Lorentzson

Alla inlägg under juli 2010

Av Linda Lorentzson - 31 juli 2010 10:27

  

Hej Läsare!

har inte haft så mycket tid att skriva här faktiskt .. haft mycket timmar på jobb och sen när man kommit hem har man varit rätt så slut.. tar på en att stå i kassa en hel dag... hehe ... men det är skönt att få komma igång med ett jobb faktiskt!! ..

 

i onsdags natt så hände där en stor händelse faktiskt :/ . vi var med i en bilolycka.. och det var katastof..  vi hade varit i broby ( jag, viktor, alexandra, fija, ramona, henke, emely, alf ) ... och när vi skulle köra hem så ösregna det och viktor som körde han såg verkligen inte rundellen som kom.. och vi la ju som vanligt i 70 ? som hastigheten tillät . och det enda man hör är : åh va faaan... skriker vigge.. och när man tittar upp så sa jag : heeelvete ....sen smällde det.. rejält... det var liksom upp i rundellen som hade en kulle så vi studsade rätt över den för hjulen hade låst sig och fortsatte ut på vägen rakt upp i den andra refugen.. herregud säger jag bara : vi har haft en jävla änglatur med oss allihopa.. så jag fick ringa ambulans.. så det blev till åka akut till kristianstads sjukhus.. viktor åkte inte med.. han mådde bra! . men alla vi andra var mörbultade.. men nu mår man hyffsat.. har lite ont i nacken och svanken.. :) men allt går över tillslut ju .. orkar inte skriva hela kvällen + natten men nu vet ni iaf en stor del av den.. och sen till en annan sak.. jag förstår verkligen inte varför "vissa" personer blir så fruktansvärt sura för Fijah & Ramona var med i bilen ? liksom vi har varit staffanstorps STÖRSTA ovänner kanske ? men vadå?   tiden läker sina sår? true!!

hon har sagt jävla dumma saker om mig, min mormor m.m men jag har varit lika jävlig.. men vi pratar om vi vill.. vi träffas om vi vill.. blir ni sura ? .. fine.. go away, fråga då inget om hur jag mår efter olyckan.. för ALLA mår dåligt.. jag är inget jävla ego som bara tycker synd om mig själv!! sofie har varit en syster för mig i 7 år .. tror ni bara jag ska stå och skratta åt henne för hon ligger och gråter och har smärta till 1000? GLÖM DET!  ..    but anyway .. jobba igår :) 16 till 24 :) hade faktiskt jävligt kul på jobb med min älskade annelie <3 =D . kom periodvis med folk.. en del var drunk vissa roliga :P.. men ändåå.. tror kväll är rätt kul att jobba mer ;P . dagtid och iofs också skoj för då är vi några st ..    min älskling skulle ju vara hemma inatt när jag kom hem ifrån jobb.. men tror ni han var det? :P .. näääääj . han sov som en stock i soffan xD .. så lilla Linda väckte honom ;)  så kom han och la sig i sängen.. så starta jag en film ( SNABBA CASH ) .. riiktigt skön film .. idag vet jag inte vad som händer ? joo tror jag ska fixa mitt hår lite .. sätta i en färg så det mörka försvinner.. =) =) . men nu först så ska jag ta mina älskade nikita till hundrastgården vid härliga hem =) så hon får springa av sig litta .. hon är ju stor nu så hon behöver mycket motion :) :) även jag (A) hahahha.. hör av er om ni vill ses på en cigg eller 2 :P  .. ha det fint..

 

Pusssen! <3    vet e fan om jag stavat rätt på allt :P för jag är rätt morgon trött xD ..

Av Linda Lorentzson - 26 juli 2010 15:42

  



Heey !


då är man hemma ifrån jobb :) skönt är det..

jobba 9 - 14 idag.. men blev lite övertid så stack ifrån jobbet 10 i 3 och jag måste bara säga att : varje dag känner jag... fy fan vad kul det ska bli att jobba imorgon.. hela tiden.. hade lite panik i morse över en sak.. men det släppte när jag kom till jobb, för när jag kommer dit så känner jag mig hel och riktigt glad... arbetskollegerna är bäst .. och det är dom som gör mycket av ens dag.. imorgon jobbar jag iofs bara 12 - 16 men det är timmar det med =) . onsdag 9 -15 :) och självklart jobbar jag med Annelie :) och andra.. torsdag, fredag är det första gången jag sätter igång med kvällspasset.. 16.00 - 24 :) såå skönt det ska bli =) *ler*


Neej nu kommer snart älskling hem och då ska vi iväg och storhandla :) !


hörs ikväll . vill någon hitta på ngt? skriv till mig eller ring mig!

Av Linda Lorentzson - 26 juli 2010 07:37

  




gomorron!

äntligen har man fått sova  i siin egen sääng inatt =) så jävla gött..

har inte hänt så mycket i helgen :) eftersom jag har varit i Ullared med Mamma, Andre, Jörgen <3 . sen kom mormor & morfar dit på lördagen för att gå där sen även inom oss och fika i vår stuga :) skiiiit mysig stuga alltsåå.. liten... men det är då det är som mysigast :$ hihi ..

 

idag är det jobb som står på listen.. 9 - 14 .. så bara hör av er om det är något ni vill =) . kom in och handla ? jaa!

 

nääj, nu ska jag göra vid mig sen klä på mig..

blir kanske mer bloggande från mobilen sen XD .

 

 

Puss

Med All Min Kärlek / Liinditzi

Av Linda Lorentzson - 23 juli 2010 03:39

alltså jag mååste bara få säga att detta har varit den sjukaste kvällen på riktigt jävligt länge...  :O    det skrämde livet ur mig men fy fan vad man INTE kunde hålla sig för garv xD . men alltsåå jag säger bara : stackars viktor :P .



har varit ute med några vänner ;D nämner inga namn.. som sagt, fel folk läser och dom dra sina egna slutsatser.. sånt pallar jag inte lägga ner tid på ! dont ask...


nu är kl 03.43 och jag sitter hemma hos föräldrarna för jag ska åka iväg med pappa imorgon biiiti kl 5.00 för att lämna av min bror, simon, linus för dom åker till spanien :( fusk som fan! jag vill också.. men det kommer nästa sommar antagligen!


har också haft ett riktigt löjligt bråk idag med *beep* och jag orkar faktiskt inte bry mig om det.. för jag vet vad jag sagt och vad andra säger.. alla har sin egen åsikt. men anyway ..   dont care...



vill ni veta vad det sjuuukaste var så får ni skriva till mig för jag behöver inte skriva ut det här.. för vissa tycker det är sjuk men samtidigt så är man ung och man lever liksom livet som om det vore sin sista dag :) . och jag skiter i vad ni andra säger..! så länge man har kul och skrattar så mår man bra =) . nu ska jag kolla film och försöka att I N T E    somna! :|

Av Linda Lorentzson - 21 juli 2010 07:39




   Hallå jaa.. allt bra med er där ute?

själv är det suuper..    igår var man mest hemma hos föräldrarna .. käka god mat.. efterätt och en massa prat :) och det (gillas) . sen kom alexandra och hämtade mig vid 9 halv 10 tiden igår :) haha.. skulle vara hemma till halv 12 så jag kunde slockna direkt.. men näpp, kommer gåendes på gården och då kallar min granne på mig :P ber mig komma upp och ta en öl .. men efter många om och men så satt jag där uppe och röka o snacka :)  till 12.. men seeen kom jag hem och då kommer jörgen =) . haha såå nu när jag vakna kl 7 så trodde jag mina ögon skulle ploppa ut :| helt jävla sick så sprängda mina ögon är och orkar inget :P men skit samma.. jobbar till 2 sen är det direkt hem och hämta hunden =) för då har min SAKNADE morbror och hand familj kommit =D =D underbaaaaaaaaaaaaaart =D . seees!

h

Av Linda Lorentzson - 19 juli 2010 15:50

haft en underbar dag på jobbet :) ¨varit kul samtidigt som lite svettit :P  men sånt får man stå ut med =) haha

man hade det rätt soft genom att sluta kl 1 =) . skönt skönt..


nu har jag bara statoil jag ska jobba på =) inget lastbils jobb.. härligt..


ledig imorgon.. jobbar på onsdag .. sen kommer min saknade morbror ner på onsdag så hoppas dom är här när jag slutat.. sen åker jag iväg fredag till söndag förhoppningsvis :)  hihi ..!  vi ses!

Av Linda Lorentzson - 18 juli 2010 16:18

Tjena :-D då sitter man vid sin nya mobil B-) köpte en X10i och fy fan vad gött med stor mobil igen... ses

Av Linda Lorentzson - 16 juli 2010 06:42

Godmorgon :) idag är det jobb som står på listan :) häärligt.. var ledig igår, och jag tog det fan bara lugnt alltså! fatta så skönt.. det enda jag var iväg på var Media markt med Emely.. sen åkte in till malmö med emely och viktor.. sen hem igen.. kl halv 5 kom jag hem typ.. satte igång tre kronor XD . titta på det.. vid 6 tiden satte jag och älsk igång säsong 2 av Two and a half men :)  titta på det till 23 ? JAG ÄLSKAR DOM! såå.. i september köper jag mig en mobil :) :) x10 .. iofs så har jag redan x10 mini och den andra PRO! men wtf :P ! neej nu är det borsta tänderna.. duscha .. göra sig klar :) puss på er!

 Glömde säga att : JAG SKA JOBBA MED ANNELIE IDAG =D wiiiiiiE :D


  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards