Lorentzson

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Linda Lorentzson - 5 augusti 2012 16:15

Allt just nu .. Jag vill köra mitt eget race & göra vad jag känner för .. Väldigt svårt val just nuu.. Jag har en panikångest i kroppen .. Det går inte bra längre .. Jag vill ifrån denna byn bara för tillfället ..

Jag hatar detta .. Verkligen HATAR denna känslan ... Varför ??? Varför varför ?? Jag orkar inte mer ..

Av Linda Lorentzson - 5 augusti 2012 14:57

Har en jävla skum känsla i kroppen .. mår psykiskt dåligt.. Blääää


Av Linda Lorentzson - 5 augusti 2012 11:29

Då är det söndag & man vakna för en stund sen :)

Igår blev det poker vid 5 som blev försenat och Börje inte försen kl 7.. :P alla skulle grilla först .. Sen kl 20 blev man hämtad av Bobby för vi skulle köra till harlösa & hämta bilsläp och sen vidare mot hbg kanske ?.. Men vi hann inte så långt hehe :P hamnade mellan silvåkra & veberöd där hans bil gick i sönder :(( stackaren hihi ..efter ca 2 timmars väntan så kom vår hjälp :D men inte fan blev det bra så vi fick ställa bilen och åka med Viktor & becky :)) ... Sen blev man taxi på kvällen / natten :) sen blev det att köra hem Bobban .. Så var hemma lite innan 4 kanske ? Men roligt har vi haft det :)<3

Idag kanske man drar iväg en sväng ? Vem vet ? ;)

Hörs sen :)


Puss <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards