Lorentzson

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Linda Lorentzson - 8 mars 2013 10:05

Ett tag man skrev blogg :) inte haft ork eller tid :)

Men drar ett litet inlägg nu ..
Har inte hänt så jätte mycket kanske ?men ändå en del :) idag är det ju kvinnodagen så det ska vi alla fira med att gå ut och äta på jakri eftersom dom har arrangerat en kväll för bara kvinnor ;) med sex and the city temat :) Så blir att ta på sig lite kläder man inte brukar använda ;) haha :D igår lämnade jag tillbaka niki :/ lite tråkigt men snart igen kommer hon :)))

På söndag är det dop som gäller för älskade Lily :)<3 och jag ska bära henne fram :)) mys !!

Nej nu ska jag glo en film och lägga mig i sängen en stund :) ha det bäst !


;)

Av Linda Lorentzson - 8 mars 2013 10:05

Ett tag man skrev blogg :) inte haft ork eller tid :)

Men drar ett litet inlägg nu ..
Har inte hänt så jätte mycket kanske ?men ändå en del :) idag är det ju kvinnodagen så det ska vi alla fira med att gå ut och äta på jakri eftersom dom har arrangerat en kväll för bara kvinnor ;) med sex and the city temat :) Så blir att ta på sig lite kläder man inte brukar använda ;) haha :D igår lämnade jag tillbaka niki :/ lite tråkigt men snart igen kommer hon :)))

På söndag är det dop som gäller för älskade Lily :)<3 och jag ska bära henne fram :)) mys !!

Nej nu ska jag glo en film och lägga mig i sängen en stund :) ha det bäst !


;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards