Lorentzson

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Linda Lorentzson - 23 oktober 2012 20:42

du är min bästa vän, att lämna dig såhär gör skit ont i hjärtat.. jag har gråtit konstant i över 2 timmar och det slutar inte.. tårarna bara rinner hela tiden.. jag älskar dig nikita.. jag kommer alltid vara här för dig! ingen kan ta dig ifrån mig.. ingen kan ta min plats i ditt hjärta och din plats i mitt hjärta.. jag kan inte äta idag, jag kan inte skratta.. jag vill bara ha dig hos mig.. jag vill att du ska ligga här bredvid mig. inatt ska jag hämta dig och då ska du få sova med mig i sängen och bara mysa i sönder..  jag ska aldrig mer skälla på dig. du är MIN älskade och jag ska ha dig tills du försvinner från mig på rätt sätt.. <333 fy fan vad jag saknar dig     


     


JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGON ANNAN KAN GÖRA ! <3 du och jag <3

Av Linda Lorentzson - 23 oktober 2012 18:39

jag mår inte bra i kroppen..

har en väldigt ledsen känsla & "oro" nervösitet i hela mig.. känns inte alls kul .. det är andra kvällen jag har detta? varför?? jag vet inte?.. jag vill bara gråta och skrika.. jag vet inte varför jag vill gråta?!? :'( jag kan inte ens skriva detta inlägg utan att tårarna börjar rinna?    det är skit jobbigt..


det är lastbils åkning inatt igen =) så ligger med datorn här i sängen och bara skriver lite =) har mat med mig som jag fick av J :)) men jag har ingen hunger alls :( !!!

nej nu ska jag vara social här & inte bara dega här.. ska snart starta en film :) <3


jag älskar dig <3


fy fan vad jag vill ligga här med min hund nu! jag gråter för dig älskade nikita! <333


         

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards