Lorentzson

Alla inlägg under maj 2010

Av Linda Lorentzson - 30 maj 2010 11:13

Grattis alla mammor på morsdag :):)



Speciellt GRATTIS TILL MIN MAMMA =D <3<3<3<3

Av Linda Lorentzson - 28 maj 2010 09:51

Fick en kommentar av Lizette innan, men ska jag ge dig ett ärligt svar så kommer jag inte ihåg hur jag själv gjorde!? men du har inte glömt att lägga in ditt kontonr och en länk på din blogg där folk kan trycka? :)


Fick även en kommentar av annelie =D - Taaack ;) nu jävlar ska vi tjäna caash ;D lover yóu <3..





Av Linda Lorentzson - 27 maj 2010 08:15

Vill du tjäna pengar på din blogg? det är aslätt och inget lureri

http://www.lnkjuice.com/ref/831/

så bara tryck in och gå med :) tar max 5 Minuter ;)

Av Linda Lorentzson - 27 maj 2010 00:13

Linda Lorentzson   Du tror verkligen på allt? ;)  du kan tro vaaad du vill.. men du kommer ALDRIG veta sanningen! patetiskt fan.. lägg ner ist och lev ditt eget liv ...



I called you last night in the hotel
Everyone knows but they won't tell
But their half-hearted smiles tell me something just ain't right
I've been waitin on you for a long time
Fueling up on heartaches and cheap wine
I ain't heard from you in three damn nights......

 

 

Since you've been gone my world's been dark and grey


  



I found your picture today
I swear I'll change my ways
I just called to say I want you to come back home
ooooooooo
I found your picture today
I swear I'll change my ways
I just called to say I want you
To come back home
I just called to say I love you
Come back home

Av Linda Lorentzson - 27 maj 2010 00:04

Tjoo


Ikväll har jag varit på bio med hjärtat, bror, simon :) sjuuukt äcklig film =| .

synd min älskling inte kunde följa med :'( han missade ngt bra iaf ^^

jag ljuger inte om jag hoppade till 15 ggr MINST :O!  helt sjukt så rädd jag blev, och alla brudar som satt framför oss hoppa fan 1 meter upp varje gång ;P .

Meeen, jag ska ju heeeeelt klart se 2:an =) . hihi.. kommer inte kunna somna inatt:(


Den 30 JUNI så ska jag på bio :) Biljetterna bokas direkt när man kan :) det är ju för helvete Twiligt som har premiär då =D YeeeeS baby! äntligen :)


Sen IMORGON den 27 maj så blir det nog fan också bio :P för imorgon släpps SEX AND THE CITY 2 (H) över naaajs!! nu kommer dom filmerna man väntat påå lääänge =O . .. men då ska fan min älskling med, för mitt hjärta åker ju imorron :'( halv 7 på morgonen... ISSSH! du fååår inte :(:( .



menmen, nu får det väl bli bingen då man ska upp tidigt för o dra på möööte "/  suck.. får se om det leder ngnstans nu då?! som vanligt??? Godnatt everybody!!

Av Linda Lorentzson - 26 maj 2010 18:13

har såå in i H*LVETE tråkigt just nu :P sitter verkligen och gör ingenting nu :p  ..

älskling drog till center syd med sin mammsi, men jag hade ingen ork till det just då. men nu kanske man ska dra dit och titta lite :) ?

uttråkade bilder här ;


         


Tyyyyp... HAHAHAHHAHA!  

Av Linda Lorentzson - 26 maj 2010 09:25

Godmorgon alla mina älskade läsare xD !

jag tycker ni är rätt såå dåliga på att kommentera mina inlägg, en del gör det och jag lägger alltid ut ALLA jag får :) vill ni skriva ngt ful/dumt/snällt/gulligt så kommer det ut, jag är liksom inte den personen som inte vågar :) man får ju stå för vad man skrivit och konsekvenserna som kommer =) men jaja! säger bara : KOMMENTERA MERA!

 

 

hände inte allt för mycket igår :) älskling kom hem ifrån jobb och det var hans tur att göra middag :) så det blev potatis, köttbullar, brunsååås :) och liingoon såklart ..

Sen drog jag och Emely till Net On Net :) shopping ? ;) . sen vidare till sandby och träffa Robin .. sen åkte han med oss en sväng, då vi sen träffa på Henke&Alf för dom skulle snacka lite mer Robin :)  sen blev kl 10 och allt började bli segt, emely skulle hem också så fick köra hemåt ju =) sen palla jag inte dra ut mer efter det.. så jag pallra mig ner till Håkan och kolla film med honom =) Ocen Eleven :)

Riktigt bra faktiskt... iiii...  just nu saknar jag min bby ='( suck! .. han slutar 20 i 4 och jag tänker sooova tills han kommer :) fast Emely kommer hit snart så får vänta ¨på sömnen =P .

 

Idag blir det nog Tonfisklåda här hemma ;) hehe, kommer stå färdig på bordet när älsk kommer heem =)

 

När ska min lilla bebis sluta löööpa? :( helt jobbigt, både för henne och för oss! nu har den kommit igång riktigt.. så det bara droppar som faaan! usch :(  men det är tur hon är så stor så slipper det fastna i pälsen som i såna små hundar xD  hehe.. skönt skönt.. :)

 

 

Nu ska jag pysa mina vänner

 

Älskar min familj och mina vänner :) <3

Av Linda Lorentzson - 25 maj 2010 10:10

hade en riktigt rolig kväll igår,

klockan 19.00 så började vi vår poker tur :)  alla la sin insatts.. och sen börja vi spela =) . det är faktiskt jävligt roligt.. :P .

 

 meen sen när klockan började närma sig 11 tiden så fick jag ett samtal av mamma att gamla mormor nu har gått bort :*( jag fick lite små panik med höll det inombords.. men sen ville jag in där när dom hade gjort vid henne.. så vi stanna pokern o delade upp pengarna.. sen körde vi in där.. Jag, Håkan, Älskling, Natha, Emely..   emely och natha vänta nere vid entrén så gick vi andra tre upp .. jag säger bara .. suuuuck, att se henne ligga där var riktigt jävla jobbigt, men hon var så underbart fin <3  dom hade klätt henne i vitt och blommor låg där på magen, med låg musik.. mamma&André gick ut en stund så jag o bror fick prata med henne själva och det var en sån konstigt känsla.. att sitta där och hålla hennes hand var svårt, för jag insåg DÅ att hon var verkligen borta, för jag sakna hennes andetag och henne blik :( . men som sagt, hon mår bra nu och detta var det bästa som kunde hända henne. hon var gammal och trött... så nu har hon träffat sin man kjell i himlen.. men jag saknar dig.. otroligt mycket.. och jag älskar dig <3 . vila i frid älskade gunhild <3 . vi ska kämpa och klara detta =) <3 !

nu orkar jag inte skriva mer !


Puss, ses imorgon <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards