Lorentzson

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Linda Lorentzson - 19 november 2011 12:15

Gutten morgeeen alla läsare !


jag har sovit som en jävla stock inatt ;P längesen jag sov så skönt.. men kan ju bero på att jag inte sovit många timmar på 5 dygn  :(


igår skulle vi ha film kväll hos alex men det blev inte av :( händer lite saker som inte skulle hända egentligen :( . suck..

men idag blir iaf film kväll där :-D vi ska se massa skräckisar och kanske någon ball :-P .. :D :D :D :D i fucking lööve this !!


just nu ligger jag i sängen och vägrar att gå upp =P lyssnar på massa musik så jag kan piggna till och gå upp för sen ska jag fixa alex bil :))  .... jag vill ha BULLAR till frukost  :'( oohh..


  HAHAHA den är så fucking gammal :P...


 


när jag såg dig


blev jag ung igen


de känslorna jag känner för dig


går aldrig bort


jag vet att du finns


jag vet att du är där


i mitt hjärta..


 


Det är inte lätt att vara ödmjuk, för den som är felfri som jag!
Jag längtar så hem till min spegel.. Jag blir vackrare för varje dag.
Och alla som ser mig vill ha mig, jag är en sjutusan till man!
Det är inte lätt att vara ödmjuk.. Men jag försöker så mkt jag kan.

Min tjej KILLE har stuckit ifrån mig, han (hon) klarar väl inte att slåss med alla som springer
och skriker och bultar på dörren förstås. Men säg mig, vad ska jag med kille (tjej) till?
Jag har ju mig själv och mår bra. Och ska vi vara ärliga, killar ? (tjejer) 
Det är bara min kropp ni vill ha! 


hahahha så sjukt bra låt ... men är ju rätt Ego ;) men gör väl inget :D



nej. nu fick jag besök av min bror :) vi hörs ikväll :D PUSS <3



i fucking love you! <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards