Lorentzson

Alla inlägg under september 2014

Av Linda Lorentzson - 27 september 2014 16:50

go eftermiddag på er!

Ligger här i soffan helt utslagen med världens mansförkylning & vill bara bli frisk... Men jag är nog mer döende än levandes! Hate it!! Men men någon gång blir man väl frisk



Annars har det väl inte hänt så mycket på sista tiden?? Eller jo det har det iofs .. Men inget vi behöver dra upp här för hela världen :)!

Köpte min nya iPhone 6 plus i fredags morse :) rätt nöjd faktiskt, dock lite stor men antingen vänjer man sig eller så bytar jag in den till 6an ist inom 14 dagar som man fick :)!



Annars idag blir det bara slappa med film & kanske något sällskap :)??

Ni kan ju plinga om ni vill ses :)


Puss på er

Av Linda Lorentzson - 1 september 2014 22:57

En kväll som denna hade jag kunnat legat i sängen heeeeela tiden men då fick en viss person för sig att vi skulle ut och hitta på något :-P så det var bara ut och träffa Mogvall, Alex (anton) och min farsa var också med haha :) skulle endast ta en cigg med mogge men slutade med att farsan köpte klar glas av honom till c70 och monterade självklart på det :).

Men anyway! Just nu sitter jag i västra Ingelstad & lyssnar på världens sjukaste snack mellan mogge & Patrik ?! Haha WTF.. Jag och becky skulle verkligen stannar kvar i bilen för detta är något av det sinnes sjukaste :-P hahaha !!!


Sen vet jag inte vad vi ska göra ? Vi får väl se vad som händer? :) kanske träffa Mr "X" :)


I lördags firade vi ju Alexandras 25 års dag :) hade världens skönaste kväll faktiskt & lyckad natt! 4 flak gick snabbt som fan!! :O ! Stack till båten på natten & sen var jag hemma vid 5 på söndag morgon då Mr "X" kom och sussade hos mig :)<3 mysigt !

Sen var det bara slappa HELA jävla söndagen! Huvudvärk & mat sugen hela heeeela dagen!

Bilderna från chillet igår :)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards