Lorentzson

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Linda Lorentzson - 8 september 2011 22:36

just nu sitter jag och röker min nattcigg   

sen ska jag sätta igång en film och försöka sova :) har varit ûber trött hela dagen :( skit drygt.. men så är det när ens vänner skickar sms kl 9 på morgonen och frågar om man är vaken xD .. (dumt nog svarade jag JA) :p haha men det tänker jag inte göra hädanefter hahhaha...BECKY!!!!!  


Dock ska jag med Rebecca till veterinären imorgon bitti :-O .. vi ska VA i malmö halv 10!!! jisses.. sen träning med Alex kl 13 .. kommer vara helt död imorgon också..


imorgon är det HELG ju :D . inget planerat speciellt imorgon förutom det ..

sen lördag ska vi på DOP ... hmm.. jaa sen efter det har jag INGEN aning faktiskt hahaha :) händer alltid något skoj, kan alltid hoppas på att något dyker upp =)


söndag? - nej inget planerat där heller.. mys med älskling? :) ja det lät bra ;P ..  vad ska alla andra göra till helgen? bara chilla?..


nej mina vänner.. nu går mina ögon i kors så det får bli loppboet för mig nu :) hoppas ni alla får en trevlig helg och dag imorgon :)    sovgott och dröm gött.. 


 


You make me sick dude!




  jag & baby <3 älskar dig sjukt mycket älskling :) du är mitt allt sweety ! PUSS

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards