Lorentzson

Alla inlägg under mars 2015

Av Linda Lorentzson - 26 mars 2015 17:45

Tjallåååå!!!

Hoppas allt är bra med mina läsare? Här är det fruktansvärd huvudvärk & allmänt slö i kroppen :/.. MEN självförvållat eftersom vi hade poker turnering kl 18.00 igår kväll och avslutades inte försen 05.30 ca hahah :) men det var värt vartenda minut va var där :) längesen!!

Blev ett jäkla kul spel och Håkan vann 1a pris & jag kom 2a :)

Så när man kom i säng var kl 06.30 efter pannkakor på mc Donalds ;)

Och vakna 13.30 haha :) super!! Dock med denna huvudvärk & den vägrar släppa!!!!!! :@ förbannat!!!
Men det ska väl bli bra snart :) en kvälls lur kanske ;)!!


Ikväll blir det bara slappe med älskling :) med film och gottis ska vi faktiskt köra på idag :-D


Imorgon är det fredag & då fyller älskade mammi år så får väl gratta henne :)) <33


Till helgen får vi se vad som händer ;) hehe ...


Vi hörs sen! Nu är jag påväg hem från möte :| skönt!! Saknar min bejb!!

Av Linda Lorentzson - 16 mars 2015 01:57

ville bara säga det :) sen får ni själv gissa ut vad jag menar med det :)


Men efter 1 timmes samtal så mår jag bra igen & vet verkligen vad jag har bakom mig och kan luta mig tillbaka och tänka "jag blir fångad om Jag trillar" :) underbart med människor i ens liv som kan göra en glad! He is my best friend in my soul .. !



Sovgott alla :) nu ska Jag kolla klart filmen och prata lite till i telefon sen sova :)' puss på er

Av Linda Lorentzson - 15 mars 2015 11:34

Godmorgon!

Vaknade upp bredvid världens bästa pojkvän <3 har haft en super mysig söndags morgon :)! Sen kör han till Sthlm ikväll kl 17.00 och kommer hem tisdag morgon kl 4 typ eller något :( ensamt!!!! Men men :) finns annat att göra :)


Igår lördag? Ja det blev fotboll hos daddy och morsan :) dock värdelösa dom vart igår :/.. Pinsamt!!!! Sen drog jocke till Skurup och jag till dollarstore med mammi sen city gross :) och sedan på kvällen så fick jag träffa FRIDA :-D! Hon var nere från Sthlm .. Helt sjukt så chockad jag blev ;p så blir förmodligen att träffa henne idag och en sväng imorgon innan hon åker hem :))!



Nej nu ska jag mysa lite med min älskling och vila en liten stund till :)

Min man, min bästa vän, mitt allt <3 utan dig är jag inget

Av Linda Lorentzson - 6 mars 2015 12:50

japp helt rätt... Nu är det denna familjen som åkt på influensan :( feber, förkyld, halsont .... Bläää.. Jag hatar detta.. Kan fan knappt göra något utan att bli andfådd :(!! Jocke har dock klarar sig ÄN.. Hörde idag att brorsan åkt på samma skit .. Typiskt .. Men men :) vi får väl se när detta försvinner ..


Annars är allt bra :) huvudet upp & fötterna ner :)! Hur är det med alla andra där ute?


Fredag idag & kommer säkert spendera denna kväll i sängen om man inte mår bättre ikväll :)! Var sjukt sugen på Singstar innan men jag kan inte ta i så kommer bara bli skit av det :p


Tog ett sjukt varmt bad idag & tänkte svettas bort febern ;) och jodåsåatt ... Svetten lacka & mår LITE LIIIITE bättre ;D! Men hurrar inte än..



Nej ni får ha det toppen!

Puss på er

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards