Lorentzson

Alla inlägg under december 2013

Av Linda Lorentzson - 2 december 2013 20:51

Har varit en sjukt jobbig dag faktiskt .. Ingen sömn inatt riktigt :( panikångest ... Smärta.. Oro.. Vridit och vänt mig hela natten inprincip :( så inta hoppas jag på att få sova några timmar iaf.. För att åka till skolan och vara så trött som jag var & må så dåligt är ingen ide :/.. Men men , nu har man iaf ätit middag / tagit det lugnt & kollat film :) ögonen börjar bli trötta så blir nog fan sängen snart :)

Älskling ska bara duscha sen kryper jag ner iaf :)

Imorgon är det tisdag .. Innebär (skola) hahaha ;) internt skämt som endast någon i klassen som fattar :)


Sen imorgon kväll blir det att träffa mormor & Håkan med Lily så då får jag mysa lite bebis :) fast bebis och bebis haha :) några dagar till sen fyller hon 1 :-D !! Fjunet <3


Och själv fyller man 25 den 11 december ! :O gush!!! Old lady

Annars i veckan vet jag inte vad som händer ? Några förslag ??


Har varit lite drama ikväll bland nära människor :/.. Hamnar i mitten & det är fan ingen höjdare !!! :-(


Nej nu ska jag klä av mig & hoppa ner :) hörs imorgon!!


Ja jag skriver på denna bloggen nu för jag orkar inte gå in och klydda på den andra från mobilen :). Puss på er

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards