Lorentzson

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Linda Lorentzson - 9 februari 2012 20:00

gokväll   


torsdag kväll och jag är fortfarande sjuk!! It sucks!!!   

jag vill bara bli frisk nu nu nu... denna jävla förkylning lär väl inte gå bort så länge det är såhär kallt ute... buurrrr..

ligger nerbäddad i sängen nu med duntäcke och tända ljus :) man är ju ensam hemma så då får man ju mysa till det lite med vovven sin :) <3


ligger även och lyssna på massa gammal musik och tänker tillbaka    men det är väl inte olaglig ;)?. right..

idag har man varit iväg och kört Jessica till sjukhuset i Landskrona sen mormor till annelöv =P ! fick ju med mig min älskade Rebeccaaaaa =) yäy..  så jag är typ frusen rakt in i ryggraden *iiissh* ...  men vill ni ge mig lite värme så varsegod :D haha!!! eller så slänger man sig i elementet så får man både värme & ömhet ;D 

kan ju också påpeka att jag har sån jävla mensvärk så lite piller på det blir nog bra ...


Imorgon blir det nog ingen träning för mig.. suck.. men vi får se.. men sen vid 11 imorgon bitti ska Jag, Jessica, Becky & kanske Håkan till ett ställe där dom säljer kläder ... 29 kr/KILOT!!!    jag ska shooopppaaaa "om jag hittar ngt vill säga" haha !  vad ska ni själv hitta på imorgon? :)) ngt skoj? finns ju ett viss intresse om att det KANSKE blir poker för min del om inte ngn hemmafest? ;) hehe!


  <3 det var ett bra tag sedan <3


  Jag älskar dig <3

  En liten Linditzi .. HAHA :D


    Jag ber om ursäkt för min störa vän, MEN ni ska veta att hon är den BÄSTA! <3

hon finns där alltid när jag behöver henne och hon hjälper mig i ALLA situationer <3 du är guld värd!


    Thats me agaiiin.. =)  only me and myself


    Skäääämt.. vi bjuder väl på oss själva?? eller? . vaaasseegooo



nej, nu ska jag fan kolla lite film och fortsätta Sms:a med min favorit :)<3 haha



jag önskar att allt kunde vara som när man var liten :$




med all min kärlek // Linditzi

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards