Lorentzson

Alla inlägg under juni 2014

Av Linda Lorentzson - 3 juni 2014 14:26

hallåjaa!!



tisdag idag, innebär att det snart är torsdag =) då jag börjar jobba :-D !! så happy! dock inte lika glad att klockan ringer 04.15 haha, men så är det väl i arbetslivet ;) ..  ska faktiskt säga er att jag är lycklig som fått detta jobbet, eller jobb överhuvudtaget... jag ser på så många andra att dom går hemma och låter den andra försörja en, .. ja jag har också varit i den sitsen, men sen jag flyttade till eget utan kille eller någon annan så har man fått upp ögonen för livet & det fungerar inte att leva så.. och att vara kräsen när det gäller jobb är inget man kan vara i dagens läge tyvärr.. och visst vinner vi alla på våra spel men det är inget man kan leva på direkt =) .. bara ett plus i kanten..  så nej, jag hoppas ni alla hittar er ett jobb eller sommarjobb iaf för det är pengar det också =) .. nu går jag på mitt skift då jag jobbar :


Torsdag 06-14

Fredag 06-14

Lördag 14-22

Söndag 14-22

Måndag 22-06

Tisdag 22-06


sen ledig onsdag torsdag fredag lördag och går på dagtid söndagen igen =) sen kan ni själv räkna ut hur jag jobbar =) för jag har ingen mobil på arbetstid då det är förbud ;) auch haha!!



 


nu sitter jag bara och chillar i min nya soffa jag inskaffa igår kväll :D som jag saknat denna sortens soffa :D haha! hörnsoffa is the shit!!!!  så idag blir det soft sen lite poker ikväll  med trevligt folk =)! sen imorgon blir det tidig i sänd ;) ! men ni alla får ha det fint!!!


nu taggar vi hela sommaren till vår bilresa till spanien runt den 29 september ;) men vem vi är som ska köra skriver jag inte ut direkt nu :D .! ha det!



Puss!



 

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards