Lorentzson

Alla inlägg under juni 2013

Av Linda Lorentzson - 29 juni 2013 01:33

Kl är halv 2 på natten & jag ligger i sängen med en film igång & tänker på morgon dagen då jag ska lämna iväg Nikita framöver & det gör så jävla ont i mig :'( jag vet inte vad jag ska göra utan henne i hela mitt liv???? :(( jag kommer inte ens få träffa henne !! Förstår inte hur människor kan vara så hjärtlösa mot hundens första ägare ... Jag känner han som ska ta över henne & det är mitt X pappa.... Och jag menar... Vi känner honom sen ca 8 år tillbaka & han bara "tar jag henne så blir det så" ... Usch .... Jag kommer aldrig sluta älska henne för hon kommer ändå alltid vara "min" HUND.. Visst kommer hon få det bra men hade kunnat få ***,******..... Min skatt ... Jag älskar dig över allt annat & kommer alltid göra!!!!



<3<3 detta gör så ont :'( <3<3

Hon har haft sin bästa tid i sitt liv nu dessa 3 veckorna hos mig :) massa god mat & godis & lek :))) <3

Av Linda Lorentzson - 24 juni 2013 21:17

Att Malmö vann denna matchen !! Nästa match taggar vi på
Torsdag !! FIFAN VAD HÄRLIGT!

Säger bara RANTIIE ÄR KUNG!!!

Läs baklänges

Av Linda Lorentzson - 24 juni 2013 17:54

Måndag & mina älskade föräldrar firar 30 årig bröllopsdag idag så vi firar det lite med matchen :)) hehe .. Då Malmö MÅSTE få 3 poäng !! Så nu håller vi tummar & tår !!


Vi kan höras senare ;)

Av Linda Lorentzson - 23 juni 2013 13:49

En middags runda med Nikita blev 30
Minuter & jävligt skön fast väldigt varmt :/ niki flåsade som fan & jag svettades like hell haha .. Så nu är man ny duschad & ren :)


Idag blir det att hjälpa Alexandra att flytta en soffa :) så lär väl bli svettig igen haha :P

Ikväll vet jag inte? Vill ni hitta på något så hojta .. Hörs sen!

Av Linda Lorentzson - 22 juni 2013 21:09

Man sitter i lastbilen påväg till Göteborg ... Dock Helsingborg först för lastning sen lossa i götet !!! :)

Det är lördag & lite smått tråkigt faktiskt att inte kunna göra något .. Men istället så tjänar man pengar :D nästa helg drar vi nog till Danmark för lite karuseller osv ;) hehe ..

Imorgon vet jag inte vad som händer ? Någon som vill göra något så hojta till ...


" ibland måste man tänka mer än 1 gång för att få fram rätt beslut "

Ha det ;)

Av Linda Lorentzson - 21 juni 2013 13:27

Går önska alla en fin & glad midsommar :D hoppas ni får en underbar dag med massa skratt & god mat för det ska fan i mig jag ha!! Haha ;D


Jag glömmer då aldrig en midsommar då jag bodde hos Åkesson haha .. Sån vill jag aldrig mer ha :P sjukaste.. Ni som var med vet själva :P


Imorgon är det jobb på listan :) Göteborg :))

Hade en hund som ville vara nära en hela tiden :) och här har hon ju koll på mig ;)

Ni får ha det bra & njut :)

Av Linda Lorentzson - 20 juni 2013 01:42

Har varit underbar .. För man fick umgås med Lily i några timmar & bara njuta av hennes närhet hos Håkan :)) hon sov som en stock innan och det såg så skönt ut för hon till och med snarkade :D hihi

Nu ikväll blev det poker och vem vann turneringen ;) JO LINDA!!!! Haha.. Nu är det snart midsommar & det firas med familjen faktiskt :)) vad ska ni själva göra??? :))

Nej vi hörs!

Av Linda Lorentzson - 18 juni 2013 11:14

Godmorgon sen någon timme tillbaka :)

Idag blev det frukost på Bengts & vi sitter här ännu :) sitter och pratar & bara chillar :)

Känns som det ska bli bad idag? För det är varmt ...... Så vi får se vem som är sugen på att dra & bada :)?!


Nej nu ska vi rulla vidare <3 hörs!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards