Lorentzson

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Godnatt

Av Linda Lorentzson - 19 april 2013 01:27

Ligger i sängen nu och kollar Wallander :D bästa filmerna & Beck :)

Idag har man varit iväg hela dagen :) började med att Ramona kom imorse (middags) hon hade varit inne & skriva anställning ;) så nu jobbar vi på samma jobb :) stekande lastbils chaufförer ;) sen drog vi ut och träffa bulan & andre och snacka ;) sen träffa vi några andra i byn .. Snacka sen drog jag med Alex en sväng & ikväll var det bio med hampus :)) vi såg filmen (du gör mig galen) =D sjukt ball haha :)

Och nu ikväll träffa jag ***** :)


Nu ska jag nanna :) sovgott puss

 
 
Ingen bild

En som tycker du är rälig!

29 april 2013 14:47

Du är så extremt ful samt riktigt äcklig mot Jocke! Du är inte ens värd en loska i ansiktet din apa!!

Linda Lorentzson

6 maj 2013 02:00

Aww så söt du är :)) man kan inte mer än gilla din kommentar :D! Jocke hälsar tillbaka från sängen ;)

 
Ingen bild

Jocke

29 april 2013 19:08

Om du nu tycker linda är ful och äklig så säg det till henne i verkligheten. E du så feg och inte vågar stå för vem du är. Jag kommer hitta dig och då ska du få höra på ett och annat ditt kräk. Jag har det bra med linda. Jag skiter i vem du är. Är du en nära vän till mig eller något. Så kan du stoppa upp det någonstanns för nu är du inte ens värd skiten under mina skor!!!

 
Ingen bild

:))

11 maj 2013 22:55

:) we Will see

Linda Lorentzson

12 maj 2013 11:21

Fortfarande inte våga stå för vem du är???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards