Lorentzson

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Onsdag??

Av Linda Lorentzson - 25 juni 2014 19:31

Ja jo det är onsdag vad jag minns iaf :) helt lost på dagarna när man jobbar 6 dagar ledig 4 :-P man blir helt vilse.,

Men natten som var till idag var riktigt jävla PAIN!!! Att gå från ledighet till att lägga sig tidigt för att kl ringer 04.40 så kan man inte somna alls... Alltid samma visa alla dagpassen :P. Så fick väl sovit i 2 timmar ca :) och nu är kl 19.30 och jag ligger i sängen sedan 1 timme tillbaka ;) så jävla sleden att jag inte ens kan somna nu ... Lite andra saker också ;) haha!!!

Ja :) såhär glad & pigg var man inatt kl 2... :P och bättre blev det inte :(!

Men inatt ska jag fan i mig sova som en Gud :) ... Sista dagen imorgon man behöver gå upp så tidigt ;) haha sen börjar man 14.00 på fredag & lördag sen natt söndag & måndag :D skönt!!


Nej. Nu ska jag "vila" iaf :) ha en toppen bra dag idag :) puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards