Lorentzson

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Linda Lorentzson - 24 oktober 2013 13:11

Varför går min feber aldrig bort?? Helt seriöst så börjar jag tröttna på detta... Ena dagen skit bra.. Andra feber & slö :( va fan liksom ???

Idag skulle det blivit träning nu kl 13 men feber small på och nu ligger jag i soffan & försöker vila bort den så jag kan gå ner där ikväll :-)..



I helgen är man bjuden på 2 party :) men jag har en jävla beslut ångest om vilken jag ska gå på? Den ena är halloween & den andra är mer krök & umgås :) svårt det där men vi får väl se ??

Imorgon (fredag) är det möte & sen turnering på kvällen :-) Nice! ...


Måste bara tillägga att det är ett jävla väder idag :( blåser som fan & kallt som HELL !!! Usch ... Jag vill ha sommar och värme :( inte vinter :(

Av Linda Lorentzson - 24 oktober 2013 09:09

Kl är 9 och jag är fan redan vaken??? WTF ??? Aja..

Kl 13 är det gymmet som gäller :) köra lite styrka :) och imorgon blir det kondition :-)



Vad är fel på en del människor ??
Förväntar sig att JAG ska börja höra av mig och fråga om vi ska ses osv ?? Glöm det.. Man är 2 i en vänskap & så är det alltid ... Jag är trött på att det alltid är jag som ska kolla runt läget så nu lägger jag det på hyllan...

Sen har vi forskning i förhållande ... VARFÖR låter man sin respektive att BRSTÄMMA över den andra om VEM den får ha kontakt med eller träffa?? Helt seriöst! Jag har/HADE en vän som stod mig väldigt nära (kille) .. Och sen fick han förhållande & börja skriva en sjukt jävla massa saker som inte ens var hans "stil" att skriva ... MEN sen nu när det tog slut så helt plötsligt så skrev han ??? Om hur mycket han saknat mig och hur ledsen han är att han behandlat mig såhär & det värsta i hans liv var att bryta kontakten med mig men tydligen så var det flickvännen som bestämde detta över honom???

Vad hade ni gjort? Hade ni förlåtit honom eller bett honom dra??



Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards