Lorentzson

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Linda Lorentzson - 12 februari 2013 17:48

Nikita kom ju idag :) och vad vi ska gosa i sönder oss till torsdag eller fredag :)) bästa som finns :) och vad fick man direkt när man satte sig i soffan ;) jodå en BLÖT PUSS!! <3

Så nu har maten åkt ner och tv är igång med hunden liggandes bredvid :)

Imorgon är det gymmet igen :)

Nej blir ett inlägg senare kanske :)

Puss <3

Av Linda Lorentzson - 12 februari 2013 04:00

Åker ju som sagt med baby idag :) när vi väl kom upp till Varberg för att träffa på han vi ska byta bil med så kom där en gubbe och knackade på dörren och berättade att han andra blev lite sen... LITE?? Haha... 3 timmar senare kom han :P men som tur är så finns det ju säng här i bilen ;) Så den intog Linda ;) sov i 1,5 timme sen hoppa jag över i andra bilen & intog sängen igen ;) sov 2 timmar & är vaken nu!! Wiiii hihi :)

Så snart är vi på schenker och kan ställa bilen sen åka hem & sova gott ;)

Måste bara påpeka att filmen STEP UP REVOLUTION är nog en av dom bästa dom har gjort :)<3 LIKE?


Nej ni får ha det så braaau :-) imorgon får jag hem min vovve :) mysa så länge vi vill .. SKÖÖÖNT!!

Puss på er

Av Linda Lorentzson - 12 februari 2013 04:00

Åker ju som sagt med baby idag :) när vi väl kom upp till Varberg för att träffa på han vi ska byta bil med så kom där en gubbe och knackade på dörren och berättade att han andra blev lite sen... LITE?? Haha... 3 timmar senare kom han :P men som tur är så finns det ju säng här i bilen ;) Så den intog Linda ;) sov i 1,5 timme sen hoppa jag över i andra bilen & intog sängen igen ;) sov 2 timmar & är vaken nu!! Wiiii hihi :)

Så snart är vi på schenker och kan ställa bilen sen åka hem & sova gott ;)

Måste bara påpeka att filmen STEP UP REVOLUTION är nog en av dom bästa dom har gjort :)<3 LIKE?


Nej ni får ha det så braaau :-) imorgon får jag hem min vovve :) mysa så länge vi vill .. SKÖÖÖNT!!

Puss på er

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards