Lorentzson

Alla inlägg under september 2012

Av Linda Lorentzson - 21 september 2012 18:09

Fyfan!!!

Jag & Ramona drar till Spanien nästa söndag !! Så jävla grymt ! Ska steka och bara fucking softa.. :D!!

Vi bokar resan imorgon !!!! iiiii nervit :D


Sen har ju min sj**a bror fått en jävla idé om att Jocke ska åka med oss hahahaha ... Trodde jag skulle dö när jag fick höra det .. För det första så är det BARA jag & Ramona .. TÖSER !! Plus så jobbar Jocke så hade blivit lite svårt haaaagan ;) bad for you!

Nej nu steker vi ! Haaaaj

Av Linda Lorentzson - 20 september 2012 22:05

Ja då är man på väg till Göteborg igen :)) hemma inatt/ morgon bitti :) detta är livet .. Sitta i en lastbil & bara njuta av det bästa sällskapet & musik :D och det bästa av allt är väl filmerna man kollar på datorn :))

Somna i 1 timme innan :O hahahah fryser som ett litet as .. Men men ..

Nej nu ska jag vara social här :) hörs !

Av Linda Lorentzson - 18 september 2012 23:29

Jaha .. Då sitter man i lastbilen påväg till Göteborg !! :D stekigt !! Dock olidligt kissnödig haha :D ..

Har legat och checkat film :-) och Jocke har då suttit & varit social i telefon xD mooooget ;) hehe .. Nej men det är fan bästa som finns att åka lastbil & ligga i sängen :))) super !

Hemma någon gång inatt / morgon bitti :) hade kunna bo i en lastbil :P

Ramona min lilla vän :D du är för jävla bra ! ;) haha !!



Nej nu ska jag lägga mig i sängen & kolla film igen ;) mys !<3


Puss <3

Av Linda Lorentzson - 17 september 2012 10:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 16 september 2012 12:01

Gick och la mig efter halv 6 imorse och vakna nu ? Jävla Linus som kommer & hoppar på en :P och inte bara det .. Han skakar en i sängen och bjuder på frukost :D sen ska man följa med till fyndbörsen också med honom .. Haha .. Ramona ringde nyss och fråga om jag ville hänga med henne in där haha :p så blir att vi alla drar dit !


Livet är skönt .. Bortse från smärtan ;)) hehe men det går över .. Kunde ta lång tid men men :)


Nej nu ska jag borsta bissingarna sen iväg ! PUSS <<33

Av Linda Lorentzson - 14 september 2012 21:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 14 september 2012 15:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 11 september 2012 11:10

Dock varit uppe sen 9 :P men starta film & bara legat i sängen & glott :P

Snart kommer ramona med bullar :-D då blir det frukost sen drar vi till biltema för att handla toning sen vidare till farsan :D hehe .. Ikväll vet jag inte vad som händer ? Får väl hitta på något :)) hihi

Kanske träffa Dom andra ? ;P

Den ena gaylord stack ju iväg så honom kan vi inte leka med ;( taskigt !! Haha ...

Nej vi hörs sen

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards