Lorentzson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Linda Lorentzson - 8 oktober 2014 21:26

ja det var ett bra tag sedan jag skrev här inne, fråga mig inte varför? Bloggtorka ? Inget att skriva?


Har iaf slutat på rexam nu :( tyvärr! Världens bästa jobb! Kommer dock komma tillbaka i vinter tror jag ;-)! Några dagar då & då iaf och jag hoppas verkligen att där blir mycket mer jobb!! Min chef trivs med mig och jag med dom!!!

Annars har det inte hänt så mycket, har varit mycket med Alex, Fija Björn, Jessica Håkan & Lee :)

Då alla vet hur det ligger till i mitt liv just nu så mår jag skit bra! Och älskar allt som är just nu :)!





Idag efter vår goda frukost på kockarna här i byn :)!

Och givetvis så tog Malmö SM-GULD detta året OCKSÅ!! ;)

Jag och älskade gudbarn :)<3

Dom två sötaste ;)<3<3

Världens tröttaste hund men lik sin ägare ;) Lee!!!! HAHAHAH


Molly<3

Väldigt roade av att vara ute på shopping runda med alla oss andra ;)

Ha en bra kväll & nu ska jag kolla vidare på big brother med Jessica & Lily :) männen är och tränar ;-) !! Puss på er !

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards