon är det BIO som gäller ... YEEES! mysigt.. än så länge är det jag och syster <3. kanske börje o kanske alexandra ? johan tror jag ikke följer med.. ( gamling )  så är det när man inte klarar skräck ;D hahahha..  vi ska se SAW 3D .. spännande... vi har 5 platser så vill någon med så skriv här till  mig ?! :))..

 

 

jag vet inte vad som händer ikväll ? får väl bli film och mys :)) .

 

och hatar folk som gnäller... ni har fan inget bättre för er .. grow up and get a life ... ni är inte störst bäst och vackrast d[^_^]b

 

 

You are my sweetheart :)<3

Av Linda Lorentzson - 27 oktober 2010 21:29

Halluj :)


imorse var man med pappsi och hjälpte honom på "sjukan" eller vad det heter.. sen körde vi till stp och käka på james :)) . efter det körde han mig hem. och det var bara att ta niki ut i det tråkiga vädert :/ . sen upp och starta film .. och så som jag kunde tänka så somna jag ju :)) haha, så vakna jag när börje kom hem.. sen var det direkt till media markt och träffa Siz och annika där :)) . körde till obs sen..  =) drog vidare o mötte annika på ica, käkade pizza med dom   "TACK" :D . sen körde jag o siz till obs igen xD haha.. för fick lite shopping nojja ... hehe.. så handla jag en tjocktröja i tunika :) o en polotröjja.. :) så nu har jag kommit upp ifrån ett sjukligt varmt bad med ansiktsmask såå nu är man ännu mer fräsh ;) hhaha sitter i mina mysiiiga tröjja och hotpants ;D GUTT ! musik o bara tar det lugnt :) .. jag räkna alla ljus jag har tänt och jag kom upp i 29 st =O hahaha GÖÖÖÖTTT!!!


nej nu blir det ut en sväng kanske :)  skriver kanske ett natt inlägg =) ..


A HOLE NEW WORLD <3

Av Linda Lorentzson - 27 oktober 2010 08:35

vill du ha fler besökare på din blogg ? :)) ..

kasta in dig på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lorentzson och anmäl dig :)) haha! behövs egentligen inte väl ? men får se om det ändrar något ;))




  

Av Linda Lorentzson - 27 oktober 2010 02:37

som ni alla vet så har ni då kommit till min blogg xD !

Här skrivs vaaad som heelst.. allt jag vill skriva om gör jag. sen skiter jag fullständigt i om ni tycker det är DUMT eller ni inte gillar det :) skippa då o läs ;) min blogg, jag som bestämmer! get it? .

 

idag började väl dagen med träning? ..

efter det så stack jag till mina gamla skola och hälsade på lite :)) skoj skoj..

sen drog jag o handla käk, körde hem till alexandra för o titta film samtidigt som jag åt =)) *gillas* .. meeen, vi kom kanske 30 min in i filmen, sen sa jag till alex typ : va fan alle, vi sover lite? :P hon bara : jaa gör vi.. hahaha o vem däcka först ;D Joo Lindisch ;) . och sååå skönt jag sov.. =) har inte sovit så på hur många nätter som heelst =O . sen så ringde börje kl 17.00 och fråga vad jag gjorde o var jag var :))  sen direkt när vi la på så tänkte jag : VA FAN, VI SKA JU VARA IVÄG KL 18.00 flög upp ur sängen, hem fort och mötte upp Johan, fick det jag skulle.. sen hämta mamma & mormor oss på netto :) . osv.. sen när vi kom hem så drog jag en sväng till fija, sen fick jag ett sms om jag kunde köra Erika och issa till stp :) så gjorde jag det =) ställer upp för vännerna eller? ^_^  ..  men men..

 

 

Det sämsta mer en del folk är att DOM tror allt handlar om dom, ingenting av texten är riktagt ditåt.. tvii på er..!

Har då haft funderingar på att skriva av mig här som faan, men som ni alla andra säger också... FEL FOLK LÄSER.. starta en ny blogg hade kanske varit skönt? bara kunna skriva skriva skriva !!!! hehe..

 

 

nope, nu blir det film och mys med hunden <3 .

lite bilder kommer upp här :)

 

 

           

Av Linda Lorentzson - 25 oktober 2010 20:50

jag har dock inget intressant att skriva idag..

kan bara uttrycka mig att det har hänt en vääääldigt massa saker nu dom senaste dagar.. ångest!



idag har man inte gjort så mycket .. varit iväg med pappa sen kl 1 typ ?

och vi har haft en del att prata om.. men jag har fortfarande inte kommit fram till något :/ . jobbigt.. hur fan ska man göra??????? HJÄLP!


jag saknar ...................... faaaaan....



what ever ... ska dra ut till malmö en sväng nu :)) ses ... puss // babycakes =)))

Av Linda Lorentzson - 21 oktober 2010 21:24

 


Tjo läsare :) .

 

vad hittar ni på där ute idag ? :) .

själv sitter man och glor på TV3 - LYXFÄLLAN! den bruden är så SJUKLIGT blååååst... herregud... alltså JAG älskar att handla kläder men den tjejen är VÄRRE ..  

jag hade fått panik av att se detta!

 

anyway ... ikväll händer nog inte så mycket tycker jag? :)  hemmakväll med datorn & film :) <3  hihi.. kanske ut en sväng sen o ta en cigg =)))

 

 

                                            // Babycakes ! <3

 

 

 

 

 

                                                    * saknar *

Av Linda Lorentzson - 20 oktober 2010 23:31

usch.. jag är riktigt sjukligt trött.. inget vanlig för att vara Linda =-O . men har varit iväg exakt hela dagen sen halv 11 imorse.. och nu e det sängen som gäller efter detta korta inlägg...  kommer starta en av det bääästa som finns ! BECK FILMER ! yäääh =) .



har då färgat håret idag :) . SVART ;D . övernajs.. även färgat brors hår också =) the same.. och en sak ska ni alla veta : jag ÄLSKAR min bror jävligt mycket =). bättre bror kan man inte ha! <3 Håkan :))



Nattinatti     FILMTAJM! Mobilen med mig ;D hahahha



   vet att du älskar bilden ;) därför lägger jag upp den! =) mohahaha!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards