Lorentzson

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Linda Lorentzson - 6 september 2010 11:57

Godmorgon för 30 min sen :) ..

 

just nu äter man frukost, knäckebrööd :) BÄSTA som finns säger jag bara !!!.

igår jobba man .. har dock gjort det hela helgen :)) men ändå skönt att jobba kväll :)

iofs så hade jag min bääästa som jubba med mig :) Anneliiee =D=D=D=D...

 

och nu är man ledig ett tag framåt =D Jiippii.. snacka om att sova ut ;) ..

ikväll kl 19.00 så ska jag iväg på träning :)  Zuuumba =) najs..

 

Och nu ska jag bara göra vid mig , sen ska jag dra mig till Entré för att handla min DRESS ;) .   OM den finns inne och i en fin färg =))

 

sen har ju SiizZ åkt till ullared den jäveln :P.. haha kanske kör dit och checkar läget  ;D .. hahahhaa!

 

nej nu är det brådiis ... hörs.. pusss

 

 

 

  

WiiiiHooo :) här går det undan ;D .

  

   ÄLSKAR DIG!

Du kommer föralltid vara min och du ska nog få se hur mycket jag älskar dig <333. ingen annan.. du bara du!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards