Lorentzson

Alla inlägg under juni 2011

Av Linda Lorentzson - 30 juni 2011 21:40

har varit en jävlig dag idag fram tills nu i eftermiddags/kväll :) då sket vi i det och gjorde något baalll :D vi stack o köpte undervattens skydd till ifånen och stack o bada med det =D .. filma under vattnen och tog bilder.. sjuuukt baall :D haha... men har tyvärr inte lagt över bilderna än :) ..



nej, nu ska vi se hur detta resultatet blir ;) hemlis.. hihi.. hejdååå !



Av Linda Lorentzson - 28 juni 2011 22:10

hehe.. ja då har man hittat tillbaka till bloggen :P. har inte haft LUST eller ORK till att skriva blogg faktiskt.. tråkigt men sant... ska försöka skärpa mig ..


har hänt en hel del faktiskt på sista tiden.. orkar dock inte skriva det här nu... men man har haft jävligt skoj, umgåtts med vänner typ varje dag.. även Börjesson ;) hehe hör inte till vanligheterna.. men kul har det varit... har också tappat kontakten med en del ANDRA vänner.. :/ tyvärr.. och jag umgås inte med alla dom "gamla" vännerna... men men.. kommer kanske sen igen? dont know?!..


har varit på obs idag med Zandra,Andy, Amanda, Johanna och börje :) käkade och snacka lite med Andreas :) längesen.. sen ikväll har vi varit ute och gått i ca 1½ - 2 timmar med barnen och nikita såklart :) .. har börjat träna med becky också.. men hon ligger ju i halsfluss just nu så nu tränar jag på dagarna ist :-D .


på fredag är det inflyttningsfest/annelies födelsedag...

Lördag kalas hos morfar.. sen kommer zandra o dom på kvällen o kollar film osv :) mysigt... söndag? hmm.. slappa som fan?! haha.. "ovanligt" NOT ..



  älskling & jag i spanien :-D vill dit igen juu :) nu när man tittar på bilderna... hihi


  Jaaag :-D glad som bara den :-P haha

  hehe sola & bada är liiiivet.. jag vill BO utomlands.. haha :) hade varit fett najs!  


nej mina kära läsare :) nu ska jag glo klart filmen jag starta imorse :) och sen starta nästa :). imorgon KANSKE det blir burlöv igen med Zandra.. men vi får la se om jag vill ;) Hemlis.. haha :D.. ha det fett najs! PEACE



  Den ena nya dressen jag fick idag <3 :D SKIT SKÖN!!!

Av Linda Lorentzson - 9 juni 2011 21:28

  bara för jag är bäst.. och säg vad ni vill :P ..


min älskling & Jag... vår kärlek ska ALDRIG dö och vi kommer nog ALLTID hålla ihopa.. vi har pratat ut om allt och helt ärligt så finns det inget bättre än oss två :) <3 ..





you are some freaky chick ... get a life :) 

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2011 11:27

godmorgon världen...


gick upp vid 8 och jag har dock inte sovit så många timmar inatt :P drygt.. men så är det ibland...


idag är det dags att dra till polisen där man ska sitta i förhör... wehoo skoj.. NOT!!

jag hatar folk som alltid ska blanda in en hos snuten!! bläää på er...



nej, har inte mer att skriva mer än..



du är inte ens värd skiten under min sko... payback är alltid välkommen hit..



jag älskar mina vänner & jag vet att ni finns där <3 finns ingen mer än jag själv i mitt liv :) ses

Av Linda Lorentzson - 2 juni 2011 10:31

   Jag & Min Älskade Bror i Spanien :)


Min bror - jag älskar min bror för han finns alltid vid ens sida när man behöver honom (även fast jag inte behöver) hehe.. när vi var mindre så var det alltid jag som fick försvara honom när han bråka med daddy eller någon annan hihi :) lite skoj faktiskt.. men nu förtiden så klarar han sig själv hahaha.. även jag också.. men där finns dom gångerna man vill prata med sin bror om vissa saker som man inte kan prata med någon annan om?! är jag ledsen så ringer jag honom.. behöver jag hans hjälp då ringer jag honom.. samma när det gäller han.. fast vi bor grannar så kan det ta upp till veckor innan vi snackar eller ser varandra ens :) ..

DU ska veta att du betyder MYCKET för mig.. även när jag kallar dig dumma saker :P ... ibland undrar folk hur vi SYSKON kan ha så bra kontakt? hur vi orkar umgås med varandra och festa med varandra ? men det ska ni veta att det är SKTI SKOJ och en stor trygghet ibland faktiskt.. tycker det är tråkigt om dom som har syskon som aldrig kan umgås ute? eller göra ngt tillsammans? ...


Håkan - Du är min BROR & jag älskar dig för det :) <3



 

Jag HATAR folk som ringer en kl 5 på morgonen för att störa sig och är allmänt sjuka i huvudet... "LEE" ... idiot!


igår gjorde jag faktiskt inte så mycket.. var hemma runt 8 tiden halv 9 ? älskling gjorde mat för vi var hungriga :-P sen gick vi in o bada =) sen blev det film och lägga sig.. ganska tidigt för att vara ledig idag hahaa.. men ledig imorgon är han också.. men idag ska lillasyster soooova häääär =D yääy.. hon har fan inte sovit här sen SEPTEMBER! "skärpning" så vi ska kolla film och ha allmänt skooj ikväll :-)



 

Jag gillar inte folk som ska bråkar bara för det inte passar dom, jag menar? kan man inte träffas en dag så ska man bli ovänner pga det?    löjligt om jag får säga mina ord.. sen bara för man skämtar lite blir man SKIT sur och slutar prata med en osv hahaa.. kan egentligen inte mer än att skratta den rätt upp i ansiktet... ! men men .. vissa har inte alla hönsen hemma :)



Nu ska jag och älskling ner till Bader med syster, Annika, mathias, marcus :) BALL

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards