Lorentzson

Alla inlägg under november 2015

Av Linda Lorentzson - 23 november 2015 19:11

.... Jag uppdaterar inte min blogg speciellt ofta .. Orkar inte eller tänker inte på det :P det är mycket att göra när man har vovve ju ;)

Men det är såååå jäkla kul med hund igen! Visst är det jobbigt ibland med valpar :) men det är ju charmen med det hela haha!!

Dixie är nu 20 veckor idag!!! :o helt sjuuuukt vad tiden går fort & vi ska ju inte snacka om hennes storlek... Så stor hon blivit (tycker vi) men ändå liten i våra ögon :P hehe .. Och hon är världens duktigaste med lydnad ... Har tränat henne själv utan hundkurs, men vi ska börja en kurs efter vintern och det ska bli skit kul för nu vet hon att vi bestämmer & lyder oss, så nu gäller det att hon blir extremt lydig ;) YEES!!!


Annars inget nytt :) jag slänger upp lite bilder här nu så får vi se när jag uppdaterar igen :) kram på er

Var tog lillfisen vägen?? :P <3 kärlek

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards